Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
В ході поїздки ми зрозуміли, що це неперевершена мандрівка або маленька експедиція. Поставив будильник на 4:00 і вирішив послухати ще один розділ аудіокниги (25хв) тобто до 01:00
Через міцний і кольоровий сон почув слова жінки: "твій телефон дзвонить".
Вскочивши на ноги я вже знав, що це не будильник а вхідний дзвінок. Короче поки сірник загас я вже виходив з хати.
5:00 на дворі вже стояв і чекав дружній і гуртуючий до купи Кінг Каб.
І от ми в дорозі... 6 передача мотор шепче, сотка двайці ми печем. За кермом неперевершений шофер, пілот і неоднократний чемпіон КЛ - Ярослав. Я сидів збоку. Ззаду впершись колінами в підборіддя сиділи найкращий борт-механік та спец. по Патісонах - Марік і Тарас - найкращий бармен, кухар, лебйодочник, любитель подорожей і веселих компаній.
Перша зупинка Окко на стрийській, бак до повного, ми з Ярославом на відміну від наших товаришів від ходдогів самого срання відмовились і в подальшому пожалкували... Набравши хорошу крейсерну швидкість я вирішив дві Алямінути пропустити і їхати далі і залишатись на передньому сидінні... Думав перекусим вже ближче до гір.
"Гори, бізнес, бограч" Гори, перевал
Їсти вже дуже хотілось. Найбільша надія була на "Гори, бізнес, бограч"
далі буде...
Через міцний і кольоровий сон почув слова жінки: "твій телефон дзвонить".
Вскочивши на ноги я вже знав, що це не будильник а вхідний дзвінок. Короче поки сірник загас я вже виходив з хати.
5:00 на дворі вже стояв і чекав дружній і гуртуючий до купи Кінг Каб.
І от ми в дорозі... 6 передача мотор шепче, сотка двайці ми печем. За кермом неперевершений шофер, пілот і неоднократний чемпіон КЛ - Ярослав. Я сидів збоку. Ззаду впершись колінами в підборіддя сиділи найкращий борт-механік та спец. по Патісонах - Марік і Тарас - найкращий бармен, кухар, лебйодочник, любитель подорожей і веселих компаній.
Перша зупинка Окко на стрийській, бак до повного, ми з Ярославом на відміну від наших товаришів від ходдогів самого срання відмовились і в подальшому пожалкували... Набравши хорошу крейсерну швидкість я вирішив дві Алямінути пропустити і їхати далі і залишатись на передньому сидінні... Думав перекусим вже ближче до гір.
"Гори, бізнес, бограч" Гори, перевал
Їсти вже дуже хотілось. Найбільша надія була на "Гори, бізнес, бограч"
далі буде...
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Проїхавши перевал ми зрозуміли що скоро ще їсти не будем, година була рання і все було закрито...
І тут стоять на дорозі троє у фурашках, видно що не голодні, добре відгодовані, ну кого було питати як не них. З вигляду кнайпа не примітна, робим замовлення через віконечко, потім заходим в середину і бачим маленьку барну стойку. Через кілька хвилин як почали приносити, ледве вмістилось на столі. Після двох хвилин махання ложками і вилками вже стало зрозуміло, що все зїсти не вдасться...
Попросили зпакувати в дорогу, розрахувались і знов ми шумимо....
Хробак вже доїдав шлунок. Пацани ззаду стогнали не своїм голосом від затерпших ніг, просаків і роздавлених омлетів...І тут стоять на дорозі троє у фурашках, видно що не голодні, добре відгодовані, ну кого було питати як не них. З вигляду кнайпа не примітна, робим замовлення через віконечко, потім заходим в середину і бачим маленьку барну стойку. Через кілька хвилин як почали приносити, ледве вмістилось на столі. Після двох хвилин махання ложками і вилками вже стало зрозуміло, що все зїсти не вдасться...
Попросили зпакувати в дорогу, розрахувались і знов ми шумимо....
