Упори противідкотні

Хайджеки, сандраки, компресори, туристичне спорядження, одяг, провіант, технології виживання
Відповісти
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Упори противідкотні

Повідомлення Volodymyr »

Перед черговою поїздкою в гори без штурмана задався питанням противіткітних упорів. Що це і для чого думаю відомо всім. А от що до наявності і ефективності у застосуванні – питання вже спірне. На всяк випадок нагадають - потрібне для блокування відкату ТЗ чи причепу. Фактично те для чого ми найчастіше за все використовуємо камінь.
Upor-protyvidkatnyy-0.jpg
Upor-protyvidkatnyy-0.jpg (25.57 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Варіантів виконання і ціновий діапазон - доволі широке. Найчастіше поширені пластикові,для легкових причепів, та металеві для вантажних причепів та тягачів. ціновий діапазон теж доволі різноманітний. Від 2$ до 15$.

Upor-protyvidkatnyy-1.jpg
Upor-protyvidkatnyy-1.jpg (13.86 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Upor-protyvidkatnyy-2.jpg
Upor-protyvidkatnyy-2.jpg (11.73 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Upor-protyvidkatnyy-3.jpg
Upor-protyvidkatnyy-3.jpg (17.9 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Upor-protyvidkatnyy-4.jpg
Upor-protyvidkatnyy-4.jpg (21.74 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Upor-protyvidkatnyy-5.jpg
Upor-protyvidkatnyy-5.jpg (17.09 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Upor-protyvidkatnyy-6.jpg
Upor-protyvidkatnyy-6.jpg (13.26 Кіб) Переглянуто 3067 разів
Але по при брак часу для вибору і пошуку дійсно оптимального варіанту, наявності матеріалів, засобів та трохи вільного часу (30 хв) було вирішено зробити даний пристій самостійно. Для виготовлення було взято брус 150 (фактичний розмір брусу 145 мм).
Первинні заготовники з брусу
Первинні заготовники з брусу
Готовий виріб, пошліфовано і оброблено краї
Готовий виріб, пошліфовано і оброблено краї
Варіант з мотузками
Варіант з мотузками
Також було зроблено бічні отвори куду продіто мотузку, для зручності транспортування та швидкого заліплення іншої мотузки з карабіном. Для чого це потрібно? Коли сам рушаєш під гірку з встановленими зачепами просто прив'язуєш їх до машини, банально через відкриті шиби до верхніх ручок. Машина рушає і упори волочаться за нею і не попадаючи під задні колеса і потім просто втягуєш їх в салон. Доволі дієвий, хоча і не дуже естетичний старий спосіб. Також одна з переваг по відношенню до того ж каменю який не треба забирати – не переїжджаєш його колесом.

Зроблено було 2 комплекти:
  • Розмір 1: 14 см (верх), 29 см (низ), 20 см (нахилена площина) – кут ~ 45°
  • Розмір 2: 9 см (верх), 28 см (низ), 23 см (нахилена площина) – кут ~ 40°
IMG_20190526_123212466.jpg
IMG_20190526_123212466.jpg (70.19 Кіб) Переглянуто 3067 разів
IMG_20190526_123227103.jpg
IMG_20190526_123227103.jpg (81.32 Кіб) Переглянуто 3067 разів
IMG_20190526_123434595.jpg
Для надання естетичного вигляду - помальовано в червоний колір.

Недоліки таких упорів: вага і габарити (відносний недолік).
Переваги: простота, дешевизна та надійність (від маси позашляховика точно не лусни якщо брус відповідної якості). Ну і завжди можна пустити на дрова (особливо якщо не фарбувати) ;)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти