Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Підскажіть де купити чи як зробити проставки під ресори на УАЗ 452
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
між мостами і ресорами ставити проставки не дуже добре , збільшується нагрузка на кручення ресори типу S подібний згин
33 колеса ставляться на буханку http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=5497
33 колеса ставляться на буханку http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=5497
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Дякую за підсказку, а як на рахунок ліфтовки кузова, як це краще зробити чи воно не потрібно.
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Є дорощий спосіб ліфтовки - встановлення воєнних мостів
Кузов ліфтувати можна
452 - то лек , чи бортова ? (вже не памятаю
)
Для гір не дуже добре ліфтувати машину , збільшується центр ваги, швидше перевернутися на бік можна.

Кузов ліфтувати можна
452 - то лек , чи бортова ? (вже не памятаю

Для гір не дуже добре ліфтувати машину , збільшується центр ваги, швидше перевернутися на бік можна.
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
То я так зрозумів, що поставити військові мости і колеса 33 і все буде ОК!
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
А на твоєму профайлі твій автомобіль???
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Монстробудування мае кілька напрямків:
1 Понти. це звірячий ліфт, шаленого розміру ФБЛи, кардани з бахромою та блокировки.
2 Будування зараді будування. Воно може продовжуватись роками та радяньськими пятилетками і ніколи нікуда не виїжджати.
3 Будування зараді кайфу життевого. Це, коли береться авто, в ньго вкладаються тільки гроші на підвищення прохідності і їдеться. достатньо для початку поставити болотну гуму і обійтись вирізанням арок. Потім, з часом, бажано військові мости, вони і дорожній просвіт збільшують і трохі ліфту дають і в колії вони не вгризаються в землю, а скользять акі лижі. Потім - лебідка, хайджек. А, ще, спочатку хороша лопатка і хороший трос (ті. що на заправках - категоричне какашка) Чудові аеродинамичні троси власного (майже) виробницьтва деколи реалізують СВИН і Васька Кран. вони не дешеві, але себе виправдовують на 124%.
Свої перші кілька виїздів я робив на стандартному колгоспнику з вбитим мотором на 3 иціліндрах і лисих уазівських колах і, повірте. я був безмірно щасливий, повертаючись до дому.
Так що, якщо ви вирішили стати придурком, ниряйте з головою.
Там, до речі, в рубриці куплю-продам хтось непогані гудричі продавав дуже дешево. подзвоніть тій людині. може це як раз Ваші.
Дякую за увагу і цілюю.
І ще, чим меньше наліпите на машину - тим дальше проїдете - це аксіома.
1 Понти. це звірячий ліфт, шаленого розміру ФБЛи, кардани з бахромою та блокировки.
2 Будування зараді будування. Воно може продовжуватись роками та радяньськими пятилетками і ніколи нікуда не виїжджати.
3 Будування зараді кайфу життевого. Це, коли береться авто, в ньго вкладаються тільки гроші на підвищення прохідності і їдеться. достатньо для початку поставити болотну гуму і обійтись вирізанням арок. Потім, з часом, бажано військові мости, вони і дорожній просвіт збільшують і трохі ліфту дають і в колії вони не вгризаються в землю, а скользять акі лижі. Потім - лебідка, хайджек. А, ще, спочатку хороша лопатка і хороший трос (ті. що на заправках - категоричне какашка) Чудові аеродинамичні троси власного (майже) виробницьтва деколи реалізують СВИН і Васька Кран. вони не дешеві, але себе виправдовують на 124%.
Свої перші кілька виїздів я робив на стандартному колгоспнику з вбитим мотором на 3 иціліндрах і лисих уазівських колах і, повірте. я був безмірно щасливий, повертаючись до дому.
Так що, якщо ви вирішили стати придурком, ниряйте з головою.
Там, до речі, в рубриці куплю-продам хтось непогані гудричі продавав дуже дешево. подзвоніть тій людині. може це як раз Ваші.
Дякую за увагу і цілюю.
І ще, чим меньше наліпите на машину - тим дальше проїдете - це аксіома.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Ігора
- Повідомлень: 389
- З нами з: 04 липня 2009, 22:38
- Ім'я: Ігор
- Авто: Без машини.
- Звідки: Бурштин
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Так Сергій Миколайович гарна і нформація про монстробудування.Мене з моїм "вихором" другий розділ стосуєтьсяавтобат писав:Монстробудування мае кілька напрямків:
1 Понти. це звірячий ліфт, шаленого розміру ФБЛи, кардани з бахромою та блокировки.
2 Будування зараді будування. Воно може продовжуватись роками та радяньськими пятилетками і ніколи нікуда не виїжджати.
3 Будування зараді кайфу життевого. Це, коли береться авто, в ньго вкладаються тільки гроші на підвищення прохідності і їдеться. достатньо для початку поставити болотну гуму і обійтись вирізанням арок. Потім, з часом, бажано військові мости, вони і дорожній просвіт збільшують і трохі ліфту дають і в колії вони не вгризаються в землю, а скользять акі лижі. Потім - лебідка, хайджек. А, ще, спочатку хороша лопатка і хороший трос (ті. що на заправках - категоричне какашка) Чудові аеродинамичні троси власного (майже) виробницьтва деколи реалізують СВИН і Васька Кран. вони не дешеві, але себе виправдовують на 124%.
Свої перші кілька виїздів я робив на стандартному колгоспнику з вбитим мотором на 3 иціліндрах і лисих уазівських колах і, повірте. я був безмірно щасливий, повертаючись до дому.
Так що, якщо ви вирішили стати придурком, ниряйте з головою.
Там, до речі, в рубриці куплю-продам хтось непогані гудричі продавав дуже дешево. подзвоніть тій людині. може це як раз Ваші.
Дякую за увагу і цілюю.
І ще, чим меньше наліпите на машину - тим дальше проїдете - це аксіома.


