Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Технічні питання, ремонт, переробки, сервіс, тощо
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

Ось ще одне мудре питання мене почало мучити. Я зробив ліфт підвіски і змінив діаметр коліс з 30,5" до 32,8". Колія звузилась. Чи змінилось в машини при цьому плече обкатки?
Тепер щоб зкомпенсувати негативні наслідки по бокових кренах мені би треба було змінити віліт дистків з +46 десь до 0 а то і -5. Тоді плече обкатки зміниться і суттєво. Як це відобразиться де факто на керованості автомобіля? Розумію що підвищаться ще й навантаження на вузли підвіски.
Виходячи з двох попередніх питань - чи вартує мені міняти диски?
Пробував читати тут, але не зовсім поняв http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0.BD.D0.B0.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

Ось тут чєл пише що зміна вильоту на 10 мм принаймні на вазі особливо на знос підшипників не впливає. http://www.wingroad.ru/viewtopic.php?f=41&t=167
Я в розрахунках там нічого не зрозумів.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення K2 »

як на мене не варто заморочуватись ізза підйому машини на 2см. гра нікаплі не вартує свічок. ну прикинь шо ти наїхав одною стороною на дошку 2см висотою. сильний крен? тота.

хібашо ти олігарх і новий комплект дисків з перевзуванням (+хоть і не дуже велике але всеж зниження ресурсу підшипників, шарових чи чогось шо там в тебе в ходовій) це для тебе взагалі не питання.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

Сумарно машина піднялась на 7 см (2,5-3,0 см резина, 4,5 см ліфт підвіски). Та ще й колія звузилась на приблизно 3-4 см. Хоч навіть і при цьому стійкість при бокових кренах доволі не погана (принаймні мені так здається :) ).
Звичайно не рокфелер, але диски брав би беушні, а ці відповідно продав би, так що втрати були б не дуже великі. От питання в тому, чи ватрує гра свічок? Фактично для відповіді очевидно треба було б порахувати різницю кутів перекидання штатної машини і моєї. Щоб це зробити треба знати висоту центру тяжесті мого авто, а де її взяти? Так що як це зробити - хз.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення K2 »

я упустив шо ше є ліфт підвіски. ну 7см це вже суттєвіше. але враховуючи "правильність" твоєї підвіски- і це для тебе несуттєво. покатайся так і оприділи чи дуже втратив в керованості. якшо коофіцієнт погіршення керованості > коефіцієнта платити гроші = перезувайся :)
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

В стійкості в поворотах на трасі машина втратила, але це фігня, і мене не сильно парить, особливо якщо повернутись на штатну резину і диски (маю в запасі комплект штатної резини на штатних дисках і на трасу перезуваюсь). Більше цікавить питання стійкості в кренах. Але тут порахувати не знаю як. Хоч бери і заміряй кут перевороту на якомусь переворотному стенді :)

ПС Взагалі-то ця тема дуже близька до теми мушкетера, може навіть там їй і місце.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення K2 »

ти не ображайся, але ця тема стає близькою до теми про шнорхель) сумніваюсь шо ти свідомо будеш заганяти свою машину в ~45градсні крени.
ше раз: хочеш став. не хочеш- не став. все залежить від хотілки. критичної потреби нема. а виправдання для встановлення чи невстановлення можна придумати завжди.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

Да. Фігня це все. Принаймні для моєї машини. І так все працює нормально в т.ч. і кут перевороту (принаймні по відчуттям). Тому нєфіг заваджати машині працювати.
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення uncletafuk »

AM май на увазі, що при встановленні дисків з більшим вильотом при резині того ж діаметру, колесо при максимальних кутах повороту стане ближче до елементів кузова, підвіски, і може черкати. Тобто до вартості перевзування треба додати вартість можливих кузовних робіт, + вартість розширників арок, бо з широкою колією вікна із дзеркалами сильно закидатиме гівном.
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення uncletafuk »

AM писав: Хоч бери і заміряй кут перевороту на якомусь переворотному стенді :)
Доречі десь на зернопунктах думаю можна такий стенд знайти. Росіяни от міряють:
Зображення
Фото взято тут http://www.off-road-drive.ru/archive/1/SHvedskiy_portal
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

uncletafuk писав:AM май на увазі, що при встановленні дисків з більшим вильотом при резині того ж діаметру, колесо при максимальних кутах повороту стане ближче до елементів кузова, підвіски, і може черкати. Тобто до вартості перевзування треба додати вартість можливих кузовних робіт, + вартість розширників арок, бо з широкою колією вікна із дзеркалами сильно закидатиме гівном.
Теж вірно, дякую. Тим більше гра не буде вартувати свічок.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення AM »

uncletafuk писав: Доречі десь на зернопунктах думаю можна такий стенд знайти. Росіяни от міряють:
А от так би десь поміряв. Просто для себе ради цікавості. Щоб відчути жопою критичну точку.
Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення K2 »

і я. але краще з кренометром в салоні. і на ньому фломастером ту точку намалювати. тільки от де? робити так з хайджеками все ніяк не наважусь. ось уже 5й рік)
заодно би ше десь поважити машини. так, для загального розвитку.
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення uncletafuk »

K2 писав:заодно би ше десь поважити машини
У вас рядом зі Львовом на Миколаївському цементному заводі є вага для машин. Там здається точність біля 5-10кг. Якщо опретору ваги на лапу дати, думаю пустить зважитися. Принаймі років 5 назад там ще все працювало.
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Ліфт підвіски, виліт дисків і плече обкатки

Повідомлення tad100 »

Біля Стрия, постйно важать машини.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Відповісти