Роликові підшибники в нивовській ступиці
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Описав суппер!!! Велика подяка! Я буду пробувати піти цим же шляхом. Про результат робіт обовязково напишу!
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
так, я теж займусь цим, но як тільки сонце почне гріти, набрид цей мокрий сніг, а гараж занятий зараз.
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Ось вліз до цієї теми і наврочив... Вчора не тільки вовтузився в гаражі, а ще й міняв з братом на його Нивці маточину, підшипники, сальники. Та сама історія: провернулась внутрішня обойма внутрішнього ж підшипника . Поставив втулку і йому. Втулку шириною 20,7 мм довелося підганяти в розмір шляхом збільшення її ширини. Збільшував шайбою, вирізаною з бляхи пивної банки. Добре, що пиво купив заздалегідь .вовчок писав:Їй бо, не пам'ятаю... Та вони стандартні, ті труби... 50 мм - це щось типу "умовний прохідний діаметр". У понеділок планую вовтузитись у гаражі, поміряю втулки, що лишились.
Тепер стосовно труби для втулок: труба водогазопровідна сталева зварна; умовний прохід 40 мм; зовнішній діаметр 48 мм; існуючі варіанти товщини стінок: 3,0, 3,5 та 4,0 мм. Гадаю, треба використовувати трубу з якомога тоншою стінкою і втулку робити шириною 21 або 21,5 мм аби доводити її розмір до потрібного лише за допомогою шліфування. Хоча шайби з пивних банок - теж непогано .
Отакий мій скромний досвід...
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Я не проти, але... вибач - не прописав вчасно у профілі звідки я . У ваших краях збираюсь бути на початку травня. Хочу взяти участь у Карпатському Кордоні.miwaniva писав:булоб добре нам поговорити вовчок в реалі. ви не проти?
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
так, київ, це є трохи дороги. та чого наврочив, непонятно, прошу вибачення, бо ця втулка з тої труби це дійсно вихід з даної проблеми. стосовно травня, мені страшно цікаво це все, але немаю можливості бути там, і прийматй тимбільше в цьому участь, фінансово. хіба можу спостерігати в форумі за цим видовищем.
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Та то я сам собі наврочив
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
ну так я розумію, але чому наврочив! тиж вийшов з положення. я от писав в київських сайтах 4х4, і там ніхто не пробував цього способу, а в львівському аж ти з києва, і написав, бо знаєш про це, про цей вихід з положення, бо сам це зробив, і получилось в тебе це добре. а я немаю часу, щоб машиною занятись. буду чекати, до поки не проверне обойму внутрішню, і прийде час до заміни ступеці.
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Бюджет вчорашніх "вечорниць": маточина 180, сальники 8х2=16, підшипники 55х2=110. Всього: 306 грн. Гайка, втулка та мастило були свої.miwaniva писав:буду чекати, до поки не проверне обойму внутрішню, і прийде час до заміни ступеці.
Якщо робити завчасно, а не "як завжди" то може пощастить обмежитись лише новими сальниками та гайкою. Ну і, звісно, не поплутати місцями підшипники та замінити мастило.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
це все я розумію, але всеж нема часу
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
треба тему перейменувати на ДОРОБКА, НИВОСЬКИХ СТУПИЦЬ. тобто, лишаєм славнозвісні роликові-конусні підшибники і придумати щоб вода так швидко не попадала. хоча там нічого не придумаєш, ти даж іномарку занур там тоже попаде вода. ну шукати хороші сальники це перше що треба взяти на озброєння.
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Вчора накінецьто добрався до до ремонту мафинки!!!! Зняв передню ліву ступицю, і побачив, що дійсно провернуті були оба підшипника на ступиці. Якщо зовнішній провернуло не дуже сильно (на самій ступиці не було слідів провертання, тільки на боковій поверхні внутрішньої частини підшипника), то внутрішній підшипник вже зробив кантік на ступиці, і сліди зносу були як на самій ступиці, так само і на підшипнику. Самі ж сепаратори і ролики підшипника непошкоджені. Як побачив це, то аж.....зрадів. Хоча в деякій мірі в мене ще є сумніви з приводу того, чи саме це було джерелом шуму під час руху. Сам шум такий, що визначити його джерело неможливо. По всьому салону чути його однаково, і думки підкрадаються різні:або роздатка, або передні редуктор або задній, коробка....
Одним словом, ремонт продовжується. Необхідно купити нову ступицю з підшипниками. Самі ж втулки для встановлення їх між підшипниками вже в мене дома. Будем пробувати...
Одним словом, ремонт продовжується. Необхідно купити нову ступицю з підшипниками. Самі ж втулки для встановлення їх між підшипниками вже в мене дома. Будем пробувати...
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
як думаєш, яка причина провернення цих обойм на ступицчі?
- brawning
- Повідомлень: 52
- З нами з: 23 березня 2009, 21:35
- Ім'я: Юра
- Авто: Нива
- Звідки: Мостиська
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
З вищевикладеного мене також дуже цікавить причина провертання обойми.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
в темі лада 4х4 або рись я виклав свою думку про це.