«Відпустка» завдовжки 26 років і 900 000 км. Ґюнтер Холторф і його вірний Gelandewagen

Описи та відео експедицій, маршрутів, країн від стороні авторів
Відповісти
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

«Відпустка» завдовжки 26 років і 900 000 км. Ґюнтер Холторф і його вірний Gelandewagen

Повідомлення Volodymyr »

Ґюнтер Гольторф (нім. Gunther W. Holtorf), народився 4 липня 1937 в Ґеттінґені / Göttingen — німецький мандрівник, який разом з дружиною Крітіною на своєму Mercedes Benz Gelandewagen під назвою «Otto», відвідав 215 країн за 26 років проїхавши порядку 890 000 км навколо світу на автомобілі.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 1.jpg
Часом відпустку — поняття розтяжне, що вельми наочно продемонстрували невгамовний німецький ентузіаст мандрівник Gunther Holtorf і його наднадійний Mercedes Benz Gelandewagen 300 GD на прізвисько «Отто» синього кольору. Більше 200 країн, 890 тисяч кілометрів (це як до місяця і назад і ще три рази навколо Землі по екватору) за 26 років — такий підсумок цього приголомшливого подорожі! Навіть не знаю, ким більше захоплюватися — самим Ґюнтером чи його «Геліком», який подолав весь шлях без капремонту двигуна ... Судячи з усього, ними обома.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 2.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 2.jpg (144.31 Кіб) Переглянуто 7508 разів
До моменту початку подорожі 19 грудня 1988 року Ґюнтер встиг зробити блискучу кар'єру в Luftganza, і в свої 51 роки був людиною цілком ще міцною, повною сил, і що найголовніше — забезпеченим до кінця днів. Невідомо, що спонукало його покинути свій високооплачуваний пост ТОП-менеджера в авіакомпанії і пуститися в дорогу, але факт залишається фактом: разом з дружиною вони поринули в новеньке «лоно» Отто і покинули Німеччину.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 3.jpg
Початково планувалося всього лишень рік-півтора «потусити» по екзотичним африканським нетрях, однак життя в мандрах виявилася настільки цікавою, що його підсумки сьогодні зафіксовані в Книзі рекордів Гіннеса.
Свій вояж Холторф почав з третьої за рахунком дружиною, проте вже рік потому благовірній обридли місцеві москіти та життя в переобладнаному під житло автомобілі, і вона повернулася в рідну Німеччину. Зітхнувши з полегшенням, Ґюнтер виписав з батьківщини свіжий номер газети Die Zeit, озброївся олівцем і почав вивчати колонку знайомств. Незабаром в штурманському кріслі радісно сиділа його нова супутниця — Христина.
На жаль, Христині не судилося завершити подорож до кінця — в 2010 вона померла від хвороби, взявши з Ґюнтера слово продовжити мандрівку по раніше складеному маршруту. Пара одружилася всього кілька місяців до цього. У фінальні роки Холторф подорожував з сином.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 4.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 4.jpg (95.02 Кіб) Переглянуто 7508 разів
Проїздивши п'ять років по Африці, невгамовна парочка зрозуміла, що тепер не бачить своє життя без подорожей — Отто переправили до Південної Америки, і в Аргентині на його одометрі красувалася цифра 200 000 км. Далі були Мексика, Канада, Куба, США (в тому числі Аляска), Австралія, купа азіатських країн (Сирія, Китай, Казахстан, Афганістан, В'єтнам, Туреччина, і навіть Ірак з Північною Кореєю та інші), і, звичайно ж, Росія. Само собою зрозуміло, Ґюнтер & Co «засвітилися» і в більшості країн Європи.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 5.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 5.jpg (171.15 Кіб) Переглянуто 7508 разів
Під час мандрівок Ґюнтер Холторф нерідко займався складанням географічних карт. Наприклад, саме він створив першу детальну (близько 400! Сторінок) карту столиці Індонезії — Джакарти.
Закінчилась це грандіозна подорож 18 жовтня 2014 році у Берліні біля Бранденбурзьких воріт. Героїчний Отто був урочисто переданий в Штутгартськиймузей Mercedes-Benz, де з тих пір спочиває на «вічному приколі».
Gelandewagen 300 GD “Otto” Mercedes-Benz Museum.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 6.jpg
Хоча Ґюнтер Холторф і був досить забезпеченою людиною, до дорожніх витрат він підходить вкрай виважено, з суто німецькою ощадливістю. Спали мандрівники або прямо в салоні (задній ряд сидінь був прибраний ще на початку шляху), в гамаках або в наметі. Також Отто був обладнаний міні-кухнею, похідним душем і іншими скромними зручностями, що дозволяли невибагливим пілігримам в більшості випадків обходитися без платних готелів. У Ґюнтера були всі шанси стати популярним блогером і чимало заробляти на нотатках про свою подорож, проте цей потужний старий принципово не визнавав Інтернет і все що з ним пов'язано. У нього навіть не було ноутбука, а веденням паперового бортового щоденника займалася прискіплива Христина. Не вдавався мандрівники і до допомоги спонсором — як бачите, їх автомобіль залишався невинно чистим від реклами до фінального кінця!
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 7.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 7.jpg (111.48 Кіб) Переглянуто 7508 разів
У всій цій історії вражає не тільки незгасний дух пригод самих мандрівників, але й витривалість Mercedes-Benz G-Wagen 300 GD 1988 року "народження". Як вже говорилося, весь шлях був пройдений на ресурсі одного двигуна і КП, а найсерйознішою проблемою стала заміна кількох кузовних елементів, пошкоджених під час перекидання машини по шляху до Мадагаскару. Вміли ж робити, чортяки, але ж «невбиваємий» Отто колесив аж ніяк не по дзеркально-рівним європейським дорогам, а по самим що ні є суворим ***ням! Решта неполадки Ґюнтер усував самостійно, постійно маючи в «загашнику» порядку чотирьох сотень запчастин і набір необхідних інструментів.
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 8.jpg
Gunther W. Holtorf & Gelandewagen - 8.jpg (102.7 Кіб) Переглянуто 7508 разів
Повернувшись додому, Ґюнтер Холторф згодом написав книгу під назвою «Оtto», де детально розповів про свої 26-річних пригоди. Щасливої тобі пенсії, старий!

https://www.youtube.com/watch?v=JrxqtwRZ654

https://www.youtube.com/watch?v=Pm4im_ifqzQ

https://www.youtube.com/watch?v=exLFImEDOTU
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Відповісти