Регламент
1. Загальні положення.
1.1. Даний регламент є основним документом, регламентуючим порядок проведення змагань "Авто-туристичний збір "Відкритий кубок Львова з Тріалу 4х4" - 2003".
1.2. Офіційні особи:
• керівник змагань: Яцинич В.Р.
• головний суддя: Рушаков О.Е.
• технічний комісар: Яцинич В.Р.
• зв’язок з пресою : Рушаков О.Е.
1.3. Організатори змагань: Автомобільний клуб "Львів 4х4".
1.4. Метою змагання є популяризація аматорського автоспорту та автотуризму, вдосконалення навичок водіння автомобілів підвищеної прохідності в складних умовах.
1.5. Координати організатора:
• електронна пошта: club@offroad.lviv.ua,
• інтернет-сайт: http://www.offroad.lviv.ua
2. Строки. Програма змагань.
2.1 Змагання проводяться 20 червня 2004 року, на львівському танкодромі. Детальніша інформація щодо проведення змагань доступна на інтернет-сайті клубу "Львів 4х4"
2.2 Програма змагань:
20 червня 2004 І етап:
11:00 – збір біля Стрийського Автовокзалу;
11:00 – 11:30 – реєстрація і технічна комісія;
11:30 – 11:45 – рух колоною на місце проведення змагань;
11:45 – 12:00 – брифінг для учасників;
12:00 – старт змагання.
– протягом години після фінішу останнього учасника, будуть підведені підсумки і нагороджені переможці.
3. Вимоги до учасників змагань.
3.1 Учасник змагання - фізична особа, що заявила для участі один або декілька екіпажів.
3.2 Всі члени екіпажа повинні бути не молодше за 16 років. Пілот (водій) повинен володіти посвідченням водія категорії "В".
3.3 Кількість членів екіпажу – 2 (пілот та штурман).
3.4 Для участі необхідно записати в заявочному листі дані екіпажу:
• Прізвище та ім'я пілота і штурмана.
• Державний реєстраційний номер автомобіля.
• Особисті підписи.
4. Вимоги до автомобілів.
4.1 До участі в змаганнях допускаються справні колісні повнопривідні автомобілі, що пройшли реєстрацію і схвалені технічною комісією.
4.2 Автомобіль повинен бути у справному стані і відповідати вимогам ПДР України.
4.3 Повна вага автомобіля повинна знаходитись в межах 500 - 3500 кг.
4.4 Автомобіль повинен мати 4 колеса, кожне - загальним діаметром не більше 35 дюймів (89 см).
4.5 На автомобілі повинні знаходитись справні буксирувальні вушка або фаркоп спереду та ззаду.
4.6 В автомобілі повинні знаходитись в легкодоступному місці вогнегасник, аптечка та буксирувальний трос.
4.7 Автомобіль повинен бути обладнаний серійно виготовленими ременями безпеки, якщо вони передбачені заводом-виробником.
4.8 Всі предмети, що знаходяться в автомобілі повинні бути надійно закріплені.
4.9 Вся відповідальність за невідповідність автомобілів технічним вимогам даного регламенту покладена на учасників.
4.10 Автомобілі, що не відповідають технічним вимогам регламенту, з дозволу оргкомітету мають право брати участь в змаганні поза конкурсом, в строго відведений для цього час.
5. Траса, та її проходження.
5.1 Траса складається з декількох секцій (ділянок). Кожна секція позначається вхідними і вихідними воротами та (необов‘язково) огороджується стрічкою.
5.2 Всередині секції знаходяться одні або декілька залікових воріт, що позначаються парою стовпчиків.
5.3 Правий по напряму руху стовпчик залікових воріт нумерується та додатково позначається або кольоровою стрічкою або кольоровим фоном для номера. Всі ворота всередині окремої секції позначені одним і тим же кольором, відмінним від кольорів інших секцій.
