
А бодік мене вже добив.
Тому я і почав всіх по черзі питати, чи то справді то, чого хотіли. А далі вже понеслося.
А це питання до кого?robosol писав:почався срач. до зборів всі сиділи хоча регламент питань був, а тут проснулися. стиль життя флуд? чому на зборах не було?
Володя правильно підмітив.
якщо вже висиш на мостах чи пореш траверсою, то вже АБСОЛЮТНО пофіг, чи піднятий кузов над рамою на метр, чи лежить на рамі вобще без подушок....myshketer писав:Возьмем нижние точки кузова, которые колеса тянут по какому-то грунту - жижа или снег. Две машины с лифтом подвески 2" подняли эти точки на 5 см (математика, епта). Потом один из участников поднял еще на 5 см кузов - у него преимущество. Получается, что теперь всем нужно делать бодик, чтобы быть в равных условиях.
Це він не нам, це як раз вам він спати не дає чомусь і істина ваша зовсім не істина а впертість,аби напівперекrobosol писав:шо вам так бодік не дає спати? я не маю бодіка і не переживаю. ті що утрималися то їх пофіг а не проти. так само можна їх доплюсувати до за! тому 9 за! 5 проти! і ніякі не 50/50Платон мне друг но истина дорогие
Андруша, твоїх думок в гарячому стилі тут більше всього. Хто флудить?robosol писав:почався срач. до зборів всі сиділи хоча регламент питань був, а тут проснулися. стиль життя флуд? чому на зборах не було?
Володя правильно підмітив.
І "старшому" неліфтованому можна - но тоді на 31-32"Khimik писав:Ну дивись, стоковий неліфтований Y61 помістить 33-ті. Стоковий Y60 - нє.
В решті - однаковісінькі машини.
То шо, як завжди - хто багатший, той і виграв?
Чому одному Патрулю мож в тр1, а на рік старшому - вже нє?
Ну, заглянешь под мою машину и убедишься, что у меня баки ниже рамы. 33" влезли без проблем - только марик арки подрезалKhimik писав:
якщо вже висиш на мостах чи пореш траверсою, то вже АБСОЛЮТНО пофіг, чи піднятий кузов над рамою на метр, чи лежить на рамі вобще без подушок....
Хоча може в тебе якась така специфічна конструкція кузова, що звисає нижче рами...
але тоді то ізначально неправильна компоновка певного виробника - при всяких нежданчиках має в першу чергу захищати груба рама, а не бляшка.
Єдине, чим бодік "неспортивний" до інших - що в нормальному болоті чи броді на пару хвилин довше срака суха буде....
Тр1 - это серийные автомобили, все изменения сведены к минимуму. Если тебе в арку не влазит 33" - это твои проблемы, режь их. Если мотор не тянет - это твои проблемы, облегчай машину, а не раздатку понижай. Если лебедка дешевая не тянет быстро - это просто твои проблемыKhimik писав:Ну дивись, стоковий неліфтований Y61 помістить 33-ті. Стоковий Y60 - нє.
В решті - однаковісінькі машини.
То шо, як завжди - хто багатший, той і виграв?
Чому одному Патрулю мож в тр1, а на рік старшому - вже нє?
Воот!!! не влазить, то не можна ні бодік а ні пружинами, не влазить - твої проблеми. а то шо подвійні стандарти? як не влазить то можна, але якщо це подорожче, але дешево і сердито не можна бо тоді то перевага... арка порізана - це також не серійний підхід, яле почикрижити крила - норм, а вот бодік ні-ні, як можна то ж не спортивно. серійний авто - значить серійни. а ті пункти в ФАУ, вибачайте, але деколи складається враження що писали люди з потолка, без технічного аналізу, а по якихось стереотипах і легендах... не про всі звичаной пункти, але місцями абсурдно.myshketer писав:Тр1 - это серийные автомобили, все изменения сведены к минимуму. Если тебе в арку не влазит 33" - это твои проблемы