... було видно, було чути як реве ревучий...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Ви досі тудою їдете чи вже повернулись? Чи, може один одного вже згризли від голодухи?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Поївши, набравшись сили, розімнувши ноги погрузились в гуртуючий кінг каб і зі словами "гори, бізнес, бограч" рушили....
пролетівши 1000 метрів побачили полосатого жезла тих же фурашок. Попросили ввімкнути ближнье світло і побажали щасливої дороги...
Дорога потрошки погіршувалась...
Наступна зупинка Тячів. Переглянули згрубшого. взнали ціну, помінялись місцями і поїхали далі. І от ми звертаєм з траси на Усть чорну. Дорога потрохи закінчувалась. Пробіг на годину суттьево зменшився.
Проїхавши 10-15 км по тому бездоріжжю і розминувшись з шістьма Патісонами, ми зрозуміли що ми попали рай Патісонів чи їх масове поселення...
Знов зупинка, розминка ніг, виливання переробки і зміна місць. Непобачивши в Усті чогось цікаого і потративши не більше 15хв. вирушили у зворотньому напрямку. Майже всі надії на випрямлені ноги і хребет на передьому сидінні Патісона практично розвіялися...
Жевріла маленька надія моцно зторгувати ціну на того що стояв в Тячіві і бурно обговорювалась і розжовувалась непочищеними зубами...
Дорога до траси тягнуласт неймовірно довго... Перебування на тому страшному відрізку дороги покращували хіба Патрулі(яких ми ще побачили зо сім штук) які потрошки вселяли надію, що ми теж на такому поїдем до дому. А також покращували фантасмогорочині діалоги про все, що автоматично ставало смішним, бо настрій був веселим. А також мадами які ходили чи їздилт на велосипадах і вже були геть по весняному вдягнені ))))
Бачачи по дорозі патісонів ми зупинялись і питались чи часом не продаються, але все марно,
бо люди там на них - королі доріг...
В дорозі по тих катакомбах і трамплінах домовились про зустріч і повний огляд "тячівського".
Прибувши в Тячів ми попили лате, бо чаю там небуло. Змушені почекати 15 хв. поки приїде власник. І тому я часу я не гаяв і приказка, що "добрий господар все своє везе до дому" нівчому мене не переконала. Руль та ручка в рідній шкірі вселяли великі надії про стан даного екземпляра. У пробіг у 108 тис.км. важкувато боло повірити. Але під капотом і в салоні все було ну просто новим. шкло на щотку приборів настільки було новим і не потертим, що складалось враження, що його там нема... всі кнопочки, ручки поворотів та світла виглядали новими, без давнознайомого смальцю та з чіткими контурами фарби нібито щойно нанесеним в Гапонії...
запустивши двигун з півтика за допомогою прикурювача віне не вирізявся особливими ривками оборотів, а скорше був досить тупим. Хоч і звук був дуже приємним та милим.
Ще до підйомника відсутність навіть мене насторожила. По дорозі до підйомника авто їхало тихо і зібрано, тільки складалось враження що крильчатка турбіни просто ВІДСУТНЯ.
Піднявши автомобіль на рівень наших макітер ми просто офігіли...
Ржа і гшиль просто почала сипатись мені на пишне волосся а всім на плечі і закомір. Груша вмикання блокади просто прогнила на виліт, чолки стали тонкішими в три а той в чотири рази. і лущились як стара шукатурка як на паркані в Обришині, по дорозі на Басівку, який отот завалиться. Телевізор відгнив і тримався хіба на радіаторі. Капот і той погнив. А про супорти і їх вишукану і точну роботу я просто мовчу...
Запропонувавши ціну за все крім гнилі, ми не зійшлися і рушили далі ...
Після веселих обговорень і винесеного вердикту, що той Вася (доречі так представився власник) ніколи за ті гроші її не продасть, Марік назвав її "мішок з гімном"...
далі ще трошки буде...
