Цікаві досліди (с) або датчик наддуву
Додано: 03 березня 2015, 22:05
Ото поставив собі отакуво штучку:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6499 ... 9585321797
Купив тому, що були в мене підозри на мертву турбіну - інколи якось ще їде авто, інколи рве, як молодий, а інколи іно свистить, мотор реве, а авто ледве котиться.
Що хочу сказати... Штири роки я ну не те, щоб неправильно, але неефективно використовував потужності мотора.
Ще від карбових авто я звик тиснути педальку рівно до межі реакції на неї - нема змісту тулити в підлогу, якщо приросту потужності все одно нема.
Ну і зара датчик показує, же при розгоні, чи під гору, при такому режимі тиск в системі починає плавно рости, ну і через деякий час десь на 0.5 атм мене вже влаштовує тяга, і я зменшую натиск на педаль.
А тепер як правильно: різко на секунду-другу тисну в підлогу, солярки ллється більше, відповідно вихлопних газів також більше, і турбінка радо майже сходу видає аж до 0.7 атм, (мотор ще не розкручений, але тиск вже є), через секунду обороти різко ростуть, педальку вже мож привідпустити і далі їхати собі вже знов "внатяг" - тиск вже нікуди не дівається, а підтримується майже на такому самому рівні, забезпечуючи досить хорошу тягу і реакцію на наступний розгін.
Ну і про непостійність: очевидно, клапан скиду тиску на турбіні (вест ґейт, чи як там його), має здатність інколи закисати і не тримати герметичність.
тому і турбінка реве, а не тягне.
2-3 рази прогазувати до його відкривання - 0.7 атм (я майже ніколи так не газував в місті, бо вже на 0.5, як я написав вище, тяга мене влаштовувала і я припиняв далі дотискати педаль)) - і все, він собі розрухується ,і після того машина робиться "живчиком". Ну наскільки то можна сказати до 20-річного древнього трактора
отаке...
пс. ще на днях спробую трохи перестроїти актуатор клапану, щоб дотискало хоча б до 1 атм, бо от розгін пішов, тіко розігнався, бракує ще чуть-чуть, а тиск вже 0.7 і не росте далі...
Ну і зараз при переключенні вверх тиск з 0.7 паде до 0.2-0.3, що ніачом, і далі все тра починати з початку, а так теоретично мав би впасти до 0.5, що вже є досить тяговитою цифрою...
http://www.aliexpress.com/snapshot/6499 ... 9585321797
Купив тому, що були в мене підозри на мертву турбіну - інколи якось ще їде авто, інколи рве, як молодий, а інколи іно свистить, мотор реве, а авто ледве котиться.
Що хочу сказати... Штири роки я ну не те, щоб неправильно, але неефективно використовував потужності мотора.
Ще від карбових авто я звик тиснути педальку рівно до межі реакції на неї - нема змісту тулити в підлогу, якщо приросту потужності все одно нема.
Ну і зара датчик показує, же при розгоні, чи під гору, при такому режимі тиск в системі починає плавно рости, ну і через деякий час десь на 0.5 атм мене вже влаштовує тяга, і я зменшую натиск на педаль.
А тепер як правильно: різко на секунду-другу тисну в підлогу, солярки ллється більше, відповідно вихлопних газів також більше, і турбінка радо майже сходу видає аж до 0.7 атм, (мотор ще не розкручений, але тиск вже є), через секунду обороти різко ростуть, педальку вже мож привідпустити і далі їхати собі вже знов "внатяг" - тиск вже нікуди не дівається, а підтримується майже на такому самому рівні, забезпечуючи досить хорошу тягу і реакцію на наступний розгін.
Ну і про непостійність: очевидно, клапан скиду тиску на турбіні (вест ґейт, чи як там його), має здатність інколи закисати і не тримати герметичність.
тому і турбінка реве, а не тягне.
2-3 рази прогазувати до його відкривання - 0.7 атм (я майже ніколи так не газував в місті, бо вже на 0.5, як я написав вище, тяга мене влаштовувала і я припиняв далі дотискати педаль)) - і все, він собі розрухується ,і після того машина робиться "живчиком". Ну наскільки то можна сказати до 20-річного древнього трактора
отаке...
пс. ще на днях спробую трохи перестроїти актуатор клапану, щоб дотискало хоча б до 1 атм, бо от розгін пішов, тіко розігнався, бракує ще чуть-чуть, а тиск вже 0.7 і не росте далі...
Ну і зараз при переключенні вверх тиск з 0.7 паде до 0.2-0.3, що ніачом, і далі все тра починати з початку, а так теоретично мав би впасти до 0.5, що вже є досить тяговитою цифрою...