pooh писав:
А чому ніхто не згадує про виробітку хрестовин при крутінні, того ж кардану?
Вони набанато швидше ломаються ніж шліци в кардані.
Факт. Але хрестовини коштують копійки і міняються за 15 хв.
А тепер пропоную погуглити "шліцева переднього кардану террано".
Там або новий кардан за ціною 20 мішків хрестовин, або всякі колхози з переварками газелевських (з відповідним ресурсом), наступним балансуванням на спецових фірмах, і простоєм авта кілька тижнів.
Якщо ходуву і шліциву після покатухи шприцувати то ніц нестанецься.
Висновки роблю по собі за весь час що ми катаємось і іздим на змаганя ні одна христовина і ні один кардан не накрились.ТЬФУ-ТЬФУ-ТЬФУ
P.S.
Доречі рекомендую всім після всіляких покатух і змагань шприцувати ходуву і провіряти, ресурс явно зростає, а часу займає пару хвилин і коштує копійки!!!!
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
марік писав:Якщо ходуву і шліциву після покатухи шприцувати то ніц нестанецься.
Висновки роблю по собі за весь час що ми катаємось і іздим на змаганя ні одна христовина і ні один кардан не накрились.ТЬФУ-ТЬФУ-ТЬФУ
P.S.
Доречі рекомендую всім після всіляких покатух і змагань шприцувати ходуву і провіряти, ресурс явно зростає, а часу займає пару хвилин і коштує копійки!!!!
Ромасю. виробітка кардану в висячому положенні. здаеться мені. банальне не розуміння мовчу. Типа. як він крутиться і шмигае туда-сюда при нажатії на газ і зкиданні. а також при скаканні на тих же самих ямах. то він не зношуеться? А я кім чином він має роздовбуватись у висяку. якщо у нормального кардана в шліцовому з"еднанні люфта практично неє.
Турбінка вже виїхали зі столичі і нині мали би бути у Львові. В понеділок Маленькій обіцяли вчіпитисі у Слоніка.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Это все от лукавого. Кардан разбивается - это причина, почему с 2008 года на патриоты перестали ставить хабы. Но качество карданного вала уаз патриота оставляет желать лучшего, может на нормальных машинах кардан надежнее и ему нет разницы, крутиться или висеть. Бензина на патриоте жрет больше с включенными, особенно при колесах больше штатного размера. У меня с хабами переднего кардана хватает на 25-30 тысяч км.
myshketer писав:У меня с хабами переднего кардана хватает на 25-30 тысяч км.
На моем стареньком форанере пробег был за 200к .. и карданы вроде родные еще были ... в форанере когда передок отключаешь ручкой из салона, кардан передний не крутится ... впрочем как и в хайлике
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Ясно, що "фіромові" кардани якісніші.
Поки нові.
Розбивання шліців росте в страшній прогресії від існуючого люфту.
При сотках мм нема ходу, так би мовити, щоб розбивалося, а от при міліметрові вже є де розгулятися.
От, але ще раз: я не агітую за постійно залочені хаби: я їх лочу тіко на зиму, щоб міг включити передок на ходу.