Не обовязково задню можна опломбувати.Katonych писав:Т.як це клубний регламент то треба дивитись приклади клубних машин й кому це що дозволить.
Мені, в теоріі, 1 й 2 відкривають шлях в тр1, якщо задню лебідку зняти.
Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
А які то є колеса тракторні до 35 розміру що дозволено в тр3
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
ще було питання по не штатним силовим підніжкам.Volodymyr писав: Тепер по змінам що пропонується:* Базові обмеження TR1- 839мм/33" [БР - 787мм/31"], TR2 - 939мм/37" [БР - 864мм/34"], TR3 - 1016 мм/40"
- Боділіфт TR1
- Заміна ГП TR1
- Каркаси TR2 / TR3.
- Обмеження радіусу тракторних коліс в TR3 до 35"*
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Точно. Штатні і не штатні силові підніжки.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Від Боб Кета Бо всі решта більшіZUB писав:А які то є колеса тракторні до 35 розміру що дозволено в тр3
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Чому таке рішення, до 35" тракторні? В основному у всіх фбел 160 м. то є 36.6", таким рішення ви автоматично відсіюєте як мінімум дві машини потенційних учасники КЛ2016. Якшо розглядати це рішення в контексті клубних виключень. Я не думаю шо 36" тракторні, будуть іхати "краще" за 40" макс. дозволених в класі, тай і 36 " тракторні ше питання чи поїдуть краще ніж (майже)36" сільвер - особистий досвід. Таке обмеження вважаю недоречним.
Або назвіть мені тих людей які можуть брати участь в КЛ і мають тракторні до 35".
Або назвіть мені тих людей які можуть брати участь в КЛ і мають тракторні до 35".
Сонця всім!...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Не ж не вважаю обмеження тракторної гуми по діаметру розумним. Якщо дозволили то дозволили і розміри в межах класу. Бо толку від такого дозволяння жодного.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
підтримую. розподілу по протектору немає, тому окремо виносити обмеження сенсу нема.
зважаючи на реалії клубної техніки підтримую всі пункти. ті хто будуть збиратися в ЧУ будуть готувати згудно оригінального реграменту, в нашому всерівно є правки що стосуються деяких поблажок. давайте тоді зробимо абсолютно зручним для нас той регламент.
зважаючи на реалії клубної техніки підтримую всі пункти. ті хто будуть збиратися в ЧУ будуть готувати згудно оригінального реграменту, в нашому всерівно є правки що стосуються деяких поблажок. давайте тоді зробимо абсолютно зручним для нас той регламент.
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
ОК. Так що з підніжками, трубами на порогах, чи замісць порогів?
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Всі зміни по ТВ будуть або не будуть затверджені на зборах клубу. Тобто по кожній зміні буде окреме голосування.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Сьогодні на зборах клубу буде голосування про внесення змін у регламент КЛ з трофі-рейдів по наступним пунктам:
Якщо маєте ще якісь пропозиції прохання висловлюватись. Всі наступні пропозиції будуть на 2017 рік. Збір пропозицій на 2017 рік буде до грудня 2016, протягом грудня буде голосування на клубному, закритому форумі. Чому так - організатором серії (саме клубної серії) є клуб (як ГО).
Що робити що б вплинути на рішення?
1. В темі з пропозиціями подати пропозицію та її обґрунтування. Чим детальніше обґрунтування (цифри, статистика, аргументи) тим більше шансів.
2. Вступити в клуб і мати можливість проголосувати, а головне прийняти активну діяльність в плані вдосконалення КЛ в цілому.
- Боділіфт TR1
- Заміна ГП TR1
- Заміна / встановлення силових підніжок ГП TR1
- Каркаси TR2 / TR3.
- Обмеження радіусу тракторних коліс в TR3 до 35"*
Якщо маєте ще якісь пропозиції прохання висловлюватись. Всі наступні пропозиції будуть на 2017 рік. Збір пропозицій на 2017 рік буде до грудня 2016, протягом грудня буде голосування на клубному, закритому форумі. Чому так - організатором серії (саме клубної серії) є клуб (як ГО).
Що робити що б вплинути на рішення?
1. В темі з пропозиціями подати пропозицію та її обґрунтування. Чим детальніше обґрунтування (цифри, статистика, аргументи) тим більше шансів.
2. Вступити в клуб і мати можливість проголосувати, а головне прийняти активну діяльність в плані вдосконалення КЛ в цілому.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
що стосуться по змінах в техрегламенті:
По 1п.Проти в ТР1.
2.6. Трансмісія.
2.6.1. Дозволяється встановлювати диференціали, що блокуються, за умови, що їх встановлено в оригінальний картер.
2.7. Підвіска.
2.7.1. Дозволяється встановлювати будь-які амортизатори за умови збереження їх типу (телескопічний, важільний і т.ін.), принципу дії (гідравлічний, фрикційний і т.ін.) і точок кріплення. Роз'яснення: Газонаповнені амортизатори за принципом дії слід розглядати як гідравлічні.
2.7.2. Пружний елемент. Гвинтові пружини мають бути: Довжина довільна, як і число витків, діаметра прутка, зовнішній діаметр, тип пружини (прогресивний чи ні), зовнішній діаметр і форма опор пружин. Листові ресори: Довжина, ширина, товщина й вертикальне викривлення - довільні. Число листів не обмежується. Торсіони: Діаметр не обмежується.
2.7.3. Дозволено переносити обмежувачі ходу підвіски.
А також
2.12.1.7. Дозволені мінімально необхідні зміни (різання або деформація) крил для встановлення коліс більшого діаметра. За будь-яких умов комплектні колеса (шини разом з дисками), при огляді зверху, мають бути закриті крильми або розширювачами арок на всю їхню ширину та довжину. Встановлення розширювачів повинно бути безпечним.
По 2п. При заміні ГП і колесах 33" це вже більше буде походити до Open33 я особисто ПРОТИ.
По 3п. Що стосуться каркасів в ТР2 по можливості а в ТР3 - ОБОВЯЗКОВО.
По 4п. Радіус тракторних коліс в ТР3 думаю що теж мае бути в межах дозволеного тобто 40".
А що стосувалося ГБО я мав на увазі заборону ГБО в ТР3 і тільки.(це стосуться безпеки і тільки).
По 1п.Проти в ТР1.
2.6. Трансмісія.
2.6.1. Дозволяється встановлювати диференціали, що блокуються, за умови, що їх встановлено в оригінальний картер.
2.7. Підвіска.
2.7.1. Дозволяється встановлювати будь-які амортизатори за умови збереження їх типу (телескопічний, важільний і т.ін.), принципу дії (гідравлічний, фрикційний і т.ін.) і точок кріплення. Роз'яснення: Газонаповнені амортизатори за принципом дії слід розглядати як гідравлічні.
2.7.2. Пружний елемент. Гвинтові пружини мають бути: Довжина довільна, як і число витків, діаметра прутка, зовнішній діаметр, тип пружини (прогресивний чи ні), зовнішній діаметр і форма опор пружин. Листові ресори: Довжина, ширина, товщина й вертикальне викривлення - довільні. Число листів не обмежується. Торсіони: Діаметр не обмежується.
2.7.3. Дозволено переносити обмежувачі ходу підвіски.
А також
2.12.1.7. Дозволені мінімально необхідні зміни (різання або деформація) крил для встановлення коліс більшого діаметра. За будь-яких умов комплектні колеса (шини разом з дисками), при огляді зверху, мають бути закриті крильми або розширювачами арок на всю їхню ширину та довжину. Встановлення розширювачів повинно бути безпечним.
По 2п. При заміні ГП і колесах 33" це вже більше буде походити до Open33 я особисто ПРОТИ.
По 3п. Що стосуться каркасів в ТР2 по можливості а в ТР3 - ОБОВЯЗКОВО.
По 4п. Радіус тракторних коліс в ТР3 думаю що теж мае бути в межах дозволеного тобто 40".
А що стосувалося ГБО я мав на увазі заборону ГБО в ТР3 і тільки.(це стосуться безпеки і тільки).
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Предлагаю не мерять линейкой колеса, а верить надписям производителя на шине
Просто наварка в размере 285х75, 16" имеет реальный размер 33.5", а кто знал
Просто наварка в размере 285х75, 16" имеет реальный размер 33.5", а кто знал
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Зміни до Технічних Вимог в Кубку Львова з Трофі-рейдів 2016
Андрій там в межах ще дозволяеться похибка до 3% так що порахуй чи влазиш, або спилюй протекторmyshketer писав:Предлагаю не мерять линейкой колеса, а верить надписям производителя на шине
Просто наварка в размере 285х75, 16" имеет реальный размер 33.5", а кто знал
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.