Так, давно не писав нічого.
На рахунок гуми - TOYO Open Country MT - як
ATшкою задоволений. Тобто, по трасі нормально валить/рулить (більше 140 правда не ганяв), ну і по прямій в болоті теж нормально валить поки їде. А от з виходом з колії і починаються ньюанси... BFG KM2 себе трохи краще поводив (хоча не знаю як на УАЗі). Так що як
MT не самий кращий варіант. Як гума на кожень день - нормально, міцна і жорстка вона, виглядає що витреться не скоро.
Ще зробив кльові підніжки і кенгурин:

і тут саме цікаве. З одного боку, захист рульової тяги, захист порогів, зручність сідати в задні двері (вони на Патріот Спорт вужчі) - все показало себе добре. З іншого боку - дехто дивувався як то я так сів
отут - шкода що не зробив фото: там УАЗ чітко на підніжках завис. З розгону трохи далі би проїхав, але підніжки все одно б добре гальмували. Ну і кенгурином добру колекцію назбирав:

Звісно прокладка між кермом і сидінням недопрацювала, але і технічні проблеми трохи є. А оскільки колеса >32" на це авто не хочу - маємо те що маємо.

Малий застидав мене дома, казав пофіг на залізо, треба за кубки боротись.

Ну нічого, іншим разом чуду кацапської техніки дамо троха більше просратись
