Варіантів виконання і ціновий діапазон - доволі широке. Найчастіше поширені пластикові,для легкових причепів, та металеві для вантажних причепів та тягачів. ціновий діапазон теж доволі різноманітний. Від 2$ до 15$.
Але по при брак часу для вибору і пошуку дійсно оптимального варіанту, наявності матеріалів, засобів та трохи вільного часу (30 хв) було вирішено зробити даний пристій самостійно. Для виготовлення було взято брус 150 (фактичний розмір брусу 145 мм).
Також було зроблено бічні отвори куду продіто мотузку, для зручності транспортування та швидкого заліплення іншої мотузки з карабіном. Для чого це потрібно? Коли сам рушаєш під гірку з встановленими зачепами просто прив'язуєш їх до машини, банально через відкриті шиби до верхніх ручок. Машина рушає і упори волочаться за нею і не попадаючи під задні колеса і потім просто втягуєш їх в салон. Доволі дієвий, хоча і не дуже естетичний старий спосіб. Також одна з переваг по відношенню до того ж каменю який не треба забирати – не переїжджаєш його колесом.
Зроблено було 2 комплекти:
- Розмір 1: 14 см (верх), 29 см (низ), 20 см (нахилена площина) – кут ~ 45°
- Розмір 2: 9 см (верх), 28 см (низ), 23 см (нахилена площина) – кут ~ 40°
Недоліки таких упорів: вага і габарити (відносний недолік).
Переваги: простота, дешевизна та надійність (від маси позашляховика точно не лусни якщо брус відповідної якості). Ну і завжди можна пустити на дрова (особливо якщо не фарбувати)