Поставив ресори від волги пікап (6 листів) на задній міст. Фотки є в Ігора Гренадера, який це і робив і заодно фоткав (фотки він обіцяв викласти). Поки відчуття офігітельні. Особливо це відчувається при їзді по ухабах в Карпатах. Машина ще була загружена (3 чоловіки в машині + 50 літрова каністра + шмурдяк). Машина ніби пливе замість скакати на кожному камені. Раніше при наїздах на камені чи горби підскакувала часто тратячи при цьому зчеплення із грунтом (особливо важливо на крутих підйомах), зараз за 3денну поїздку такого не зауважив ЖОДНОГО РАЗУ. Крім того, машина десь на 5 см піднялась (в даному випадку тільки зад машини).
Є правда нюанс із стрімянками - поки не знайшов ні підходящих стрімянок ані тих, хто б міг виготовити їх на замовлення. Зробили замість двох стрімянок на сторону чотири болта і площадку із чотирма отворами. Буде видно на фото. Ця площадка, оскільки вона ширша за стрімянку, дістає до оригінального відбійника трохи раніше ніж міст мав би діставати до того відбійника, який був доставлений, таким чином трохи зменшуючи хід підвіски вверх (думаю десь на 5 см). Але заміри ходу підвіски вверх і вниз ще не робили. Коли поміряю - відпишусь.
Загалом ще раз повторю враження виключно позитивні. Ще треба переробити перід і буде взагалі лімузин ))
Волговські ресори на УАЗ 469
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Волговські ресори на УАЗ 469
трохи фото
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Волговські ресори на УАЗ 469
оригінал