пролетівши 1000 метрів побачили полосатого жезла тих же фурашок. Попросили ввімкнути ближнье світло і побажали щасливої дороги...
Дорога потрошки погіршувалась...
Наступна зупинка Тячів. Переглянули згрубшого. взнали ціну, помінялись місцями і поїхали далі. І от ми звертаєм з траси на Усть чорну. Дорога потрохи закінчувалась. Пробіг на годину суттьево зменшився.
Проїхавши 10-15 км по тому бездоріжжю і розминувшись з шістьма Патісонами, ми зрозуміли що ми попали рай Патісонів чи їх масове поселення...
Знов зупинка, розминка ніг, виливання переробки і зміна місць. Непобачивши в Усті чогось цікаого і потративши не більше 15хв. вирушили у зворотньому напрямку. Майже всі надії на випрямлені ноги і хребет на передьому сидінні Патісона практично розвіялися...
Жевріла маленька надія моцно зторгувати ціну на того що стояв в Тячіві і бурно обговорювалась і розжовувалась непочищеними зубами...
Дорога до траси тягнуласт неймовірно довго... Перебування на тому страшному відрізку дороги покращували хіба Патрулі(яких ми ще побачили зо сім штук) які потрошки вселяли надію, що ми теж на такому поїдем до дому. А також покращували фантасмогорочині діалоги про все, що автоматично ставало смішним, бо настрій був веселим. А також мадами які ходили чи їздилт на велосипадах і вже були геть по весняному вдягнені ))))
Бачачи по дорозі патісонів ми зупинялись і питались чи часом не продаються, але все марно,
бо люди там на них - королі доріг...
В дорозі по тих катакомбах і трамплінах домовились про зустріч і повний огляд "тячівського".
Прибувши в Тячів ми попили лате, бо чаю там небуло. Змушені почекати 15 хв. поки приїде власник. І тому я часу я не гаяв і приказка, що "добрий господар все своє везе до дому" нівчому мене не переконала. Руль та ручка в рідній шкірі вселяли великі надії про стан даного екземпляра. У пробіг у 108 тис.км. важкувато боло повірити. Але під капотом і в салоні все було ну просто новим. шкло на щотку приборів настільки було новим і не потертим, що складалось враження, що його там нема... всі кнопочки, ручки поворотів та світла виглядали новими, без давнознайомого смальцю та з чіткими контурами фарби нібито щойно нанесеним в Гапонії...
запустивши двигун з півтика за допомогою прикурювача віне не вирізявся особливими ривками оборотів, а скорше був досить тупим. Хоч і звук був дуже приємним та милим.
Ще до підйомника відсутність навіть мене насторожила. По дорозі до підйомника авто їхало тихо і зібрано, тільки складалось враження що крильчатка турбіни просто ВІДСУТНЯ.
Піднявши автомобіль на рівень наших макітер ми просто офігіли...
Ржа і гшиль просто почала сипатись мені на пишне волосся а всім на плечі і закомір. Груша вмикання блокади просто прогнила на виліт, чолки стали тонкішими в три а той в чотири рази. і лущились як стара шукатурка як на паркані в Обришині, по дорозі на Басівку, який отот завалиться. Телевізор відгнив і тримався хіба на радіаторі. Капот і той погнив. А про супорти і їх вишукану і точну роботу я просто мовчу...
Запропонувавши ціну за все крім гнилі, ми не зійшлися і рушили далі ...
Після веселих обговорень і винесеного вердикту, що той Вася (доречі так представився власник) ніколи за ті гроші її не продасть, Марік назвав її "мішок з гімном"...
далі ще трошки буде...
... було видно, було чути як реве ревучий...
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Цікава розповідь. Читаю з захватом.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Богдане, вже десь таке було : "Ну давайте зупинимось, розпалимо вогник. А в мене є сосиски, ковбаски, зупка ..."Bogdan M. писав: Хробак вже доїдав шлунок. Пацани ззаду стогнали не своїм голосом ...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Якшо дивитись тіки фотографії - то впринципі все ясноОМЕЛЯН писав:Ппрочитав, цікаво чим закінчилась?
