Часом відпустку — поняття розтяжне, що вельми наочно продемонстрували невгамовний німецький ентузіаст мандрівник Gunther Holtorf і його наднадійний Mercedes Benz Gelandewagen 300 GD на прізвисько «Отто» синього кольору. Більше 200 країн, 890 тисяч кілометрів (це як до місяця і назад і ще три рази навколо Землі по екватору) за 26 років — такий підсумок цього приголомшливого подорожі! Навіть не знаю, ким більше захоплюватися — самим Ґюнтером чи його «Геліком», який подолав весь шлях без капремонту двигуна ... Судячи з усього, ними обома.Ґюнтер Гольторф (нім. Gunther W. Holtorf), народився 4 липня 1937 в Ґеттінґені / Göttingen — німецький мандрівник, який разом з дружиною Крітіною на своєму Mercedes Benz Gelandewagen під назвою «Otto», відвідав 215 країн за 26 років проїхавши порядку 890 000 км навколо світу на автомобілі.
До моменту початку подорожі 19 грудня 1988 року Ґюнтер встиг зробити блискучу кар'єру в Luftganza, і в свої 51 роки був людиною цілком ще міцною, повною сил, і що найголовніше — забезпеченим до кінця днів. Невідомо, що спонукало його покинути свій високооплачуваний пост ТОП-менеджера в авіакомпанії і пуститися в дорогу, але факт залишається фактом: разом з дружиною вони поринули в новеньке «лоно» Отто і покинули Німеччину.
Свій вояж Холторф почав з третьої за рахунком дружиною, проте вже рік потому благовірній обридли місцеві москіти та життя в переобладнаному під житло автомобілі, і вона повернулася в рідну Німеччину. Зітхнувши з полегшенням, Ґюнтер виписав з батьківщини свіжий номер газети Die Zeit, озброївся олівцем і почав вивчати колонку знайомств. Незабаром в штурманському кріслі радісно сиділа його нова супутниця — Христина.Початково планувалося всього лишень рік-півтора «потусити» по екзотичним африканським нетрях, однак життя в мандрах виявилася настільки цікавою, що його підсумки сьогодні зафіксовані в Книзі рекордів Гіннеса.
Проїздивши п'ять років по Африці, невгамовна парочка зрозуміла, що тепер не бачить своє життя без подорожей — Отто переправили до Південної Америки, і в Аргентині на його одометрі красувалася цифра 200 000 км. Далі були Мексика, Канада, Куба, США (в тому числі Аляска), Австралія, купа азіатських країн (Сирія, Китай, Казахстан, Афганістан, В'єтнам, Туреччина, і навіть Ірак з Північною Кореєю та інші), і, звичайно ж, Росія. Само собою зрозуміло, Ґюнтер & Co «засвітилися» і в більшості країн Європи.На жаль, Христині не судилося завершити подорож до кінця — в 2010 вона померла від хвороби, взявши з Ґюнтера слово продовжити мандрівку по раніше складеному маршруту. Пара одружилася всього кілька місяців до цього. У фінальні роки Холторф подорожував з сином.
Закінчилась це грандіозна подорож 18 жовтня 2014 році у Берліні біля Бранденбурзьких воріт. Героїчний Отто був урочисто переданий в Штутгартськиймузей Mercedes-Benz, де з тих пір спочиває на «вічному приколі».Під час мандрівок Ґюнтер Холторф нерідко займався складанням географічних карт. Наприклад, саме він створив першу детальну (близько 400! Сторінок) карту столиці Індонезії — Джакарти.
Хоча Ґюнтер Холторф і був досить забезпеченою людиною, до дорожніх витрат він підходить вкрай виважено, з суто німецькою ощадливістю. Спали мандрівники або прямо в салоні (задній ряд сидінь був прибраний ще на початку шляху), в гамаках або в наметі. Також Отто був обладнаний міні-кухнею, похідним душем і іншими скромними зручностями, що дозволяли невибагливим пілігримам в більшості випадків обходитися без платних готелів. У Ґюнтера були всі шанси стати популярним блогером і чимало заробляти на нотатках про свою подорож, проте цей потужний старий принципово не визнавав Інтернет і все що з ним пов'язано. У нього навіть не було ноутбука, а веденням паперового бортового щоденника займалася прискіплива Христина. Не вдавався мандрівники і до допомоги спонсором — як бачите, їх автомобіль залишався невинно чистим від реклами до фінального кінця!
У всій цій історії вражає не тільки незгасний дух пригод самих мандрівників, але й витривалість Mercedes-Benz G-Wagen 300 GD 1988 року "народження". Як вже говорилося, весь шлях був пройдений на ресурсі одного двигуна і КП, а найсерйознішою проблемою стала заміна кількох кузовних елементів, пошкоджених під час перекидання машини по шляху до Мадагаскару. Вміли ж робити, чортяки, але ж «невбиваємий» Отто колесив аж ніяк не по дзеркально-рівним європейським дорогам, а по самим що ні є суворим ***ням! Решта неполадки Ґюнтер усував самостійно, постійно маючи в «загашнику» порядку чотирьох сотень запчастин і набір необхідних інструментів.
Повернувшись додому, Ґюнтер Холторф згодом написав книгу під назвою «Оtto», де детально розповів про свої 26-річних пригоди. Щасливої тобі пенсії, старий!
https://www.youtube.com/watch?v=JrxqtwRZ654
https://www.youtube.com/watch?v=Pm4im_ifqzQ
https://www.youtube.com/watch?v=exLFImEDOTU