Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Land Cruiser, HiLux, 4Runner, Tacoma, Tundra
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

TLC60 - 2020-06-09_14-01-06.jpg
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

TLC60 - 2020-07-13_14-43-21.jpg
TLC60 - 2020-07-13_14-43-21.jpg (91.24 Кіб) Переглянуто 7421 раз
TLC60 - 2020-07-13_14-15-06.jpg
TLC60 - 2020-07-13_14-14-34.jpg
TLC60 - 2020-07-13_14-14-21.jpg
TLC60 - 2020-07-13_14-14-12.jpg
TLC60 - 2020-07-13_14-14-06.jpg
Попередньо кажуть 2 тижні роботи залишилось...
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

TLC60 - 2020-07-14_21-57-51.jpg
TLC60 - 2020-07-14_21-57-51.jpg (94.45 Кіб) Переглянуто 7420 разів
TLC60 - 2020-07-14_21-55-09.jpg
TLC60 - 2020-07-14_21-39-50.jpg
TLC60 - 2020-07-14_21-36-45.jpg
Залишилась електрика, салон, карти і якась вихлопна (можливо окремо і потім оригінальна). Питання по кріпленню задніх бризковиків ARB.

На бампері з права доставлено 2 довідково кріплення на антени радів УКХ та КХ. В австралійських бамперах це кріплення з ліва, так як кермо з права. Проте наші водії "люблять" що б антена була прямо по курсу.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

TLC60 - 2020-07-29_15-47-04.jpg
TLC60 - 2020-07-29_15-47-06.jpg
TLC60 - 2020-08-01_13-53-00.jpg
TLC60 - 2020-08-05_09-54-21.jpg
TLC60 - 2020-08-06_08-57-15.jpg
TLC60 - 2020-08-06_08-57-21.jpg
TLC60 - 2020-08-10_18-51-13.jpg
TLC60 - 2020-08-10_18-51-25.jpg
TLC60 - 2020-08-11_13-28-19.jpg
TLC60 - 2020-08-11_13-28-44.jpg
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

Вимикач маси
TLC60 - 2020-08-14_22-49-52.jpg
Бризговик ARB
TLC60 - 2020-08-14_22-49-57.jpg
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

Фінальний вигляд! В середу 19 серпня забираємо!
TLC60 - 2020-08-16_12-06-03.jpg
TLC60 - 2020-08-16_12-06-06.jpg
TLC60 - 2020-08-16_12-06-05.jpg
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

Як ми машину забирали... Стиль буде не тільки розповіддю, але і частково інструкцією ну і звісно трохи лірики.

Приїхали забрали машину 19 серпня. Зі мною поїхав мій колега та син Марко 6 років, який вже більше року чекав на повернення машини з ремонту і хотів чим по-швидше побачити машину і проїхатись на ній. Приїхали о 11 ранку в Ужгород, який зустрів дрібним дощем і похмурим небом. Дочекавшись фінальних перевірок і виправлень дрібних недоліків, та завантаживши старі запчастини в 15:50 виїхали з сервісу. Розпогодилось, дорога була не звантажена, певне через свято.

По дорозі зупинились відпустити тросік ручника, бо перетисли задні гальма і в цілому машина йшла пречудово. Пречудово пообідали в шашличній для далекобійників за фільварком (рівно 200 км від мого дому) і піднялись на перевал. Львівщина зустріла переміними дощами та затягнутим небом.

