Постійно багато власників імпортних машин ставлять одне і те ж питання: які деталі і від яких вітчизняних автомобілів можна використовувати як аналогів оригінальної деталі?
Насправді практично вся номенклатура підшипників і сальників, використовуваних на імпортних автомобілях, виробляється вітчизняною промисловістю, при цьому зараз їх якість не сильно поступається оригінальним і практично завжди перевершує "сірі" імпортні аналоги. І що найголовніше ціна при цьому на порядок нижче. Для допомоги в пошуку аналога ми розміщуємо ці таблиці.
Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшипникі
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшипникі
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
Хммм, просуваєш російські товари ?
Чи то допомога друзям по бездору
Чи то допомога друзям по бездору
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
А вдруг агитирует всех наездников росавтопрома ставить импортные запчасти в ущерб производителю-оккупанту?
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
так і роблю. колись купляв на базарі підшипники окупанскі (коли ще не були окупантами) міняв по три рази на рік . надоїло, пішов в галпідшипник купив імпортні і забув що таке підшипники в принципі підібрати підшипник просто, зняти старий і піти в контору, там подивляться маркіровку, поміряють і дадуть те що треба.myshketer писав:А вдруг агитирует всех наездников росавтопрома ставить импортные запчасти в ущерб производителю-оккупанту?
так вот висновок, краще взяти дорощий якісний підшипник і один раз поміняти ніж дешевий окупанский, який реально зроблений в кЕтаї з картонної фольги і сиромякоті і міняти по кілька раз на рік.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
Це на той випадок, коли вкрай потрібно от вже зараз. Мені наприклад зара манжету треба на вітаровські гальма і фіг знайдеш
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
Тільки москвич, сказали б пане Тарасік.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Таблиця російських аналогів імпортних сальників і підшип
покупать можно, но не российского производства.
Ибо нех.
Ибо нех.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/