МутанТР2
Re: МутанТР2
з дві сотки проїхав вже. не затупились. але затупляться. десь за кілометрів 300-400 ще. ніщо не вічне. а нарахунок "і буде ще гірше ." то я дуже сумніваюсь. виходячи з вашої логіки- шипи зло?
Re: МутанТР2
Так , коли затупляться.
Re: МутанТР2
подивимось. за кілометрів триста розкажу відчуття.
Re: МутанТР2
Ок
Re: МутанТР2
Пардон за нескромне питання, але це виключно для себе, на майбутнє - який приблизний бюджет побудови такого? Ну або трошки скромнішого?
Re: МутанТР2
А это смотря с чего приходится начинатьПструг писав:Пардон за нескромне питання, але це виключно для себе, на майбутнє - який приблизний бюджет побудови такого? Ну або трошки скромнішого?
Re: МутанТР2
"С нуля, таваріщі, с палнєйшева нуля!!"
В.І.Лєнін
Ну серйозно, з нуля. Правильніше - з покупки чогось такого, як К2 привіз з Косова.
В.І.Лєнін
Ну серйозно, з нуля. Правильніше - з покупки чогось такого, як К2 привіз з Косова.
Re: МутанТР2
машину будую виключно для себе. бюджет тяжко сказати. таяк це в мене не перший уаз для трофі і багато "запчастин" в мене вже були і купувати нові не приходилось. також всі роботи я проводив сам, але машину я роблю з кінця жовтня. і відповідно скільки такі роботи б коштували на сервісі я уявлення немаю, но думаю шо вартість всіх матеріалів помножити на півтора-два. скільки мені грошей пішло хз. я перестав рахувати після 5к б. але все відносно і все залежить від того для чого авто. якшо наприклад зупинитись на голі прохідності, то це стоковий справний уаз+резина та лебідка. лебідка орієнтовно 700-1000умовних баксів і ше десь з 600-700баків така резина. резина доволі бюджетна но зато гребуча. але і вона не без мінусів. основні мінуси це нехватка 2-3х дюймів, шум, потребує шипування на зиму, слабо балансується, швидко зношується на асфальті особливо літом. низький індекс швидкості я за мінус не вважаю, таяк 90км на годину витримує взагалі без проблем і будь-якийх "побічних ефектів". а більше 90км на годину на уазіках не їздять) ну а далі можна добавляти і добавляти. все залежить від побажань та гаманця. десь так.
Re: МутанТР2
Як машинка виглядає зараз? Що нового з тих часів?
Re: МутанТР2
помалював. матовою фарбою. доробив все шо можна. вроді навіть можна вже зупинитись. з шипами проїхав з 1000км. з них з 600 - по асфальту. шіпів вилетіла десь чверть. але особо не затупились. тобто зутупились, але чуть-чуть. і гірше не стало аж ніяк.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: МутанТР2
Гм. А нашо той трубопровід ззовні? Діагоналі я не бачу, а от зварку - в багатьох місцях. Якщо це багажник - то ще ок, а от на каркас це не схоже, навіть небезпечно.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: МутанТР2
Скрутить це ще півбіди. А от якщо вломиться в р-ні зварки, там куди гілковідбійнк прикручений - то тими кінцями труби може біди наробити. Такої, що краще вже й без труб.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: МутанТР2
Нема головної запобіжної дуги (тягнутої) від неї весь решта каркас починає будуватися.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: МутанТР2
головну запобіжну дугу не зробиш так шоб не заходити в салон.
нарахунок небезпечності- небачу обгрунтування.
за цей каркас тягнули лебідкою і нічого не сталось.
за якість сварки я нікаплі не переживаю, якшо десь і зламається, то явно не на сварці.
будьмо реалістами а не ідеалістами. призначення машини- неспішні покатушки по болотах, а не ралійні гонки. в таких умовах я не раз акуратно клав машину на бік, або на невеликій швидкості в лісі прикладав до дерева. так от каркас в такому випадку залишить кузов цілим, двері будуть закриватися/відкриватися, не повилітають вікна...
якшо тентований уазік недай Бог ляже на дах- складеться нафіг. з таким "неправильним" каркасом себе я спасу з набагато більшою імовірністю
і враховуючи що це далеко не перший мій бобік- висновок як краще для себе і для моїх потреб я давно зробив. (краще з таким, ніж з "правильним" чи взагалі без ніякого)
нарахунок небезпечності- небачу обгрунтування.
за цей каркас тягнули лебідкою і нічого не сталось.
за якість сварки я нікаплі не переживаю, якшо десь і зламається, то явно не на сварці.
будьмо реалістами а не ідеалістами. призначення машини- неспішні покатушки по болотах, а не ралійні гонки. в таких умовах я не раз акуратно клав машину на бік, або на невеликій швидкості в лісі прикладав до дерева. так от каркас в такому випадку залишить кузов цілим, двері будуть закриватися/відкриватися, не повилітають вікна...
якшо тентований уазік недай Бог ляже на дах- складеться нафіг. з таким "неправильним" каркасом себе я спасу з набагато більшою імовірністю
і враховуючи що це далеко не перший мій бобік- висновок як краще для себе і для моїх потреб я давно зробив. (краще з таким, ніж з "правильним" чи взагалі без ніякого)