Проїхавши близько 120 кілометрів від сервісу, о 18:58 між с.Козьова та с.Коростів на 668 км траси Київ-Чоп сталась дорожньої транспортна пригода. З закритого повороту прямо в лоб вилетів автомобіль Daewoo Nubira ВС1291ВХ (АТ "СК "АРКС" - AO1842889). З права відбійник, обрив і річка. Від отриманого удару Nubir'у відкинуло назад в свою смугу. На момент удару швидкість вдалось погасити практично до нуля (перевірив навіть по GPS треку). Перша думка після удару з Daewoo Nubira - АВТОБУС! І через секунду ззаду відбувся другій удар від рейсового автобуса SETRA S 215HD АО5016СІ (ТДВ "СК "ГАРДІАН" - 200379101) «Тячів-Київ» у якому перебував 21 пасажир. Котрий вже пару кілометрів "висів" на хвості. І через суб'єктивних пару секунд з зустрічної в лоб прилетів Opel Movanо АС7552ВС (ПрАТ "СК "Перша" - AP4366605), котрий теж не дотримувався дистанції і не зміг вчасно загальмувати перед автомобілем що зупинився перед місцем ДТП та вирішив що краще зустрічна в лоб аніж попутка в зад.
01 20200819_191135.jpg
02 20200819_193237.jpg
03 20200819_193310.jpg
04 20200819_193430.jpg
05 20200819_193338.jpg
06 20200819_193233.jpg
Загальний вигляд розташування ТС. В лівому нижньому куті бампер Opel Movanо
07 20200819_190046.jpg
В результаті двох лобових ударів зломаний бампер TJM далі котрого удар не пішов, ціла навіть решітка радіатора. Daewoo Nubira розбортувала передне ліве колесо та загнула ресору. Opel Movanо пошкодив передню частину правого крила. Але найбільше руйнування спричинив автобус SETRA котрий через недотримання дистанції і ймовірно швидкісного режиму (знак 40 км/год) не зміг загальмувати і вдарив автомобіль ззаду. В наслідок чого задній бампер частково зруйнований, задній борт (верхня і нижня частина вдавлені в салон, розбите скло, брама з запаскою в давлена в салон, зірвало кріплення водійського і пасажирського сидінь і зломано фіксатори положень, зірвало спинку заднього сидіння.

В перші хвилини після ДТП оглянувши пасажирів і переконавшись що живі, а також оцінивши дорожню. Побіг з'ясовувати стан пасажирів Daewoo Nubira (без аптечки - свідома помилка, не можу пояснити чому, певне шок, розумію що роблю е правильно і роблю далі), бо зовнішній вигляд їхнього авто був вкрай не задовільним. Переконавшись що потрібна допомога і яка саме повернувся до власного авто і почав розпаковувати аптечки і діставати необхідні засоби, але на жаль допомогти будь чим вже не вдалось, почались запаморочення і мусів просто спертись на відбійник що б не впасти. Для мене це перший досвід спроби надання першої домедичної допомоги будучи водночас потерпілим. Як пише книжка - швидше за все у вас нічого не вийде якщо ви маєте серозні пошкодження, стресовий стан. так і сталося. Це теж досвід.

По пасажирам. Всі в машині були пристебнуті пасами безпеки, малий був в автомобільному бустері для дітей. В мене легкий струс мозку забій лівої руки в трьох місцях, розтягнення м'язів шиї в наслідок послідовних ударів з різним напрямком. В колеги забій спини, вибитий палець. В малого поріз пальця розбитим склом, через складання сидіння він фактично наступні 2 удари отримав в полу лежачому положенні що суттєво пом'якшило наслідки. Я з малим їздили в ЦРС м. Сколе де пройшли обстеження, мені робили рентген голови, чогось серозного не найшли. Черговий лікар лікар-хірург котрий проводив обстеження виявився власником L200, і після почутої історії категорично передумав продавати "важкий" на його думку оригінальний ARB бампер котрий так і не поставив на авто (вирішив таки ставити).

Внаслідок ДТП водія автомобіля Daewoo Nubira, мешканця смт. Славське 1991 року народження та пасажира цього автомобіля, мешканку с. Лихобора 1997 року народження госпіталізовано в Сколівську ЦРЛ у стані середнього ступеня важкості. Водії та пасажири рейсового автобуса не постраждали, автобус продовжив рух згідно маршруту. Водій і пасажир Opel Movanо теж продовжили рух. Моя машина на евакуаторі була відправлена в Ужгород на сервіс з якого виїхала по обіді.

За словами групи підтримки в Daewoo Nubira відмовило кермо. Тобто мова про несправний технічний стан. Власне його траєкторія виходу з повороту і відсутність будь-яких спроб повернутись, з відносно не не критично високою швидкість можуть про це свідчити, але і можливий не контрольований винос на мокрі дорозі через перевищення швидкості + поворот.

