Масляний фільтр
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Масляний фільтр
Створив цю тему бо пішла масова пальонка з фільтрами. Мова йде про зворотній клапан , що не дає маслу стікати назад у піддон, це фільтра що йдуть по ціні 30-35 гр типу ФІЛЬТРОН . КНЕХ . МАН ... інші не мав бажання брати , гроші на вітер. Поїхав в АШАН взяв АЛЬФА за 13гр відкрутив останній МАН після години стоянки масла в ньому небуло ніграма, поки закачувало насосом мотор 4-6 сек робив з горящою лампочкою тиску. Поставив АЛЬФУ і після ночі зранку заводжу лампочка тиску гасне одразу після пуска движка. Такщо робіть висновки .
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Масляний фільтр
Зараз взяв корейський за 65 грн (модель не пригадую). Десь а тиждень поставлять, подивимось що і як.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Масляний фільтр
З цієї цінової категорії 65 гр ще не брав.
Re: Масляний фільтр
На УАЗ 469 останній раз брав Mann, правда Ігор зразу ж звернув увагу що він без клапана
На робочий СЕНС спочатку ставив Champion теж звернув увагу на те, що при запуску пару сек. горить лампочка, поміняв на Кнехт - проблема пропала..
Володі взяв PMC..з заводу йдуть на корейські авто КІА/Хюндай - проблем із ними жодних..
В основному використовую Mann, Кнехт,PMC ...ну і звичайно оригінал Субару/Тойота/Мітсубісі ...
SCT і йому подібні не ставлю...гімно рідкісне
На робочий СЕНС спочатку ставив Champion теж звернув увагу на те, що при запуску пару сек. горить лампочка, поміняв на Кнехт - проблема пропала..
Володі взяв PMC..з заводу йдуть на корейські авто КІА/Хюндай - проблем із ними жодних..
В основному використовую Mann, Кнехт,PMC ...ну і звичайно оригінал Субару/Тойота/Мітсубісі ...
SCT і йому подібні не ставлю...гімно рідкісне
www.vtulka.net.ua
Re: Масляний фільтр
РМС пізніше спробую. А про ман чи кнех Ті шо я викинув усі мали клапан, тільки він не виконував свою задачу
Re: Масляний фільтр
А чіба на уаз не йде великий чорний 2101 ? І шо за РМС яка ціна як виглядає?
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Масляний фільтр
Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше блін де правда...
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше блін де правда...
Re: Масляний фільтр
Галімі фільтра, от де правда. В моєму випадку, клапан обратки був т всіх галімих, але він не тримав.
Re: Масляний фільтр
Ну а якшо бачиш шо нема клапана, то для чого береш? Я останній взяв альфа, дунув, вроді тримає, вдохнув чую клапан чпок і воздух пішов, поставив і лампочка гасне одразу.
-
- Повідомлень: 159
- З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
- Ім'я: Петро
- Авто: UAZ 31512x
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Масляний фільтр
Купляли собі на уазіки Колан , нарікань не було.
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Масляний фільтр
Купував не я.
Re: Масляний фільтр
Читав багато отзивів про колани, враження ненайкраще, а гірше склалось. А скільки бош коштує, хто купляв? Ато , хоть і наш возврат тримає, але ціна смішна, хто зна як фільтрує.
А на кнехи, мани і дивитись не буду тепер. Раньше брав скт , цікаво як вони зара , чи добрі.
А на кнехи, мани і дивитись не буду тепер. Раньше брав скт , цікаво як вони зара , чи добрі.
Re: Масляний фільтр
Правди нема, навіть якщо на фільтрі написано КНЕХТ АБО БОШ він може бути виготовлений в Китаї фірмою-гаражем(АМ) для БОШ, КНЕХТ, МАН, АБО..... Наявність клапана- бонус від проектанта ОЕМ, але також не обов"язковий. Як фахівець можу сказати 50%-ах випадків ефективність роботи фільтра(купленого в Укр.) рівна ефективності майонезної банки.Granader писав:Цікава ситуація з фільтрами,на уазі стояв фільтир ман(до обкатки на старому двигуні) тільки починав крутити стартером відразу гасла лампочка давлення(клапан було видно візуально із середини) коли замінив масло поставив фільтер золекс-ге ше то,двигун завівся і тільки через 4-5 секунд гасла лампа давлення,але цьому я,не здивувався,а,тепер саме цікаве:коли відкапіталив двигун,відповідно на запчастинах не економив,тому масло півсинтетика на обкатку,і, на фільтрі теж вирішив не економити.Тому поставив фільтр кнехт,і,що саме цікаве,він(фільтр)в середині без клапана,ситуація така ж сама як,із фільтром золекс,двигун працюе а масло закачує через пару секунд,блін вроді фірма??????? де правда.....
