По обьему диска деленого на массу колеса (накачаного )myshketer писав:Не меньше 72% - это по обьему или по массе?
Маслениця
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Маслениця
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Маслениця
по атомарному весу деленному на API GL, ибо по SAE результат +/- 5%
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Маслениця
Вряд ли героин доступнее меда
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Мотор жре 1л масла (зараз 5w30 повна синтетика) на 500км. Пробіг 230 тис. Кажуть шо з таким пробігом потрібно переходити на напівсинтетику. Кажуть шо густішого масла буде їсти менше. Може. Тому хочу спробувати. Незнаю наскільки це правильно. Не надіюсь шо жрачка зменшиться в рази, але подивлюсь як воно буде. Далі по жрачці масла хочу поміняти сальники клапанів і почистити канали клапанних кришок (сальники та прокладки кришок вже купив). На чистку кришок надихає ця стаття http://www.netcrafting.com/car_mx/pathfinder/oil.html та інші (тільки там ті кришки просто міняють на нові).tad100 писав:С повышением вязкости масла, ты начинаеш готовить машину на продажу?
Далі є питання з прочитаного.
1. Чи дуже сильно погано переходити на густріше масло?
2. (Бачу відгукуються позитивно про Арал. Також розповідають шось про якусь бодягу.) Де взяти Арал правильний?
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
Макс, дай бог. щоб мої слова були пустою болтовньою, але 1л на 500 км - це ознака відсутності кілец. Сальники клапанів такого жору не дадуть. Тут або не 230 тис., або перегрів. В мене, коли кільця були потріскані, розхід масла був 1л на 1000км. боюсь, що заміна синтеники на півсинтетику зовсім нічого не змінить
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Та я і не надіюсь шось вирішити заміною масла. Масла всюди міняю, бо це треба зробити полюбому. На напівсинтетику переходжу бо воно дешевше і люди кажуть шо це навіть рекомендовано при більшому пробігу.
А відносно жрачки (то інша тема, але прокоментую) - то вже будем дивитись далі після заміни сальників і чистки кришок. Я вже попередньо заїздив до моториста, він все слухав і нюхав, і прийшов до висновку шо двигун працює гарно. Але масло кудись іде. Потьоків не виявлено. А суть вище вказаної статті така: шо (в далекій гамериці) чувак купив машину з пробігом 140 тис км (припустим шо в гамериці нічо не підкручують), була схожа жрачка масла. Він почистив клапанні кришки і жрачка пропала. Про це також пишуть в інших форумах і механіки гамериканських сервісів рекомендуть просто поміняти ті кришки (шоб не чистити). Нова кришка коштує 100 баксів (в них робота по прочистці певно буде більше коштувати). Чому воно помагає - кажуть шо ті кришки так спроектовані - шо канали через які мало б текти масло є вузькими і скоро забиваються брудом і масло починає гнати через вентиляцію картера. Може я шото не так зрозумів (вибачте я не моторист), але суті це не міняє (чистка кришок рішає проблему). Це підтверджують власники таких двигунів (не тільки на патфіндері ставили VQ35 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE). Тому з цього почну, бо це дешево і безболісно, а далі буде видно, як не поможе - треба буде вскривати і дефектувати (шось не хочеться поки про це думати).
А відносно жрачки (то інша тема, але прокоментую) - то вже будем дивитись далі після заміни сальників і чистки кришок. Я вже попередньо заїздив до моториста, він все слухав і нюхав, і прийшов до висновку шо двигун працює гарно. Але масло кудись іде. Потьоків не виявлено. А суть вище вказаної статті така: шо (в далекій гамериці) чувак купив машину з пробігом 140 тис км (припустим шо в гамериці нічо не підкручують), була схожа жрачка масла. Він почистив клапанні кришки і жрачка пропала. Про це також пишуть в інших форумах і механіки гамериканських сервісів рекомендуть просто поміняти ті кришки (шоб не чистити). Нова кришка коштує 100 баксів (в них робота по прочистці певно буде більше коштувати). Чому воно помагає - кажуть шо ті кришки так спроектовані - шо канали через які мало б текти масло є вузькими і скоро забиваються брудом і масло починає гнати через вентиляцію картера. Може я шото не так зрозумів (вибачте я не моторист), але суті це не міняє (чистка кришок рішає проблему). Це підтверджують власники таких двигунів (не тільки на патфіндері ставили VQ35 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE). Тому з цього почну, бо це дешево і безболісно, а далі буде видно, як не поможе - треба буде вскривати і дефектувати (шось не хочеться поки про це думати).
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
Ніц не можу повісти. Пробуйте, дай бог, щоб обішлось таким. Що таке ремот даигуна я знаю, дав по кішені так, що ригаю до сих пір. Щіро бажаю обійтись малою кров"ю
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
дякую
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1292
- З нами з: 31 травня 2011, 18:55
- Ім'я: Максим
- Авто: паркет Сірко
Re: Маслениця
Все, нині це питання було успішно закрито
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
[quote="max"]Все, нині це питання було успішно закрито
Макс ти всі масла міняв?
Мотор, мости, коробки?
Результати заміни викладай.
Макс ти всі масла міняв?
Мотор, мости, коробки?
Результати заміни викладай.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Маслениця
Результат не раньше чем через 800км
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Маслениця
Ну будем ждать!
А то я залил нанопротек в мост а гул так и остался, не критично но всеже.
Нужно менять в коробках масла,да и Тарасик фалует на замену масла в моторе на, что-то другое, а то у меня 0w-40 да еще и 9 литров.
Вот и думаю на что менять.
А то я залил нанопротек в мост а гул так и остался, не критично но всеже.
Нужно менять в коробках масла,да и Тарасик фалует на замену масла в моторе на, что-то другое, а то у меня 0w-40 да еще и 9 литров.
Вот и думаю на что менять.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Маслениця
Да, вот еще нюанс ! я после замены масла взял хадовскую приблуду (http://xado.ua/revitalizanti/xado-tuning) залил, почти полтора года ездю все супер
думаю еще раз щас при замене залить
думаю еще раз щас при замене залить