DOUBLE RED Trophy Ukraine-2016

Посилання, описи та регламенти на позашляхові заходи інших клубів
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Misha
Повідомлень: 3
З нами з: 25 квітня 2016, 16:49
Ім'я: Mykhailo
Авто: TLC-70 3.0

DOUBLE RED Trophy Ukraine-2016

Повідомлення Misha » 25 квітня 2016, 20:15

Дата проведення: 13-15 травня 2016р.
Місце проведення (Базовий табір): Україна, Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Терново, координати 48 06’43.0”N, 23 46’29.4”E
Організатори змагань:
«DOUBLE RED» (Словаччина)
«ВОЖАК» (Організація та проведення туристичних поїздок)
Партнери :
«ДІАГОНАЛЬ»( клуб любителів бездоріжжя м.Свалява)

1. Розклад

13 травня 2016р.
09:00 - Відкриття змагань. Початок роботи табору змагань;
12:00-17:00 Реєстрація учасників, технічна комісія, видача бортових номерів учасникам груп «Екстрим», «Туризм» та «ATV/UTV/Мото»;
14:00-17:00 Видача координат КП (групи «Екстрим», «Туризм» та «ATV/UTV/Мото»).
17:00-18:00 Брифінг для учасників змагань,
18:00 –18:20 Старт груп «Екстрим» та «Туризм»;
18:30 –18:50 Старт груп «ATV/UTV/Мото»;

14 травня2016р.
18:00 – Фініш та закриття траси для груп «Екстрим» та «Туризм»;
19:00 – Фініш та закриття траси для груп «ATV/UTV/Мото»;


15 травня 2016р.
10:00-11:00 Старт спеціального відрізку для учасників груп «ATV/UTV/Мото»;
11:00-13:00 Старт спеціального відрізку для учасників груп «Туризм» та «Екстрим»;
14:00-14:30 Нагородження переможців, та відзначення учасників змагань;
15:00 - Закриття змагань;

2. Вимоги до учасників фестивалю.

2.1. Учасник змагання - фізична особа, що заявила для участі один екіпаж.
2.2. Всі члени екіпажа повинні бути не молодше за 16 років. Пілот (водій) повинен володіти посвідченням водія категорії «В».
2.3. Кількість членів екіпажу - 2 особи. ATV та Мото в цілях безпеки приймають участь тільки попарно.
2.4. Для участі необхідно записати в заявочному листі дані екіпажу.
2.4.1. Прізвище, ім'я та по-батькові пілота та штурмана.
2.4.2. Марка автомобіля та група («Туризм», «Екстрим», «ATV/UTV/Мото»).
2.4.3. Особисті підписи членів екіпажу.
2.5. Вступний внесок з учасників: 600 грн. з автомобіля та 300 грн. з ATV/UTV або мотоцикла.
2.6. Екологічна застава: 500 грн. - знімається з кожного транспортного засобу що перебуває на території базового табору в т.ч. і глядачів. (за умови дотримання п.6 – повертається після змагань).

3. Вимоги до автомобілів.

3.1. До участі в змаганнях допускаються справні колісні повно привідні автомобілі та ATV/UTV з колісною формулою 4х4 та мотоцикли, що пройшли реєстрацію і схвалені технічною комісією.
3.2. Автомобіль повинен бути у справному стані і відповідати вимогам ПДР України.
3.3. На автомобілі повинні знаходитись справні буксирувальні провушини або фаркоп спереду та ззаду.
3.4. Автомобіль повинен бути обладнаний серійно виготовленими ременями безпеки, якщо вони передбачені заводом-виробником.
3.5. Всі предмети, що знаходяться в автомобілі повинні бути надійно закріплені.
3.6. Вся відповідальність за невідповідність автомобілів технічним вимогам даного регламенту покладена на учасників.
3.7. Обов’язкове (рекомендоване) спорядження автомобіля.
3.7.1. Аптечка.
3.7.2. Вогнегасник.
3.7.3. Запасне колесо.
3.7.4. Буксирувальний трос.
3.7.5. Запас пального на 500 км по асфальту.
3.7.6. Лебідка.
3.7.7. Корозахисна стропа.
3.7.8. Лопата.
3.7.9. Комплект шаклів.
3.7.10. Цифровий фотоапарат з кабелем для підключення до комп’ютера.
3.7.11. GPS (Garmin, Ozi-Explorer).
3.8. Рекомендоване спорядження автомобіля.
3.8.1. Рейковий домкрат типу Hi-Jack.
3.8.2. Бензопила та сокира (тільки для сухих повалених дерев).
3.8.3. Sand tracks.
3.8.4. Подовжувач тросу (до 100 м).
3.8.5. Додатковий цифровий фотоапарат.
3.8.6. Запасні елементи живлення для фото та навігаційного обладнання.
3.8.7. Запас харчів на три доби.
3.8.8. Ручка (олівець).
3.8.9. Ліхтарик.
3.8.10. Додатковий запас пального (20 л).
3.8.11. Супутниковий телефон.