5.4 Для проходження кожної окремої секції встановлюється ліміт часу (буде об’явлено на брифінгу).
5.5 Кожну секцію обслуговує суддя (або бригада суддів) вимоги яких повинні негайно виконуватись учасниками змагань.
5.6 Завдання екіпажу полягає в тому, щоб на протязі виділеного на відповідну секцію часу, пройти якомога більше воріт, і подолавши таким чином всі інші секції, фінішувати, набравши якомога менше штрафних пунктів.
5.7 Екіпаж повинен обов‘язково проїхати через кожну секцію, кількість подоланих залікових воріт всередині секцій може бут довільною.
5.8 Переміщення екіпажу між секціями відбувається за узгодженням з головним суддею та польовими суддями, і ніяким чином не зараховується. Відлік часу між секціями не проводиться.
5.9 При закінчені ліміту часу, виділеного на секцію, всі залікові ворота, які екіпаж не встиг подолати, зараховуються як не пройдені.
5.10 При проходженні траси екіпажу заборонено приймати сторонню фізичну допомогу окрім процедури евакуації.
5.11 Процедура евакуації виконується, коли екіпаж не може самостійно продовжувати рух та звернувся за допомогою до судді, або примусово, коли екіпаж не "вклався" в заданий ліміт часу секції і не може негайно її покинути власним ходом.
5.12 Під час евакуації припиняється відлік часу і відновлюється після завершення евакуації.
5.13 Якщо ліміт часу не вичерпаний, то екіпаж може продовжити спробу подолання секції.
5.14 Використання екіпажем лебідки дозволяється лише під час проведення евакуації.
5.15 Екіпаж повинен фінішувати власним ходом, інакше проходження секції не зараховується.
6. Система пеналізації.
6.1 Під час проходження траси штрафні пункти нараховуються за:
6.1.1 Не подолання залікових воріт – 10 пунктів.
6.1.2 Не проходження секції в заданий ліміт часу – 14 пунктів, плюс штраф за всі не пройдені залікові ворота, плюс можливий штраф за евакуацію, якщо вона проведена.
6.1.3 Торкання стовпчика залікових воріт – 2 пункти.
6.1.4 Повалення стовпчика залікових воріт – 4 пункти.
6.1.5 Торкання огороджувальної стрічки секції та воріт секції – 2 пункти.
6.1.6 Проходження секції в неправильному напрямку – 5 пунктів.
6.1.7 Відмова від проходження секції – 20 пунктів, плюс штраф за всі не пройдені залікові ворота, що знаходяться в даній секції
6.1.8 Проведення процедури евакуації – 6 пунктів.
6.1.9 Не фінішування власним ходом – проходження секції не зараховується, нараховується штраф як за відмову подолання секції. За ті залікові ворота що екіпаж встиг подолати до поломки, штраф не нараховується.
6.1.10 Невиконання вимоги судді, перший раз – 10 пунктів, другий раз – дискваліфікація.
7. Команди і сигнали, що подаються суддею.
7.1 Під час проходження траси екіпаж повинен обов‘язково і негайно виконувати всі вимоги суддів.
7.2 Суддя повідомляє свої вимоги екіпажу за допомогою команд, що подаються голосом та візуальними сигналами (за допомогою суддівських прапорців).
7.3 Існує три типи суддівських прапорців (зелений, білий, червоний).
7.4 Відмашка червоним прапорцем означає для екіпажу команду "негайно зупинитись", після якої екіпаж повинен якомога скоріше припинити рух, відновити рух екіпаж зможе лише з дозволу судді. Для судді відмашка червоним прапорцем означає "зупинити відлік часу".
7.5 Відмашка білим прапорцем означає, що автомобіль підлягає евакуації.
7.6 Відмашка зеленим прапорцем означає для екіпажу дозвіл на старт подолання секції, дозвіл на продовження руху після зупинки, та початок відліку часу.
Регламент Тріалу
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Регламент Тріалу
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...