

Двигун г...но буде завжди жерти бензину дужа багато літрів.Віктор писав:ГАЗ-69 - це РІЧ!
Двигун ЗМЗ-24-01 також для цієї машини нормальний і його повністю вистарчає, якщо не випробовувати машину спеціально на міцність. Сам зараз повністю капіталю машину (двигун, мости КП, РК а згодом і кузов.) Зараз переварив наново задню частину рами і буду встановлювати мости. Також ставлю гідропідсилювач керма від БМВ. Всі фото на http://www.gaz69.ru/gallery
Звідки стільки ненависті до "члена родини" і оточуючих ???svyn писав:Двигун г...но буде завжди жерти бензину дужа багато літрів.Віктор писав:ГАЗ-69 - це РІЧ!
Двигун ЗМЗ-24-01 також для цієї машини нормальний і його повністю вистарчає, якщо не випробовувати машину спеціально на міцність. Сам зараз повністю капіталю машину (двигун, мости КП, РК а згодом і кузов.) Зараз переварив наново задню частину рами і буду встановлювати мости. Також ставлю гідропідсилювач керма від БМВ. Всі фото на http://www.gaz69.ru/gallery
А якщо машину не випробовувати на міцність тоді її нєфіг капіталити а ще краще продати -купити запорожець і поставити в гараж там йому точно ні двигуна ні взагалі нічого рпотрібно не буде![]()
![]()
Не зрозумів у чому СВИН ПРАВИЙ.васька кран писав:СВИН ПРАВИЙ.
якщо є двигун - катайся поки не здохне а потім здаєш на металолом,купуєш за 100$ інший і процес повторюється.
раджу вчитись на чужих помилках
В моєму віці писати видумки в таких питаннях вже якось не актуально. Кожен залишається при своїй думці.якщо в тебе уаз їсть 11.2 л бензину то раджу тобі зареєструватись до книги рекордів Гінеса.і в тебе його куплять за страшні гроші
Власне так і роблю, за виключенням "дивитись"І нікому не дозволяй доторкатись до двигуна,і дивитись також не давай.
Де конкретні пропозиції виходячи з перерахованих мною раніше умов?А дизель на Уазі це повне г..в..но. на ньому добре тільки г........ дян возити
думаєш це довгостроковий плюс?+ двигун ні разу не капіталений є в наявності
але їх потрібно посітйно і багато+ запасні частини дешеві
не повіриш, але поставивши фірмяцький мотор з відповідним генератором- розрядити акумулятор в ноль то ше та проблєма. навіть з електролебідкою.+ при сівшому аккумуляторі заводиться ручкою в любому випадку з пів-оборота
ух! це ти загнув круто. а нашо тобі та кака? роздатка в ГАЗах якраз класна, чого не можна сказати про УАЗовські...+ КП-РК УАЗа кріпиться без жодних перехідних пластин
спорний плюс. дивись- якби ти сказав, про уніфікацію, наприклад, деталей мостів- то так. це класна річ. в болотах зламався\попросив по рації в когось запчастину\за годину поміняв\їдеш далі. а шо з мотором? як він в тебе в болотах (наприклад) стукне- полюбе бедеш евакуюватись в гараж. а в гаражі вже пох на всі уніфікації- полюбе запчастини купляти треба буде. а зараз можна купити шо завгодно. і тільки не треба починати про ціну ні запчастини до імпортних моторів. бо я почну про надійність+ уніфікація двигуна з багатьма ГАЗівськими двигунами
2СВИН:- відносно велике споживання пального. (хоч при поїздці в Щацьк 4 чол. + запас продуктів на 7 днів "пив" тільки 11,2 л/100 км. Заміряв - від повного бака-200 км + повний бак)
+1 на власному досвідіА дизель на Уазі це повне г..в..но. на ньому добре тільки г........ дян возити