Мені подобаються штампики-печатки з буквами замість дироколів. Бо так на місці видно, читабельна буква чи потрібно поправити. Із недоліків - після змагань суддями доводиться штампики збирати (зате на деревах фарба не залишається), можуть покрасти, штампики потрапляють під колеса машин і ламаються. Я так колись вночі з глини штампик викопувала і слиною мочила, щоб поставити.Volodymyr писав:Ще з проблем - "умельци" яки не зможуть нормально вибити позначку, тобто там щось "дриснуть" і буде якась царапка. Колись так з компостером облажавсяі позбувся 1 місця. Але в цілому якби не гроші і рагулі яки все пиз...ть то ідея супер.Головне перевірена і працююча.



В Румунії в учасників збирали треки (з планшета, смартфона, гарміна) і порівнювали зі "зразком". Там була лінійка по роудбуку, але думаю, можна цю ідею і до КЛ пристосувати. Недоліки - треки губилися, судді вміли читати треки в одних форматах і не вміли в інших, потрібно було за ними ходити і перепитувати, чи все в порядку.
Білоруси (на Дригві, чи що?) пломбували на машинах гарміни, точка зараховувалася, якщо машина потрапляла в коридор н-метрів навколо гпс-координат точки. Недоліки: організатори зекономили на тросиках і ті перетиралися (зірвана пломба = незарах одного дня), деякі гарміни були настроєні так, що пищали при потраплянні в коридор, іншим учасникам доводилося намотувати круги і втрачати час (це ще добре, що було сухо, бо круги бо білоруських болотах - не для слабких духом). А ще треки губилися по дорозі від судді, котрий відрізав гарміни до судді, котрий перевіряв треки.
На Мерліні рахували доторк до дерева з номером - і не було ніяких фотоконкурсів, тількихардкор тільки спорт. І там було шалено цікаво (це вже не про фотофіксацію, а загалом), бо точки спільні для всіх категорій, з різною вагою балів, по складності, при цьому залік у кожній категорії свій. Вистачає дурі, щоб на машині ТР1 брати точку ТР3? Будь ласка! Почуваєш себе сьогодні ралістом? Ганяй по дорогах і збирай точки по одному балу! Щось мене понесло ))) Давно не була в болоті, видно.