Пошуки авто для позашляхової їзди

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Katonych »

s.pal писав:Он є гарний УАЗ, Бурьонка, чемпіонська машина. Гарно зроблена, можна брати і кататись.
При чому продає її автор цієї теми :)
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення Katonych »

bugan писав:Може щось і куплю, але напевно УАЗ не буду продавати, залишу собі.
Доречі мені сьогодні снився сон, що мій УАЗ хотіли купити а я не продавав, бо готувався до Кубку Львова.
О, а може й не продасть!
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

pilgrim писав:
Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить? :)
блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення pilgrim »

AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення марік »

AM писав:
pilgrim писав:
Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить? :)
блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Я мав УАЗ і говорю бо знаю шо говорю !!!!!
Не обовязково Патруль просто не Уаз :)
А той шо цю тему створив чухає рєпу вже тіки не признається :) :) :)
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200), текли прокладки головки блока (патруль 61), застукували двіжки (патруль 60, тойота 73), ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа. При цьому у всіх цих поїздкаї якраз уаз не треба було ремонтувати, а ремонтувались вони (якщо можна було відремонтувати, а то і вертались на лафеті додому). І відремонтувати іномарку суттєво тяжче чим уаз.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

Вирішив доповнити своє попереднє повідомлення, а його чомусь повторило. Читати останнє
Аватар користувача
марік
Повідомлень: 1014
З нами з: 15 лютого 2009, 15:06
Ім'я: MARIK
Авто: NISSAN PATROL Y60

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення марік »

AM писав:
pilgrim писав:
AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)
Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення AM »

AM писав:
марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв ;)
Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.
Я ж сказав - те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія. Ну і умов експлуатації теж, але це скоріше впливає на період техобслуговування.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення автобат »

Ну суперечка між власниками модногаджетів самсунг і ябко була майже закінчена, коли еден з них дістав з кішені ключи від вуваза, а другий від пруля... Тим часом щасливий власник місіпісіі насолоджувався звуком хрумтіння кокпорну
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення автобат »

До речи, мав колись вуваза. Періодичності обслуговування не мав, бо не встигав ремонтувати
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
max
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1292
З нами з: 31 травня 2011, 18:55
Ім'я: Максим
Авто: паркет Сірко

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення max »

Частота ремонту залежить від якості міняних запчастин і взагалі наявності в природі нормальних. Грає роль ціна на ці запчастини. Це треба враховувати, бо шо 25, шо 39 - там певно вже все перебране.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Пошуки авто для позашляхової їзди

Повідомлення автобат »

Тіко в томк шо 25 два рази, а в 39 - 78. А з рештою, кожному свое. Мені, наприклад, не можливо доказати, що моя машина гірше іншоі, але не впеанений, що як би в мкне була інша, вона була б гірша
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Відповісти