Взяв на заміну,фільтр ман,але знову цікава ситуація,в середині нема клапана!!!!!! поставлю відпишу
На свому фіаті,позавчора замінив масло і поставив фільтр ман,лампа майже гасне відразу після заводки двигуна,хоча до того теж стояв фільтр ман,і,незнаю чому лампа гасла на багато пізніше блін де правда...
Якщо лампа гасне пізніше це завдяки тому, що фільтр дійсно фільтрує і створює опір (та й то не з перших годин роботи а поки папір в ньому не розбухне) на шляху !нового! масла. Хоча причини можуть бути й інші.
Тут у виграші ЕКО-фільтри (картридж без банки) та і то при умові, що при покупці ти його оглянеш на якість проклейки
Re: Масляний фільтр
Причім тут опір? Мова йде про сотні км що пройшов цей фільтр, а не з перших пусках при заміні масла. Якщо я відкручую той же кнех і ман, а вони пусті після години стоянки, так немає бути. А має цей клапан возвратки тримати мастило в системі в каналах, щоб двигун отримав змаску відразу після запуску, а не крутив на сухо чи то з якоюсь там плівкою залишків 6 секунд. Так підробляють, навіть за 60 гр в мого шефа таже ситуація. А що китай, там жиш стоїть обладнання, і воно там штампує, да тосаме обладнання шо німці мають, вониж в них відкривають заводи з всім своїм , тойже бош, сидит один китаєць і тисне на кнопки. Ну я думаю якось так, а чо цей клапан нетримає, хр.. його зна. Правда незнаю , фільтр альфа жовтий, пише україна таврія, а чи то китай збирає , незнаю, напевно україна, бн дав 13гр і все як книжка пише , лампочка одразу гасне , зранку при перших обертах стартера гасне.
Re: Масляний фільтр
На рахунок клапанів так вони можуть бути різні за призначенням я мав на увазі той що пропускає масло у випадку коли фільтр забився.
І про підроблені фільтри я не говорю. Справа втому що ОЕМ виробники не можуть покрити весь ринок своїми фільтрами, тому існує вторинний ринок виробників АМ(не менший за оригінальний я так думаю) у якого Ман і Кнехт замовляє для себе деталі масово пропускаючи брак. І у Китаї не далеко назавжди стоїть ЧПУ станок, а саме китаєць напильником виточує на коліні деталі для АМ. Знаю точно бо мав з цим справу.
Зворотній клапан може бути передбачений або у фільтрі, або у двигуні тому якщо його нема у двигуні( а скоріше так і є) то і золекс і кнехт(бо передбачені для інших двигунів, корпус і різьби в багатьох фільтрів універсальні) масло не тримають і потрібен час щоб насос нагнав масло в канали. А у таврійському скоріше всього є зворотній клапан.
І про підроблені фільтри я не говорю. Справа втому що ОЕМ виробники не можуть покрити весь ринок своїми фільтрами, тому існує вторинний ринок виробників АМ(не менший за оригінальний я так думаю) у якого Ман і Кнехт замовляє для себе деталі масово пропускаючи брак. І у Китаї не далеко назавжди стоїть ЧПУ станок, а саме китаєць напильником виточує на коліні деталі для АМ. Знаю точно бо мав з цим справу.
Зворотній клапан може бути передбачений або у фільтрі, або у двигуні тому якщо його нема у двигуні( а скоріше так і є) то і золекс і кнехт(бо передбачені для інших двигунів, корпус і різьби в багатьох фільтрів універсальні) масло не тримають і потрібен час щоб насос нагнав масло в канали. А у таврійському скоріше всього є зворотній клапан.