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Щож може бути далі? Сіли тай поїхали до дому і звичайно без якихось цікавих та особливих пригод. І фотографій дійсно не багато буде. Щож фоткати ?
Кульок з гівном! Продовжив Марік і підтвердив це тим що ззовні гарненький, а знизу нічого доброго не лишилось крім салону і двигуна з коробкою(алюміній не гниє). А я в свою чергу добавив що ще "руль та ручка кпп у рідній шкірі"...
Доречі фразу "руль та ручка кпп у рідній шкірі" по дорозі до Тячіва Ярослав сказав стільки, скільки я "гори, бізнес" по дорозі до сніданку. Ну одним словом багато.
Їдучи ще по Тячеві побачили при дорозі продавались велики
І з любимою фразою "гори!!!, бізнес!!!" зупинились попитати що і скільки. Хоч і гроші були, та не вибравши чогось підходящого вирушили в дорогу.
Ціль поїздки здавалось була вичерпана, попереду ще не мала дорога до домівок, тому треба було набратись сили, зібрати в кулак омлети, підтягнути джінси і лізти до буди. І ось ми печем...
Настрій з плином часу ставав щораз спокійнішим, сміху по трошки меншало. Проїхавши якусь кількість км. робили вимушену зупинку для дружнього пісьпісь адже у пасажирів ззаду місця не багато, ноги піджаті і баки зменшеного обєму...
Тай хробачок нагадав що є ще картопля з відбивними яка зранку не влізлась. Втиснули то, помінялись місцями і рушили в дорогу.
Наступною зупинкою був магазин з сувенірами на перевалі і то на 5 хв. Марік мав там купити якийсь чай. Я сидів в буді але теж вирішив вискочити глянути шо там є. Око попало на той жезл. Сам не знаю чому але я його купив. Мабуть тому що він був просто не дорогим та щей мав сувенірну сотку зе.
Зі словавами "гори і бізнес" Ярослав натиснув акселератор і кінг каб нас повіз далі. Хоч і сидячи ззаді я себе зовсім кінгом не почував.
Ну нарешті давно відома і вже дуже привична алямінута у Сколе. Надворі вже було темно і діло йшло до вечері. Замовили. Вечеряєм. Заправились на 500. Потім ще довелось на 250. І тут завязався цікавий діалог. Люди ми сімейні, поговорити було про що. Ну навіть про ту сімейну "стабільність". Хоч говорили ми не голосно та всетики великі вуха барменок вдалось побачити...
Довго ми там не затримувались бо дорога чекала. І чим ближче до дому тим дорога рідніша. По дорозі робили ще маленький підстоп зі зміною місць на шелі біля Раківця. Заїхали до Львова, завезли хлопців по домах. Паралельно випробовували жезл та ніхто не зупинявся, мабуть я далеко від дороги стояв, чи не правильно пиняв...
Тай на Любінь.
Що тут говорити, їзда на задніх сидіннях в далеку дорогу то всетики мука, але в настільки хорошій компанії час біжить швидко що того не відчувається...
Дякую за увагу.
Кульок з гівном! Продовжив Марік і підтвердив це тим що ззовні гарненький, а знизу нічого доброго не лишилось крім салону і двигуна з коробкою(алюміній не гниє). А я в свою чергу добавив що ще "руль та ручка кпп у рідній шкірі"...
Доречі фразу "руль та ручка кпп у рідній шкірі" по дорозі до Тячіва Ярослав сказав стільки, скільки я "гори, бізнес" по дорозі до сніданку. Ну одним словом багато.
Їдучи ще по Тячеві побачили при дорозі продавались велики
І з любимою фразою "гори!!!, бізнес!!!" зупинились попитати що і скільки. Хоч і гроші були, та не вибравши чогось підходящого вирушили в дорогу.
