Ага. Тільки холодно і важить дофіга.Довбуш писав:Ти братан не прав - нержавійка в джипі це круто і дуже практично - можна мити салун з шланга - болото ж не прилипає як на ковроліні - а ти хонда-хонда.
Хонду не руш - вона старенька і ржавіє :(
Ти знав!Довбуш писав:Оце підготовка.... усі вже другий день мовчать - шнорхелі роблять,колеса міняють,і напевно машини миють і воском натирають - шоб болото не прилипало.А я не мию вона в мене і так брудна.
Але з цим з'явилась ще одна проблема. Відносно тюнених Нив серійні позашляховики просто віддихають. Якщо ще ускладнити етап, то серійники не зможуть навіть в секцію в'їхати, я вже не кажу про паркетників. Треба робити розділення на категорії.Довбуш писав:Отож ще один етап позаду.
Моя думка до складності етапів - на літо зробити складніші.
А я попереджав, а ти не віривДовбуш писав:Тепер знімлю фаркоп нафіг - бо вже він мене забембав - він як плуг чи орало якесь...
Гм. Все має бути якось врівноважено. А вийшло дві крайності - готовані брудні випробувані машини - проти паркетних (діска) чистих "пестованих" новачків. З точки зору тих, хто не прийняв участі - то виглядало так : "О, старенькі Ниви, які не шкода - тому над ними і знущаються. Може я-би собі колеса поставив троха більші - але один фіг не дотягну до тих машин, хіба якшо різати-питляти-мордувати машину". Доречі, наявність Фронтери могла-би допомогти, я так думаю. Або якоїсь іншої "біснуватої" іномарки.Довбуш писав:ВИСЛОВЛЮЄМОСЯ - не мовчимо.
Я согласен если есть желание то на любом внедорожникеДовбуш писав:Та Фронтера не зігралаб ніякої ролі бо коли є бажання то і на 14 резині виступали але не на всіх секціях . Головне бажання а не розмір резини. Якщо люди приїхали але не виявили бажання рухатися на танкодром то причини в голові а не в резині .