-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
В мене на аватарі віртульний автомобільГорець писав:А на твоєму профайлі твій автомобіль???

Я сам вже 3 роки ремонтую-будую 469 , монстробудівництвом не страждаю
Як на мене то буханка на воєних мостах і на 33 гумі буде класно їхати.
Якшо машина для спорту то краще 469
для дальних поїздок і простих покатушок 452 на колсгоспах(ну або на воєних мостах)
На стандартному УАЗі(469,452 ) але з мадовою гумою(і з лебідкою) можна непогано кататися.
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Дякую за корисні поради, я реально дісно хочу зробити машину для їзди, і першим ділом напевно поставлю військові мости, а з часом куплю гуму і все решта.
І ще хотів запитати, а я реально можу взяти участь в поїздці "Карпатський кордон"-2010??????
І ще хотів запитати, а я реально можу взяти участь в поїздці "Карпатський кордон"-2010??????
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
шнурок.лопата,рухливий штурман и мона на край світу. Мушкетер з 3-місячним стажем водіння, вагітною дружиною, на гудричах АТ, без лебідки їздив на Руну глубокою осінню. Правда.
І на оріентування в тому ж складі і з недоGPSом,
Охийохи... А скількі таких ще...кожний перший.
І на оріентування в тому ж складі і з недоGPSом,
Охийохи... А скількі таких ще...кожний перший.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Короче понял не дурак, дурак бы понял!!! А ви будете брати участь в Карапатському кордоні??????
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Минулого КК 2009 ми їхали самі(1 машина) бо не встигали на старт , немали ніяких проблем з проходженням маршруту , проїхали за 2 дня.
Була гарна погода , сухо, тому і легко.
В 2008 року я їхав з Уазклубом , пасажиром на патріоті на гумі АТ , йшов майже весь час дощ, і через поломки в групі ми їхали нонстоп 24 години до 3 точки ночівлі.
На асфальних шинах нема що робити на кордоні(погода міняється)
, до Я-245 це не відноситься, її ше можна нарізати шоб більше шашок було.
Головне мати справну машину , якшо нема досвіду - їхати в групі , якшо проимкнути до УАЗклуба - поможуть з ремонтом якшо шо
.
Була гарна погода , сухо, тому і легко.
В 2008 року я їхав з Уазклубом , пасажиром на патріоті на гумі АТ , йшов майже весь час дощ, і через поломки в групі ми їхали нонстоп 24 години до 3 точки ночівлі.
На асфальних шинах нема що робити на кордоні(погода міняється)

Головне мати справну машину , якшо нема досвіду - їхати в групі , якшо проимкнути до УАЗклуба - поможуть з ремонтом якшо шо

-
- Повідомлень: 30
- З нами з: 05 березня 2010, 19:41
- Авто: ФІАТ, УАЗ
- Звідки: Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Тюдів
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
А як у все це реально вступити, з ким звязуватись і т.д.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452
Все дуже просто.
Слідкуеш за форумом. В темі "Заходи клубу", е визначений захід - "Карпатський кордон 2010". Там написано дату заходу і визначено місце старту. Як правило за пару днів до виїзда на місце старту визначаеться місце збору виїжджаючих зі Львова. Підходиш до любої людини з тих, хто впізнаеться по особливим прикметам ( придуркуватий погляд, беззмістовна посмішка, світячі очки, камуфляж і присутність поблизу неординаргого авто) і кажеш: "Добрий день, я - Горець! Маю бажання їхати на КОРДОН, чі можна поїхати до Карпат з вами?" Ні одна людина не відиовить. Якщо би вдруг... Прив язуешся до любого потока неординарних машин і печі. А взагалі ще як варіант - на форумі викладаються координати маршруту.
А ще як варіант, на форумі в різних темах народ лишае свої телефони при спілкуванні. Переписуеш всі і набираеш перший, який подобаеться а ...
На приклад мій телефон: 0677381751.
А якщо вже вирішив одразу стати членом клуба, то треба написати в лічку VOLODYMIRU. Ця людина є одним із засновників клубу і веде всі клубні справи.
Слідкуеш за форумом. В темі "Заходи клубу", е визначений захід - "Карпатський кордон 2010". Там написано дату заходу і визначено місце старту. Як правило за пару днів до виїзда на місце старту визначаеться місце збору виїжджаючих зі Львова. Підходиш до любої людини з тих, хто впізнаеться по особливим прикметам ( придуркуватий погляд, беззмістовна посмішка, світячі очки, камуфляж і присутність поблизу неординаргого авто) і кажеш: "Добрий день, я - Горець! Маю бажання їхати на КОРДОН, чі можна поїхати до Карпат з вами?" Ні одна людина не відиовить. Якщо би вдруг... Прив язуешся до любого потока неординарних машин і печі. А взагалі ще як варіант - на форумі викладаються координати маршруту.
А ще як варіант, на форумі в різних темах народ лишае свої телефони при спілкуванні. Переписуеш всі і набираеш перший, який подобаеться а ...
На приклад мій телефон: 0677381751.
А якщо вже вирішив одразу стати членом клуба, то треба написати в лічку VOLODYMIRU. Ця людина є одним із засновників клубу і веде всі клубні справи.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать