Аккумулятор і генератор

Електрика, світло, АКБ
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення tad100 »

Электричество это колдовство точно. Вот у меня, лампочка в коридоре перегорела, поменял, не горит. Разобрал выключатель, работает но не горит. Померял проводки, что из стенки торчат, не горит. И вот куда оно делось, всегда из стенки в лампочку бежало. Вот оно колдовство.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення tad100 »

И бубен в Киеве остался.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM »

Katonych писав:Меня вот давно интересует почему так - вроде-ж процессы простые, знания физики нужны на уровне 7-го класса. Каждый раз, как возникает обсуждение генератор-акб, складывается впечатление, что для 90% народа это тёмный лес, колдовство итд.
При чём и статей в интернете на эту тему море, читай-не хочу. Так не, каждый думает что "а вот у меня под капотом не так устроено" и спрашивает, затаив дыхание.
лично почитал 3-4 темы по заданному вопросу (АКБ и генератор) на весьма посещаемых сайтах - во всех такие же два мнения - 1) может и зарядит 2) неможет и не зарядит. и нигде грамотно не было а больше на пальцах.
Roman_P
Повідомлень: 5
З нами з: 09 червня 2010, 15:16
Ім'я: Роман
Авто: Opel Frontera 2.8

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Roman_P »

Генератор працює швидше як генератор струму а не як генератор напруги . Якщо робити аналогію то як насос який буде качати воду в відро навіть тоді коли і переливатися буде . Щоб контролювати генератор є регулятор зарядки "шеколадка". Працює така штука як поплавковий клапан в туалетному бачку . Або якщо напруга досягає 14-14,5 вольта збудження плавно перекривається . Тобто чи буде заряджати малий генератор великий акумулятор на загал відповідь буде . Але ситуація виглядає складніше . В машині є споживачі електрики фари (напевно багато фар) , лебідка , вентилятор пічки , двірники і т.д. Забезпечувати електричною енергією то все повинен генератор плюс тримати акумулятор зарядженим . Показником роботи електрики в авто може бути напруга бортової мережі . Мусить бути 14-14,5 вольта . Якщо авто стоїть на світлофорі фари включені . вентилятор пічки дує , двірники махають , мотор на холостих то напруга трохи падає . Це значить що генератор не дає достатній струм заряду щоб перекрити всіх споживачів . Потім коли авто їде обороти підвищуються генератор дозаряджає акумулятор . Якщо проводити аналогії з водою то з відра зчерпують воду а насос не встигає докачати бо тимчасово має малі обороти . Тепер щодо Вашого авто . Наскільки я розумію там є лебідка , потужні фари і таке інше . Ви хочете поставити більший акумулятор а генератор залишити той самий . В реальній ситуації коли часто використовується лебідка , в той самий час світять всі фари і при тому мотор працює в основному на низьких оборотах споживання йде за рахунок акумулятора . Генератор не буде встигати дозаряджати акумулятор . Акумулятор дуже не любить недозаряду він від того псується . Тобто все дуже залежить від умов експлуатації . Тому однозначної відповіді нема . Як на мене я би поставив в салоні вольтметер , і напевно що і амперметер . Можливо спробувати відбутися малою кровю і замінити тільки акумулятор але контролювати тоді напругу мережі . Якщо буде спостерігатися частий недозаряд (напруга менше 13 - 13,5 вольт при робочому моторі) то доведеться ставити більший генератор . Хоча краще зразу ставити і генератор також . До вибору пари генератор - акумулятор я би піходив таким чином з якої машини генератор таку ємність акумулятор і брати . Не слід забувати про високо струмову проводку . Струми ростуть проводи треба поставити з більшим січенням .
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv »

Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення автобат »

Roman_P писав:Генератор працює швидше як генератор струму а не як генератор напруги . Якщо робити аналогію то як насос який буде качати воду в відро навіть тоді коли і переливатися буде . Щоб контролювати генератор є регулятор зарядки "шеколадка". Працює така штука як поплавковий клапан в туалетному бачку . Або якщо напруга досягає 14-14,5 вольта збудження плавно перекривається . Тобто чи буде заряджати малий генератор великий акумулятор на загал відповідь буде . Але ситуація виглядає складніше . В машині є споживачі електрики фари (напевно багато фар) , лебідка , вентилятор пічки , двірники і т.д. Забезпечувати електричною енергією то все повинен генератор плюс тримати акумулятор зарядженим . Показником роботи електрики в авто може бути напруга бортової мережі . Мусить бути 14-14,5 вольта . Якщо авто стоїть на світлофорі фари включені . вентилятор пічки дує , двірники махають , мотор на холостих то напруга трохи падає . Це значить що генератор не дає достатній струм заряду щоб перекрити всіх споживачів . Потім коли авто їде обороти підвищуються генератор дозаряджає акумулятор . Якщо проводити аналогії з водою то з відра зчерпують воду а насос не встигає докачати бо тимчасово має малі обороти . Тепер щодо Вашого авто . Наскільки я розумію там є лебідка , потужні фари і таке інше . Ви хочете поставити більший акумулятор а генератор залишити той самий . В реальній ситуації коли часто використовується лебідка , в той самий час світять всі фари і при тому мотор працює в основному на низьких оборотах споживання йде за рахунок акумулятора . Генератор не буде встигати дозаряджати акумулятор . Акумулятор дуже не любить недозаряду він від того псується . Тобто все дуже залежить від умов експлуатації . Тому однозначної відповіді нема . Як на мене я би поставив в салоні вольтметер , і напевно що і амперметер . Можливо спробувати відбутися малою кровю і замінити тільки акумулятор але контролювати тоді напругу мережі . Якщо буде спостерігатися частий недозаряд (напруга менше 13 - 13,5 вольт при робочому моторі) то доведеться ставити більший генератор . Хоча краще зразу ставити і генератор також . До вибору пари генератор - акумулятор я би піходив таким чином з якої машини генератор таку ємність акумулятор і брати . Не слід забувати про високо струмову проводку . Струми ростуть проводи треба поставити з більшим січенням .
Краще розжувати вже не можливо. Особисто для мене тепер - як білий день. Дякую. Просто, дохідливо і вичерпно.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv »

Про вольтметр і амперметр, слушна думка, саме я маю і це, і те, і не парюсь усякими думками про якийсь недозаряд. Вся інформація про бортову напругу перед очима.
Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Пропозиція: вишкіл молодого джипера

Повідомлення POKEMON:) »

:!:
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення bobikus »

M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення nick2121 »

bobikus писав:
M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.
Не факт що буде - відсутня дефініція "усіх споживачів". Пояснення без занурення у фізику:
Якщо, припустимо, на (повністю стоковій) ВАЗ-2121 стоїть генератор 55А, і акум (теж припустимо стоковий 55А) ми замінили на 75А - проблем не буде. Якщо на вказаний автомобіль замість м'ясорубки поставити 2х електровентилятор від 21214, "люстру" з 4х галогенок, і порядну музику - недозаряд майже гарантований у обидвох випадках (бо генератор буде в кращому випадку живити всіх цих споживачів, а в гіршому ще й акумулятор буде йому трохи допомагати).
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv »

Та шо там говорити про люстри і додаткові споживаці. В мене сток ген, акб 60 доставив 2108 вентилятор, маю амперметр і коли вмикаю (примусово) на хв 10 бува забудеш вимкнути, а амп показує завжди розряд, тобто генератор заслабий. Звітси і висновок робіть самі... Ф
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення bobikus »

nick2121 писав:
bobikus писав:
M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.
Не факт що буде - відсутня дефініція "усіх споживачів". Пояснення без занурення у фізику:
Якщо, припустимо, на (повністю стоковій) ВАЗ-2121 стоїть генератор 55А, і акум (теж припустимо стоковий 55А) ми замінили на 75А - проблем не буде. Якщо на вказаний автомобіль замість м'ясорубки поставити 2х електровентилятор від 21214, "люстру" з 4х галогенок, і порядну музику - недозаряд майже гарантований у обидвох випадках (бо генератор буде в кращому випадку живити всіх цих споживачів, а в гіршому ще й акумулятор буде йому трохи допомагати).
Факт що буде. Якщо сума споживачів перевищує потужність генератора то акумулятор розряджається машина глохне і не може їхати. Якщо ж машина їздить значить акумулятор заряджається. При чому заряджається в штатному режимі так само при будь-якому генераторі, слабому чи сильному.

Більшу різницю зарядів можуть давати різні реле стабілізації напруги чи зарядки, але це вже інша тема.
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення nick2121 »

bobikus писав:Якщо сума споживачів перевищує потужність генератора то акумулятор розряджається машина глохне і не може їхати.
Так точно.
bobikus писав:Якщо ж машина їздить значить акумулятор заряджається. При чому заряджається в штатному режимі так само при будь-якому генераторі, слабому чи сильному.
Так точно. Але якщо генератор спроможний забезпечити струм, який споживають увімкнені системи автомобіля (запалення, електровентилятор у спеку, вночі - фари та ліхтарі, і т.п.) - див. попередній пункт. І оберти двигуна... валити "на всі гроші" по трасі, чи стояти на холостих обертах у корку - генератор видає зовсім різний струм.
Тому буде чи не буде - не факт :)
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення bobikus »

Думаю, це дуже рідкісне явище. Але все в житті можливе, згоден :)
Аватар користувача
balu
Повідомлень: 24
З нами з: 28 квітня 2012, 18:05
Ім'я: roman
Авто: isuzu trooper 3.1 td
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення balu »

Хлопська формула зарядки Акума щоб його не вбити :) Iакума/10=Iі зарядки на 10 годин Більше не можна бо буде кипіти :)))
Тепер рахуйте 100/10=10 ампер на 10 годин
Як порахувати що може гена Pгени=Pспоживачі штатні+Pспоживачі довішані+P панти (інвертори ,компи ,зарядки)
Через струм Iгени=Iпостійні споживачі +Iпідключені (Люстри ,лебідки)
Якщо додати всі Споживачі увімкненні в момент найбільшої нагрузки вони мають бути не більше потужності Гени і Січення проводки бо інакше гена Капут :)) або проводка почне плавитись і буде капут Машині (Пожар заказували)
Короткочасні перевантаження компенсує стартерний струм АКБ !!!
Відповісти