З неприємних моментів: Спроба поліції (принаймні на словах) "ставити" машину на арешт майданчик з причини того що в ДТП є потерпілі і відкрита (чи буде відкрита) кримінальна справа. НЕ ВЕДІТЬСЯ. Згідно закону поліція МОЖЕ (а не зобов'язана) забрати на арештмаданчик ТЗ якщо його водій має підозру у створенні (скоренні) ДТП. Всі три зіткнення з моїм авто, в мої смузі. Проте після повернення з ЦРЛ а місце пригоди всі питання були закриті (думає має місце різниця між компетенцією слідчого та поліції яки початково вели протоколи. Схему ДП не бачив, а отже не підписував. З самого початку всю вину виключно покладають на водія Daewoo Nubira. А водії автобуса наче наслідки ДТП. Яки наслідки якщо автобус скоїв зіткнення в результаті недотримання дистанції, а водій мікроавтобуса Opel Movanо взагалі вилетів на зустрічну смугу.

Дуже дякую всім за допомогу і підтримку. Окрема подяка Олександру Ящуку за координування допомоги, Андрію Соломаю (Робосолу) за те що забрав нас всіх до Львова, Ярославу Мойсенюку (Вінілу) за оперативно відправлений евакуатор, Ростиславу Чорному (Данон) за юридичну допомогу і конссультації. Всім хто писав і досі пише з словами підтримки.

Висновки, поради:

1. Слідкуйте за справним станом власного транспортного засобу.
2. Дотримуйтесь швидкісних режимів на основі встановлених знаків, дорожньої ситуації, погодних умов, видимості.
3. Дотримуйтесь ДИСТАНЦІЇ! Не висіть на хвості в когось і не дозволяєте висіти на хвості в себе.
4. "Помирати" потрібно у власні смузі, що і як би ви не доганяли по ходу буде в рази легше ніж зустрічна.
5. Вчіть і практикуєте першу домедичну допомогу. Комусь це може врятувати життя.
6. Тільки заводикі силові бампери котрі прораховані і випробовані заводом-виробником. Навіть копія не працює на всі 100. На сьгодін можу сказати лише за 3 бренди яки працюю гарантовано ARB, TJM, WARN.
7. Силовик при серозному ДТП - одноразовий. Не намагайтесь навіть думати про ремонт, він вдруге заварений і підварений і підремонтований - так вже не спрацює.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення Volodymyr »

Перший огляд сьогодні на сервісі. Ресора, кріплення амортизаторів, моста, склало кузов (удар ззаду), сидіння, шиба. Обидва бампера під заміну.

Далі експертиза, суд, тягомотина з страховими. В залежності від того що з рамою, мостами рішення про доцільність відновлення чи можливо розборку чи ще щось. Не очікуваний фінал реставрації. Хоча можливо і не фінал.
2020-08-20_16-32-26.jpg
2020-08-20_16-32-26_1.jpg
2020-08-20_16-32-27_2.jpg
2020-08-20_16-32-27_4.jpg
2020-08-20_16-32-30.jpg
2020-08-20_16-32-30_1.jpg
2020-08-20_16-32-32.jpg
2020-08-20_16-32-32_1.jpg
2020-08-20_16-32-33_1.jpg
2020-08-20_16-32-33_2.jpg
2020-08-20_16-32-34_3.jpg
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Аватар користувача
ярко
Повідомлень: 528
З нами з: 21 січня 2010, 12:44
Ім'я: ЯРКО
Авто: TLC 78 3.0TD KZ-TE BFG AT 33" WARN білий, TLC 78TD KZ-TE BFG AT 33" чорний
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: Toyota Land Cruiser 60 - відновлення рами та кузова

Повідомлення ярко »

Володя, слів бракує....слідкує за темою давно, скільки вкладено коштів та нервів в проект. памятаю наш спільний виїзд з Тарасом на твоїй машинці, коли втикнули десь під Львовом в болотах :) ...... Тримайся!
любов керує світом. якщо любов не можна реалізувати - погано тим, хто знаходиться біля Вас...
Відповісти