Нажаль, ми обидва в ТР2, згідно нашого нового регламенту. Це в якійсь степені доводить мою рацію - зміни тт зло, просто це не так помітно в порівнянні з іншими екіпажами.Khimik писав:ну але ж ми в різних категоріях....myshketer писав:Ромкові на квіточці пофіг на ліфт кузова мого уазіка. Супер
але навіть якби ти доставив ще дві лебідки і поїхав в тр3 - все одно певно було б пофіг
Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Ну я наприклад не маю бодіка, але голосую за. тому протягування власних машин тут ні до чого, мені було б вигідніше навпаки.Volodymyr писав:А сам механізм збільшення допускив (відхилень) це протягування власних машин. Україна в мініатюрі. Причому її найгірша сторона.
а про локальні відхилення від регламенту, на мою думку, або ми слідуємо чітко кожної букви, і з каркасами в тому числі і ставимо точки для тр3, або ми робимо полегшення, але такі які влаштують усіх.
або демократія ( відкрите волевиявлення у вигляді голосування клубом ) або жорстка диктатура зі сторони фау, а не сімбіоз
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
з радіатором в багажніку?myshketer писав:Нажаль, ми обидва в ТР2, згідно нашого нового регламенту.
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
А, точно, це вже тішить.Khimik писав:з радіатором в багажніку?myshketer писав:Нажаль, ми обидва в ТР2, згідно нашого нового регламенту.
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Гбо здаеться тільки в мене, я можу його зняти на змагання, каркас дали можливість ставити з наступного року. В нас все було строго регламенту, доки ти не почав піклуватись за іншихrobosol писав:Ну я наприклад не маю бодіка, але голосую за. тому протягування власних машин тут ні до чого, мені було б вигідніше навпаки.Volodymyr писав:А сам механізм збільшення допускив (відхилень) це протягування власних машин. Україна в мініатюрі. Причому її найгірша сторона.
а про локальні відхилення від регламенту, на мою думку, або ми слідуємо чітко кожної букви, і з каркасами в тому числі і ставимо точки для тр3, або ми робимо полегшення, але такі які влаштують усіх.
або демократія ( відкрите волевиявлення у вигляді голосування клубом ) або жорстка диктатура зі сторони фау, а не сімбіоз
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
ну якщо би ти прийшов на збори, ти би все почув сам, так шо не треба про піклування
а про каркас з наступного року вже третій рік?
підножки в тр1 дречі теж заборонені
а про каркас з наступного року вже третій рік?
підножки в тр1 дречі теж заборонені
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
О, і ГБО.
Та нікому, в принципі, не заважає твоє ГБО, крім фау.
Каністри ж з соляркою не заборонено возити, правда?
Головне, щоб добре закріплені були
Твій балон же ж не катуляється по багажніку....
Та нікому, в принципі, не заважає твоє ГБО, крім фау.
Каністри ж з соляркою не заборонено возити, правда?
Головне, щоб добре закріплені були
Твій балон же ж не катуляється по багажніку....
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
не, ми кажемо що деяким пунктам ми будемо сліпо слідувати як вони у фау, бо це декому вигідно, а на деякі очі закриємо бо в нас машин нема для спорту. йдемо в спорт, значить строго рогламенту, якщо то клубні івенти для заохочення і ми йдемо на поступки, тоді йдемо на поступки які вигідні більшості!
доречі цих пунктів було біля шести. але вот бодік поперек горла встав? а решта пунктів нормально? пофіг шо з ними (з рештою поблажок прийнятих на зборах шляхом голосування) на офіційні змагання також не пройдуть машини?
тільки від Володі чув що всі поблажки зло. а решта з тим нормально живуть?
доречі цих пунктів було біля шести. але вот бодік поперек горла встав? а решта пунктів нормально? пофіг шо з ними (з рештою поблажок прийнятих на зборах шляхом голосування) на офіційні змагання також не пройдуть машини?
тільки від Володі чув що всі поблажки зло. а решта з тим нормально живуть?
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Так может наоборот нужно ужесточать, а не послаблять? Не в ту сторону идем...
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
може.
це питання потрібно чітко сформулювати і виносити на обговорення та голосування.
це питання потрібно чітко сформулювати і виносити на обговорення та голосування.
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Вы уже проголосовали - большинству это не нужно
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Шоб більше народу їздило треба зпрощувати , а не ускладнювати !!!!!@
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Ну ви тут нафігачили поки я коло машини шось робив. ГБО є ще в мене і те що воно дозволене це мене тішить. Бодіка в мене нема і я утримався при голосуванні... ГП дозволені, це було єдина причина, яка мене не пускала в ТР1. Все решта по мотору, коробці, роздатці вже РІДНЕ і заводське ))).
Як поставлю знову бодік, то буде тільки страшніше виглядати машина.)) Так, що наразі думаю..
Як поставлю знову бодік, то буде тільки страшніше виглядати машина.)) Так, що наразі думаю..
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
ще один параметр що суттєво впливає на прохідність - довжина колісної бази.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2017
Дозволити ліфт підвіски - це одне, а дозволити ліфт підвіски, ліфт кузова та підрізання арок одночасно - це зовсім інше. Але вас переперти - це тре не знаю що зробити...robosol писав:Воот!!! не влазить, то не можна ні бодік а ні пружинами, не влазить - твої проблеми. а то шо подвійні стандарти? як не влазить то можна, але якщо це подорожче, але дешево і сердито не можна бо тоді то перевага... арка порізана - це також не серійний підхід, яле почикрижити крила - норм, а вот бодік ні-ні, як можна то ж не спортивно. серійний авто - значить серійни. а ті пункти в ФАУ, вибачайте, але деколи складається враження що писали люди з потолка, без технічного аналізу, а по якихось стереотипах і легендах... не про всі звичаной пункти, але місцями абсурдно.myshketer писав:Тр1 - это серийные автомобили, все изменения сведены к минимуму. Если тебе в арку не влазит 33" - это твои проблемы
я це бачу дуже просто, або ліфт в тр1 дозволений або не! я за справедливість!
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать