Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Какие-то критерии отбора не понятны... Просветите - формула 4х4, дорожный просвет состовляет 21 см, есть пониженая передача - это джип или кроссовер?
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
-
- Повідомлень: 50
- З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
- Ім'я: Ivan
- Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
- Звідки: Lviv
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти
пофигу куда идти
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Підйом груженої машини на крутий затяжний підйом.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Ситуація коли треба стартанути на слизькій поверхні легенько, не зірвавшись в пробуксовку, чи щоб не зірвати верхній слой нестійкого грунту.
Ну як мінімум 2 випадка. А взагалі це питання не повязані напряму.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Коли потрібно тягнутися, сила і протектор не мають такого значення. А з високо передачею ти на замій рапатій гумі тільки закопаєшся. Причому моментально.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
На тюсон пониженої і не треба, він же лиш кросовер , йому не треба тягнутись шоб не закопатись , чи через камінь перескакувати
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюрdimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки"
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
-
- Повідомлень: 50
- З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
- Ім'я: Ivan
- Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
- Звідки: Lviv
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0Bravo писав:Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти
пофигу куда идти
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Причім тут дизель чи бензин, та болото. Понижена передача, насамперед зменшує нагрузку на зчеплення, на двигун і не рвеш транрмісію. Тобто, наприклад в пісках чи в вязкому болоті, мокрий сніг, каміння перепригнути, включив понижайку і несилуя счеплення, спокійно помало переїжджаєш ці перешкоди.
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Не пробовал.dimidrolum писав: Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!А якщо дизельок + автомат??Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.
Если найдется желающий сунуться на дизеле с автоматом без понижайки в местность с пересеченным рельефом, то сможем понаблюдать - что из этого выйдет.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
В горах на окремих підйомах навіть дизель на прямій передачі не потягне, особливо якщо машина гружена.dimidrolum писав:А якщо дизельок + автомат?? Зовім не актуальна понижена коли сів в болоті. Принаймі на соренто і кійроні толку в болоті коли сидиш 0Bravo писав:Вот на хорошем рельефе спалишь(не дай Бог конечно) сцепление, сразу смысл увидишь.dimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій, якщо нема резини і кліренса!Volodymyr писав:Наявність пониженої передачі - це і є різниця між кросовером і позашляховиком.
Та і не тільки на підйомах, а на нетривкому грунті краще не зриватись в пробуксовку на прямій передачі, а повільно не зриваючи грунту проїхати.
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Шо тут пояснювати, людина все зрозуміє як тільки там опиниться , в горах.
-
- Повідомлень: 50
- З нами з: 19 вересня 2010, 10:07
- Ім'я: Ivan
- Авто: Hyundai Tucson 2.0 4WD
- Звідки: Lviv
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
А і так на любий бардюр виїду без пониженої, і без напряга і спаленого щеплення)) і навіщо підїжати паралельно до бордюра? Ще ні разу талого не робив. Дисків і шин шкода, тай не тільки...pilgrim писав:Подъезжаешь параллельно к высокому бордюру, выкручиваешь руль в сторону бордюра, включаешь понижайку и акуратненько без напряга, перегазовок и спаленого сцепления залазишь на бордюрdimidrolum писав:Чесно кажучи не бачу сенсу у пониженій
Помню когда только начал ездить на Ниве - прозревал от этой "волшебной палочки"
Нас невозможно сбить с пути - нам
пофигу куда идти
пофигу куда идти
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Опитування. Техвимоги для категорії кросовери.
Что бы если бордюр достаточно высокий не поцарапать/повредить кузов авто, а вывернув колесо уперется в бордюр колесом и заехать.dimidrolum писав:і навіщо підїжати паралельно до бордюра?
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/