Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Поки нема чітких спортивних визначеннь категорії кросовери, є пропозиція учасникам форуму запропонувати свої варіанти умов зарахування.
Наприклад наявність/відсутність понижаючої, тип підвіски і.т.п.
Пропозиціх бажано писати лаконічно, у вигляді пронумерованих пунктів.
Наприклад наявність/відсутність понижаючої, тип підвіски і.т.п.
Пропозиціх бажано писати лаконічно, у вигляді пронумерованих пунктів.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
- Колеса до 32".
- Шосейна чи АТ гума.
- Відсутність лебідки.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Отсутствие блокировок
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Как-раз блокировки (не 100%-ные) есть у многих кроссоверов.pilgrim писав:Отсутствие блокировок
Главная дорога та, по которой едет танк
- іллі4
- Повідомлень: 867
- З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
- Ім'я: Іллі4
- Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
отсутствие рамы.. понижайка??
active-style.com.ua
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Нефиг нефиг ... Нива это вам не кросовер !!!іллі4 писав:отсутствие рамы.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Я все-таки про своє, для кого і Джимнік джип, а кому і Н-1 кросовер. Може варто орієнтуватись на власників, а не машини?
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Я так думаю, що в цю категорію може потрапити кожен, хто хоче.
Умови - це, як правильно написав Volodymyr, а я додам:
- АТ (або шоссейка, або всесезонка), до 32"
- жодних переробок (тобто штатні колеса, штатні пружини)
- відсутність лебідки
- рідні стокові бампера
пс. джимнік взагалі-то повноцінний позадорожник. Просто дуже маленький.
Але якщо його хазяїн хоче їхати в категорію "кросовер", машина серійна, на АТ-шці і йому її шкода подряпати - то ІМХО нехай їде.
Умови - це, як правильно написав Volodymyr, а я додам:
- АТ (або шоссейка, або всесезонка), до 32"
- жодних переробок (тобто штатні колеса, штатні пружини)
- відсутність лебідки
- рідні стокові бампера
пс. джимнік взагалі-то повноцінний позадорожник. Просто дуже маленький.
Але якщо його хазяїн хоче їхати в категорію "кросовер", машина серійна, на АТ-шці і йому її шкода подряпати - то ІМХО нехай їде.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Да и паджеро 3 и 4 я б к кросоверам не относил.іллі4 писав:отсутствие рамы.. понижайка??
Моя думка (як вже було підмічено)
- відсутність жорских блокувань (або жорстко підключаємого другого моста)
- відсутність пониженої передачі
- колеса до 32".
Шосейна чи АТ гума - я б не став обмежувати, в інших категоріях не обмежується, кожен вибирає сам.
Відсутність лебідки - теж напевне обмежувати не став би, хоча не думаю що в когось з кросів вона буде - а на фіга вона їм? Крім того, клас кросів туристичний, тому проводячи аналогію з Гоганами - туристам дозволялось усе. Тут важливо відсікти "справжні" жипи від участі з кросами, а в них основна превага це кліринс, блокування, понижуюча і менші звіси.
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Про те саме сьогодні думав. Можливо багато нормальних позашляховиків (Прадо, Паджеро 4, Паджеро спорт, Крузер, Пасфайндер) би згодились потягатись в змаганнях однак всіх найбільш відлякує можливість поцарапати машину. А пускати ці ЖИПИ до кросоверів не чесно (багато з них мають міжосьове і заднє блокування, кліринс суттєво вищий, звіси теж). Проти них кросовери наврядчи мають шанси на перемогу - просто відібємо інтерес (про вольво з останніх змагань нічого казати - тут якраз всі підуть його шляхом і рубатись напролом ніхто не буде, а відповідно і точок мають шанс зібрати більше).Katonych писав:пс. джимнік взагалі-то повноцінний позадорожник. Просто дуже маленький.
Але якщо його хазяїн хоче їхати в категорію "кросовер", машина серійна, на АТ-шці і йому її шкода подряпати - то ІМХО нехай їде.
Тому можливо ввести ще один клас (туризм, ТР0 ) де вони б могли поковбаситись, і при цьому машинку зберегти. А далі хтось із них купить уаз, хтось ниву, хтось заб"є, а хтось обклеїть плівкою
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Ну тому я і казав з самого початку, що назва "кросовер" в даному питанні не зовсім підходить.
Це якийсь "offroad-light" має бути, Для серійних машин, які шкода.
А переможе в такому класі не той, в кого кліренс вище або блокіровки є - а той, хто краще орієнтується і розумніше їде. Bravo-ж казав, що навіть недопривід може їхати.
Це якийсь "offroad-light" має бути, Для серійних машин, які шкода.
А переможе в такому класі не той, в кого кліренс вище або блокіровки є - а той, хто краще орієнтується і розумніше їде. Bravo-ж казав, що навіть недопривід може їхати.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Якщо звести все до GPS орієнтування, і зробити траси доступними для недоприводів, тоді пропаде сама головна складова - ВІДЧУТТЯ ЕКСТРІМУ (хоч і легкого) від їзди по БЕЗДОРІЖЖЮ. Це буде щось більше схоже на автоквест, яких і так у Львові вже багато. Крім того такі змагання дають людині відчути гордість за свою машинку (ну і за водія), і це є чималим мотиватором для багатьох (принаймні для мого кума ). Тобто ПОВИННО бути СКЛАДНО проїхати для авто 4х4 навіть вибираючи найлегший шлях максимально по дорогам заг. кор (хоч і не обовязково засада має бути на кожній точці, але такі місця мають бути). І тільки за таких умов, ти якщо проїхав - відчуваєш гордість що проїхав, а якщо засів - з гордістю розказуєш в яких капєц складних умовах ти засів.Katonych писав:А переможе в такому класі не той, в кого кліренс вище або блокіровки є - а той, хто краще орієнтується і розумніше їде. Bravo-ж казав, що навіть недопривід може їхати.
Тому я все ж таки за 2 різні групи
а) гламурні джипи
б) кросовери
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Якщо, будь хто вважає свій автомобіль джипом, то для нього існують технічні вимоги ТР1,2,3. ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні. Кроссовер, це однозначно повнопривідний автомобіль - не обладнаний пониженою передачею. Якщо в тебе є понижайка і ти не їдеш - ну тоді лох. Кроссовер теоритичн має вигравати в кліренсі у ВАЗ 2108, або принаймі, мати такій самий. Туризм, як класс не підпадає під технічні вимоги. машини в туризмі можуть бути хоч ТР3, хоч кроссовер. Просто в них не може бути часового заліку.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
tad100 писав:Якщо, будь хто вважає свій автомобіль джипом, то для нього існують технічні вимоги ТР1,2,3. ТР1 повністю доступний для поліровки, просто хочу пхаюсь, хочу ні. Кроссовер, це однозначно повнопривідний автомобіль - не обладнаний пониженою передачею. Якщо в тебе є понижайка і ти не їдеш - ну тоді лох. Кроссовер теоритичн має вигравати в кліренсі у ВАЗ 2108, або принаймі, мати такій самий. Туризм, як класс не підпадає під технічні вимоги. машини в туризмі можуть бути хоч ТР3, хоч кроссовер. Просто в них не може бути часового заліку.
Тому моя думка, кроссовер це понопривідний автомобіль без пониженої передачі з кліренсом більше 190 мм.
Якщо в когось є повнопривідний авто без пониженої але з кліренсом 150мм (доречі. хто і як буде перевіряти?) - що, хтось не пустить?
пс. найсмішніше те, що понижайка-то і не буде потрібна взагалі.
Главная дорога та, по которой едет танк
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Москвич пройдёт кругом, где пройдёт кросовер. Клиренс в 190 заявлен у шкода октавия скаут - однозначный кросовер, и уедет дальше тушкана. Проверять никто не будет.
Вспомним и про полный привод, у половины вискомувты, у второй электроника блокирует, у третих торсен. Понта ради запустить по пахоте, не в плане грязи, а в плане рельефа и через 100 метров вискомуфты потекут.
А вот пусть и пробуют у кого что и как, заодно больше практической и ценной информации будет. А то про них только в полированом глянце читаеш и думаеш, кто столько буков придумал.
Я за шкоду скаут болею - порвёт всех, эх хотьбы одна приехала.
Вспомним и про полный привод, у половины вискомувты, у второй электроника блокирует, у третих торсен. Понта ради запустить по пахоте, не в плане грязи, а в плане рельефа и через 100 метров вискомуфты потекут.
А вот пусть и пробуют у кого что и как, заодно больше практической и ценной информации будет. А то про них только в полированом глянце читаеш и думаеш, кто столько буков придумал.
Я за шкоду скаут болею - порвёт всех, эх хотьбы одна приехала.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.