Генератиор та інше
Генератиор та інше
В мене питання.
1.Хочу поставити додаткові фари на бампер, кришу.
Для цього потрібний потужніший генератор чи вистачить цього??
2.Ще хочу поставити гідропідсилювач.Потрібно чи ні?
3.Хочу поміняти обшивку в салоні( пластмасу).До кого звернутись,ціни?
4.Треба поставити люк,хто допоможе?
Ну і по мелочам.
1.Хочу поставити додаткові фари на бампер, кришу.
Для цього потрібний потужніший генератор чи вистачить цього??
2.Ще хочу поставити гідропідсилювач.Потрібно чи ні?
3.Хочу поміняти обшивку в салоні( пластмасу).До кого звернутись,ціни?
4.Треба поставити люк,хто допоможе?
Ну і по мелочам.
Viva la Vita
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
1 На люстру в принципі бажано потужніший генератор але якщо не зловживати і використовувати як підсвітку - то можна залишити штатний. Просто можеш посадити акамулятор на ходу(з люстрою);
2. Гур - штука потрібна але сам не поставиш. Треба на сервисі питати.
3,4 - тут порадити нічого не можу не стикався.
2. Гур - штука потрібна але сам не поставиш. Треба на сервисі питати.
3,4 - тут порадити нічого не можу не стикався.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
- olegas
- Повідомлень: 228
- З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
- Ім'я: Олег
- Авто: 2x4 :(
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована.
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.
Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився.
А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися...
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована.
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.
Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився.
А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися...
olegas писав:Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.
Я думаю якщо користуватись б/у запчастинами а також руками, головою і порадами тих хто це вже робив, то це все можна склепати набагато дешевше десь до 100 $.
У мого знайомого нива 89р.в. з підсилювачем їздить восьмий чи девятий рік, і все в нього нормально і нічого він не підварює !
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
- Звідки: Київ Львів Калуш
- Контактна інформація:
розповім про свій досвід
Генератор поставив від 12 моделі той що 1100 ват
Питання в перехіднику для шостого двигуна(15 гривень) + кріплення генератора + генератор - разом вилилось в 500 гривень...
От тільки потрібно схему включення доробляти
Якщо є бажання бачити як і раніеш лямпочку заряду в момент заряду погашеною а при відсутності такого - запалену, то потрібна схема із додатковим реле, а я трішки по другому все реалізував.. З'єднав старі виходи на збудження і регулятор і в результаті - заряд є - лямпочка палає... немає - не палає..
Генератор поставив від 12 моделі той що 1100 ват
Питання в перехіднику для шостого двигуна(15 гривень) + кріплення генератора + генератор - разом вилилось в 500 гривень...
От тільки потрібно схему включення доробляти
Якщо є бажання бачити як і раніеш лямпочку заряду в момент заряду погашеною а при відсутності такого - запалену, то потрібна схема із додатковим реле, а я трішки по другому все реалізував.. З'єднав старі виходи на збудження і регулятор і в результаті - заряд є - лямпочка палає... немає - не палає..
Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
- Звідки: Київ Львів Калуш
- Контактна інформація:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастинуPinochet писав:Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.
а Вазовський варіант - рулить
Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Не знаю про гідро-, але є електро. Причому штатні, хоча і не заводські. Я колись цікавився цим питанням. Вартість була, якщо не помиляюсь, 600 уо. Поки відклав цю справу, бо досвід експлуатації псевдоштатних запчастин не дуже втішний: рік назад поставив типу "штатні" гідрокомпенсатори клапанів. 70 тис... і... добре що я не був десь в горах
olegas писав:Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована.
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.
Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився.
А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися...
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
- Звідки: Київ Львів Калуш
- Контактна інформація:
А ти помаслай таким генератором в болоті хвилин 5 - БМВ він чи не БМВ - щіток точно не буде!Pinochet писав:Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
В мене вже звичка возити із собою запасний блок щіток - після хорошої покатухи якщо гарно засісти мордою - 90% треба буде заміна