Андрію, всьо нормально розвине, не переживай
От як ми з Омеляном порвали - напряму тримав, а через блок подер. 10 тн.
Лебідка 12-ка, тобто 5,4 тони
Подовжувач лебідки
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Подовжувач лебідки
так-так, що за висновки що такий то трос поганий а такий то добрий. все залежить від:robosol писав: ну а про стальний годі і розказувати що може наробити...
- сили розриву
- новий чи старий
- марка/якість
а не від того чи він стальний чи кевларовий, чи це стропа.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Подовжувач лебідки
питання не в поганий чи файний, а в тому що стальним подовжувачем користуватися вкрай незручно тому що важкий, жорсткий, в результаті процес змотування/розмотування має свої нюанси кевлар в цьому плані однозначно зручніший. ще можна згадати про полопані жилки в стальному тросі, тут також веселого мало.
а на рахунок питання на розрив - питання не в навантаженні чи старості, а в тому як себе поводить кевлар і як стальний трос при розриві. і тут знову ж таки все діло в його еластичності і масі.
так що по зручності і безпечності однозначно кевлар. по ціні звичайно стальний дешевший, це його едина перевага у використанні як подовжувача.
а на рахунок питання на розрив - питання не в навантаженні чи старості, а в тому як себе поводить кевлар і як стальний трос при розриві. і тут знову ж таки все діло в його еластичності і масі.
так що по зручності і безпечності однозначно кевлар. по ціні звичайно стальний дешевший, це його едина перевага у використанні як подовжувача.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Подовжувач лебідки
А ще стояло питання не брати нормальний стальний трос, а взяти якийсь невідомо який але самий дешевий. Хочу тут привести просту аналогію з буксирувальними стропами. На заправках можна купити буксирувальні стропи на яких написано що витримують 100500 тон і коштують відносно фірмових небагато, але є одне но, вони рвуться при банатоному буксируванню легкової машини по асфальту. те саме і з подовжувачем, яещо взяти трос який невідомо що витримує зате дешевий то ризики що він рване і когось скалічить тільки збільшується.
Тому узагальнюючи месидж:
якщо стальний - то брати трос принаймі розрахований на такі навантаження, може біти і будівельний
якщо вибирати який більш практичний і зручний у користуванні - то дивитися в сторону кевларовго відповідної тонажності.
Ось і вся арифметика
Тому узагальнюючи месидж:
якщо стальний - то брати трос принаймі розрахований на такі навантаження, може біти і будівельний
якщо вибирати який більш практичний і зручний у користуванні - то дивитися в сторону кевларовго відповідної тонажності.
Ось і вся арифметика
- climber
- Повідомлень: 479
- З нами з: 18 серпня 2013, 06:50
- Ім'я: Andy Bosyi
- Авто: Hilux 2.5D
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: Подовжувач лебідки
це правда, я порвав 4 троси з заправок включно з тим що йшов в комплекті до тайоди. і правда що зі стальним важко працювати - в мене для того корито пластикове спеціально лежить для троса і всілякого такелажа.