При чому продає її автор цієї темиs.pal писав:Он є гарний УАЗ, Бурьонка, чемпіонська машина. Гарно зроблена, можна брати і кататись.
Пошуки авто для позашляхової їзди
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Главная дорога та, по которой едет танк
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
О, а може й не продасть!bugan писав:Може щось і куплю, але напевно УАЗ не буду продавати, залишу собі.
Доречі мені сьогодні снився сон, що мій УАЗ хотіли купити а я не продавав, бо готувався до Кубку Львова.
Главная дорога та, по которой едет танк
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
блін починається.pilgrim писав:Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить?Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
- pilgrim
- Повідомлень: 2298
- З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
- Ім'я: Павел
- Авто: Toyota Hilux
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.pilgrim писав:Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Я мав УАЗ і говорю бо знаю шо говорю !!!!!AM писав:блін починається.pilgrim писав:Вам машина нужна что бы ездить или что бы её чинить?Drift писав:І чому всі кричать "Патруль"???
УАЗ дешевше, кліренс більше, вага легше, в обслуговуванні дешевше.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Не обовязково Патруль просто не Уаз
А той шо цю тему створив чухає рєпу вже тіки не признається
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.pilgrim писав:Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200), текли прокладки головки блока (патруль 61), застукували двіжки (патруль 60, тойота 73), ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа. При цьому у всіх цих поїздкаї якраз уаз не треба було ремонтувати, а ремонтувались вони (якщо можна було відремонтувати, а то і вертались на лафеті додому). І відремонтувати іномарку суттєво тяжче чим уаз.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Вирішив доповнити своє попереднє повідомлення, а його чомусь повторило. Читати останнє
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох буквAM писав:а з чим совковий автопром рівняємо. Як можна рівняти уаз 77 року (як наприклад у мене) і нове авто, або навіть десятирічної давності.pilgrim писав:Говорю по опыту владения совковым автопромом в лице нивы, а так же общения с владельцами других совковых машин ... не делают в эРэФии нормальных авто, и пока там не падет режим, и страна не изменится думаю и не будут ... до тех пор все так же будут клепать телеги из говна и палок с вечноломающимися запчастями ...AM писав:блін починається.
Особливо яро про це говорять ті, хто уазів не мав.
Повторю вже вкотре - за всі мої поїздки з іншими авто (в тому числі з патрулями) - вони ламались частіше чим мій уаз. Наприклад патрулі дуже часто перегріваються (не ясно чому, і навіть ті, які мали додаткові резервуари для охолоджуючої рідини), були крім того зірвані кардани (діско), хаби (сузукі вітара), глюки електроніки (патрулі від 61, вранглер, мерс гелік коротиш), відірвані панари (новий рубікон), задовбана куліса включення передач на коробці автомат (інший новий рубікон), загнана роздатка (інша вітара коротиш), загнана турбіна (тойота 73), переставали включатись передні мости (л200) ітд, ітд, ітд... Багато просто вже не згадаю. Доходило до такого абсурду, що в відносно новій машині (тойота прадо 120) банально відкрутилась цапфа.
Єдина свята правда - ламаються всі. І те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія.
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Я ж сказав - те, наскільки часто ламаєтся машина залежить від віку, вчасності обслуговування і голови водія. Ну і умов експлуатації теж, але це скоріше впливає на період техобслуговування.AM писав:Ти не повіриш, але в мене машині 39 років і теж їздить. І як на мене файно їздить.марік писав:В мене машині 25 років і якось ізде на відміно від трьох букв
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Ну суперечка між власниками модногаджетів самсунг і ябко була майже закінчена, коли еден з них дістав з кішені ключи від вуваза, а другий від пруля... Тим часом щасливий власник місіпісіі насолоджувався звуком хрумтіння кокпорну
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
До речи, мав колись вуваза. Періодичності обслуговування не мав, бо не встигав ремонтувати
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Частота ремонту залежить від якості міняних запчастин і взагалі наявності в природі нормальних. Грає роль ціна на ці запчастини. Це треба враховувати, бо шо 25, шо 39 - там певно вже все перебране.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Пошуки авто для позашляхової їзди
Тіко в томк шо 25 два рази, а в 39 - 78. А з рештою, кожному свое. Мені, наприклад, не можливо доказати, що моя машина гірше іншоі, але не впеанений, що як би в мкне була інша, вона була б гірша
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать