Чорна масляна накип на щупі
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Чорна масляна накип на щупі
Недавно старався навчити свій УАЗ нових трюків. І якщо старі трюки в нього вдавались добре
Фотка річної давності то над новими ще треба попрацювати Але ось що цікаво. До кульбіту масляний щуп був чистенький. Але після нього (принаймні мені здається що після нього) на щупі зявився чорний масляний накип. Я ще до перевороту в тій поїздці звернув увагу, що масло дуже чорне (переважно воно в мене чистіше, може просто прийшов час його заміни). Накип із щупу легко папірцем не стирається (тобто це таки накип). Можна звичайно наждаком, але я думаю, що якщо є накип на щупі, він є і на інших внутрішніх поверхнях дигуна. Так от запитання - відки він узявся, і як його позбутись.
І друге запитання - під час перевороту вилився електроліт з акума і потік по підкрильнику. Я його вже два рази мив з милом і без мила керхером, але можливо ще треба обробити його ще чимось, щоб нейтралізувати кислоту (фарбу звичайно з підкрильника він падло зняв).
ПС Зараз з машиною все добре і виглядає вона ще краще як перед тим (накінець то замінив каркас тента, що був кривий з минулого року ))) ) .
І ще що сподобалось в УАЗі - я ще не встиг доїхати до Рахова а мене там вже чекала нова (бу звсно) рамка з лобовим за 250 грн. Ну і всі решта детали від середини двері теж знімаються і міняються без заміни низу. Це в Уазі прікольно.
ППС Цікаво чи хтось підійме тему про каркас ...
Фотка річної давності то над новими ще треба попрацювати Але ось що цікаво. До кульбіту масляний щуп був чистенький. Але після нього (принаймні мені здається що після нього) на щупі зявився чорний масляний накип. Я ще до перевороту в тій поїздці звернув увагу, що масло дуже чорне (переважно воно в мене чистіше, може просто прийшов час його заміни). Накип із щупу легко папірцем не стирається (тобто це таки накип). Можна звичайно наждаком, але я думаю, що якщо є накип на щупі, він є і на інших внутрішніх поверхнях дигуна. Так от запитання - відки він узявся, і як його позбутись.
І друге запитання - під час перевороту вилився електроліт з акума і потік по підкрильнику. Я його вже два рази мив з милом і без мила керхером, але можливо ще треба обробити його ще чимось, щоб нейтралізувати кислоту (фарбу звичайно з підкрильника він падло зняв).
ПС Зараз з машиною все добре і виглядає вона ще краще як перед тим (накінець то замінив каркас тента, що був кривий з минулого року ))) ) .
І ще що сподобалось в УАЗі - я ще не встиг доїхати до Рахова а мене там вже чекала нова (бу звсно) рамка з лобовим за 250 грн. Ну і всі решта детали від середини двері теж знімаються і міняються без заміни низу. Це в Уазі прікольно.
ППС Цікаво чи хтось підійме тему про каркас ...
Востаннє редагувалось 12 липня 2013, 10:07 користувачем AM, всього редагувалось 1 раз.
Re: Чорна масляна накип на щупі
йопт!
що ся стало?
що ся стало?
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Чорна масляна накип на щупі
От так само їжджу їжджу і не хочу щоб зі мною таке сталося, як все таки налаштувати (відкорегувати) отой жопний креномір, щоб максимально зменшити ризик настання кульбіду, чи це неможливо і через це кожен повинен пройти.
З.І. По щупу х.з.
З.І. По щупу х.з.
Сонця всім!...
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Чорна масляна накип на щупі
Содою.AM писав: можливо ще треба обробити його ще чимось, щоб нейтралізувати кислоту
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Чорна масляна накип на щупі
пРОТИДИЕЮ КИСЛОТИ Е ЛУГА(ЩЕЛОЧЬ) Любий миючий засиб, в т.ч. и мило його мают у своему вмысти. А по щупу... Так дай якоись присадки миючои в масло и писля того ии поминяй и не лий всяку хрень, не економь на масли для УАЗа, тоди и накипу не буде.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Чорна масляна накип на щупі
Вітаю в клубі перевертнів Бачу нас все більше )
Щодо нагару на щупі - не хочу розчаровувати, але це поганий показник, після перевертання масло наливається на днище поршня і він від цього може тріскати. Причина - температурний удар. Крім того після лежання догорицапки хоча б 5 хв масло наливається у камеру згоряння і може викликати гідроудар при заведенні двигуна після того як поставлять на колеса. Щоби сказати чіткіше чи це може бути той випадок треба розуміти коли глушилася і коли заводилася машина.
Щодо кислоти, то вона розчиняється у воді, кархера достатньо для її змивання.
А взагалі - деліфтинг в горах рулить
Щодо нагару на щупі - не хочу розчаровувати, але це поганий показник, після перевертання масло наливається на днище поршня і він від цього може тріскати. Причина - температурний удар. Крім того після лежання догорицапки хоча б 5 хв масло наливається у камеру згоряння і може викликати гідроудар при заведенні двигуна після того як поставлять на колеса. Щоби сказати чіткіше чи це може бути той випадок треба розуміти коли глушилася і коли заводилася машина.
Щодо кислоти, то вона розчиняється у воді, кархера достатньо для її змивання.
А взагалі - деліфтинг в горах рулить
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 25 березня 2009, 16:39
- Звідки: Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Чорна масляна накип на щупі
Я би того не робив. По-перше всього воно все одно не відмиє, по-друге якийсь відмитий клапоть того нагару потім може закупорити якийсь маслоканал...автобат писав:Так дай якоїсь присадки миючої в масло і після того її поміняй
Я купив б/у мотор з таким нагаром як описує AM . Наявна в гаражі хімія його не брала, їздив з ним три роки, нічого ні мотору ні маслу не сталося. Потім при капіталці відчищав механічним способом (ще той гемор).
ИМХО AM перевищив термін із заміною мастила. Самі порахуйте: мастило в двигуні міняють після 10 000км пробігу. Щоби проїхати їх по трасі треба 100-120 годин. Це 12-15 покатушок, за які я намотаю 500-1000км. Так що для УАЗів пробіг до заміни масла треба міряти в годинах, а не в кілометрах.
Бризки масла з піддона завжди попадають на поршень при роботі двигуна. Крім того всякі там ВАЗо-стрітрейсери врізають форсунки в маслоканал щоби бризкали на стінки циліндрів. Так-що поршням від попадання масла ніц не станеться.....bobikus писав:після перевертання масло наливається на днище поршня і він від цього може тріскати
Re: Чорна масляна накип на щупі
Масло лию виключно кастрол 10В40 півсинтетика.
Термін заміни - хм. По твоїй логіці може бути, що і перетягнув. Взагалі міняю десь раз в 5-7000. Але хороше масло ще повинно мати і деякий запас.
А про мийку - кажу що мив 2 рази керхером, перший раз без мила, другий з милом. Навіть після другого разу залишились в окремих місцях білі кайомочки по висиханні. Значить буду мити третій раз. Може внатурі розведу харчову соду в воді і побризкаю.
Термін заміни - хм. По твоїй логіці може бути, що і перетягнув. Взагалі міняю десь раз в 5-7000. Але хороше масло ще повинно мати і деякий запас.
А про мийку - кажу що мив 2 рази керхером, перший раз без мила, другий з милом. Навіть після другого разу залишились в окремих місцях білі кайомочки по висиханні. Значить буду мити третій раз. Може внатурі розведу харчову соду в воді і побризкаю.
- Oleg
- Повідомлень: 354
- З нами з: 22 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Олег
- Авто: jeep cherokee XJ 242 1988
- Звідки: Львів
Re: Чорна масляна накип на щупі
Андрію попробуй каустичною содою а на крайній випадок простою харчовою, намочи посип і залиши на пару годин.
Из каждой безвыходной ситуации есть два выхода.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Чорна масляна накип на щупі
Пацани, а в 9-му класи на химию в школи нихто не ходив чи шо? Я з вас канаю
А ще, Орест, при всий повази як до знаного джипера, ну як при перевертанни масло попадае за 5 хвилин в камеру згаряння? Тоди б бенза тоже мала б хреначити з камери зраряння в пиддон, ще и пид тиском ? ( ох вже та видсутнись украинских буков на кнопках...) Щось тут не так...
А ще, Орест, при всий повази як до знаного джипера, ну як при перевертанни масло попадае за 5 хвилин в камеру згаряння? Тоди б бенза тоже мала б хреначити з камери зраряння в пиддон, ще и пид тиском ? ( ох вже та видсутнись украинских буков на кнопках...) Щось тут не так...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Чорна масляна накип на щупі
Все,там нормально,просто переїздив...
Re: Чорна масляна накип на щупі
Знаю про форсунки, в самого машина з такими, правда з заводу. Нюанс в тому що як колінвал так і згадані масляні форсунки створюють масляну пару а оверкіль викликає заливання. Масляна пара плавно охолоджує поршень на 10-30 градусів а різке заливання різко охолоджує на 100-200. Тому вказав як можливу причину.uncletafuk писав: Бризки масла з піддона завжди попадають на поршень при роботі двигуна. Крім того всякі там ВАЗо-стрітрейсери врізають форсунки в маслоканал щоби бризкали на стінки циліндрів. Так-що поршням від попадання масла ніц не станеться.....
Хех, сам би не вірив, доки не перекинувся, після оверкілю навіть на 2 хв. УАЗ буде троїти і диміти ще хвилин 5 допоки не вигорить все масло з камери згоряння. Думаю, хто лежав на боці, підтвердить.автобат писав: А ще, Орест, при всий повази як до знаного джипера, ну як при перевертанни масло попадае за 5 хвилин в камеру згаряння? Тоди б бенза тоже мала б хреначити з камери зраряння в пиддон, ще и пид тиском ? ( ох вже та видсутнись украинских буков на кнопках...) Щось тут не так...