Ціль поїздки здавалось була вичерпана, попереду ще не мала дорога до домівок, тому треба було набратись сили, зібрати в кулак омлети, підтягнути джінси і лізти до буди. І ось ми печем...
Настрій з плином часу ставав щораз спокійнішим, сміху по трошки меншало. Проїхавши якусь кількість км. робили вимушену зупинку для дружнього пісьпісь адже у пасажирів ззаду місця не багато, ноги піджаті і баки зменшеного обєму...
Тай хробачок нагадав що є ще картопля з відбивними яка зранку не влізлась. Втиснули то, помінялись місцями і рушили в дорогу.
Наступною зупинкою був магазин з сувенірами на перевалі і то на 5 хв. Марік мав там купити якийсь чай. Я сидів в буді але теж вирішив вискочити глянути шо там є. Око попало на той жезл. Сам не знаю чому але я його купив. Мабуть тому що він був просто не дорогим та щей мав сувенірну сотку зе.
Зі словавами "гори і бізнес" Ярослав натиснув акселератор і кінг каб нас повіз далі. Хоч і сидячи ззаді я себе зовсім кінгом не почував.
Ну нарешті давно відома і вже дуже привична алямінута у Сколе. Надворі вже було темно і діло йшло до вечері. Замовили. Вечеряєм. Заправились на 500. Потім ще довелось на 250. І тут завязався цікавий діалог. Люди ми сімейні, поговорити було про що. Ну навіть про ту сімейну "стабільність". Хоч говорили ми не голосно та всетики великі вуха барменок вдалось побачити...
Довго ми там не затримувались бо дорога чекала. І чим ближче до дому тим дорога рідніша. По дорозі робили ще маленький підстоп зі зміною місць на шелі біля Раківця. Заїхали до Львова, завезли хлопців по домах. Паралельно випробовували жезл та ніхто не зупинявся, мабуть я далеко від дороги стояв, чи не правильно пиняв...
Тай на Любінь.
Що тут говорити, їзда на задніх сидіннях в далеку дорогу то всетики мука, але в настільки хорошій компанії час біжить швидко що того не відчувається...
Дякую за увагу.
... було видно, було чути як реве ревучий...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Бодя, пиши ще, не стидайся - в тебе получається
І ще питання: розхід і обєм баку кабу?
І ще питання: розхід і обєм баку кабу?
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Шановний Богдане Миколайович! Не мав можливості виявити Вас, як стоматолога, але як гастроентерологу віддався б в Ваші руки без единого сумніву.
І казочник ви неперевершений.
Маю надію, що прийде той час, коли ми з Вами створимо два дуети: дует відомих дримбарів львівщини і щось на кшталт письменницького дуету Ільфа та Петрова
І казочник ви неперевершений.
Маю надію, що прийде той час, коли ми з Вами створимо два дуети: дует відомих дримбарів львівщини і щось на кшталт письменницького дуету Ільфа та Петрова
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Дякую Сергій Миколайович за компліменти. Теж маю надію що при зустрічі пограєм на дримбах і напишем ще не одне веселе та цікаве оповідання...
П.С. Макс мабуть не зрозумів про гастроентеролога...
П.С. Макс мабуть не зрозумів про гастроентеролога...
... було видно, було чути як реве ревучий...
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Щось не можу нагадати, памятаю хіба, як рука боліла іViton писав:Богдане, вже десь таке було : "Ну давайте зупинимось, розпалимо вогник. А в мене є сосиски, ковбаски, зупка ..."Bogdan M. писав: Хробак вже доїдав шлунок. Пацани ззаду стогнали не своїм голосом ...
"а шофер Елтон Джон" ...
... було видно, було чути як реве ревучий...
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Усть Чорна і гуртуючий Кінг Каб
Зате Миколайович добре памятає, як ти нас півдороги зі Скель Довбуша до Монастиря в Розгірче просив зупинитись і щось приготувати поїстиBogdan M. писав:Щось не можу нагадати, памятаю хіба, як рука боліла і
"а шофер Елтон Джон" ...