4. Обладнання, харчування та проживання

4.1. Кожен екіпаж зобов'язаний мати обладнання, необхідне для приготування їжі та проживання в складних гірських умовах (котли, палатки, спальні мішки, теплий одяг та зручне взуття).
4.2. Проживання під час проведення змагань – в готелі, а на території табору у наметах.
4.3. Організатор забезпечує Учасників необхідними картографічними матеріалами.

5. Правила проведення змагань

5.1. Технічна група «Туризм» (Стандартні повнопривідні автомобілі):
5.1.1. Старт першого змагального дня для учасників змагань – 13 травня 2016р. в 18:20 з базового табору;
5.1.2. Фініш учасників групи «Туризм» - 14 травня 2016р. до 18:00 в базовому таборі;
5.1.3. Старт та проходження спеціального відрізку для учасників групи «Туризм» - 15 травня 2016р. з 11:00 до 12:00;
5.1.4. Учасникам на старті видається легенда з GPS-координатами контрольних пунктів (далі КП),
топографічна карта з нанесеними КП.
5.1.5. Мета змагань - зібрати максимальну кількість балів шляхом відвідування КП . Необхідно
вкластись у відведений час.
5.1.6. КП знаходяться на нерухомих об’єктах (дерево, камінь, пень, стовп, опори мосту) у вигляді
цифр від 100 до 135 нанесених жовтою фарбою.
5.1.7. Зарахування КП відбувається шляхом фотографування. На фото повинні бути видно КП
(його номер), і одного з членів екіпажу котрий торкається одночасно однією частиною свого тіла до фарби КП,а іншою до автомобіля.
5.1.8. Щоб уникнути руйнування КП забороняється використовувати його в якості точки
кріплення тросу лебідки. За порушення цього правила екіпаж буде знято з змагань.
5.1.9. За знищення КП, екіпаж буде знято зі змагань.
5.1.10. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість КП за відведений час.
5.1.11. У випадку набора однакової кількості КП різними екіпажами переможцем вважається той
хто приїхав до фінішу першим.
5.1.12. Допускається евакуація автомобілів учасників іншими учасниками.
5.1.13. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань

5.2. Технічні групи «Екстрим»:
5.2.1. Роздільний старт учасників змагань 13 травня 2016р. з 18:00 до 18:20 з базового табору.
5.2.2. Фініш до 18:00 14 травня 2016р. в базовому таборі.
5.2.3. Прибуття на Фініш після 18:00 вважається сходом.
5.2.4. Старт та проходження спеціального відрізку для учасників групи «Екстрим» - 15 травня 2016р. з 12:00 до 13:00;
5.2.5. Учасникам на старті видається файл з GPS-координатами контрольних пунктів (далі КП), топографічна карта з їх нанесеними КП.
5.2.6. Мета змагань - зібрати максимальну кількість балів шляхом відвідування КП.
5.2.7. КП знаходяться на нерухомих об’єктах (дерево, камінь, пень, стовп, опори мосту) у вигляді цифр від 200 до 235 нанесених червоною фарбою.
5.2.8. Зарахування КП відбувається шляхом фотографування. На фото повинні бути видно КП (його букву чи номер), і одного з членів екіпажу який однією рукою тримається за невідокремлювану частину автомобілю а другою за КП (фарбу, а другою, автомобіля так щоб обов’язково було видно його стартовий номер.
5.2.10. Щоб уникнути його руйнування КП забороняється використовувати його в якості точки кріплення тросу лебідки. За порушення цього правила екіпаж буде знято з змагань.
5.2.11. За знищення КП, екіпаж буде знято зі змагань.
5.2.12. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість КП за відведений час.
5.2.13 У випадку набора однакової кількості КП різними екіпажами переможцем вважається той хто приїхав до фінішу першим.
5.2.14. Допускається евакуація автомобілів учасників іншими учасниками.
5.2.15. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань.


5.3. Технічні групи «ATV/UTV/Мото»:
5.3.1. Роздільний старт учасників змагань 13 травня 2016р. з 18:30 до 18:50 з базового табору.
5.3.2. Фініш до 19:00 14 травня 2016р. в базовому таборі.
5.3.3. Прибуття на Фініш після 19:00 вважається сходом.
5.3.4. Старт та проходження спеціального відрізку для учасників групи «ATV/UTV/Мото» - 15 травня 2016р. з 10:00 до 11:00;
5.3.5. Учасникам на старті видається файл з GPS-координатами контрольних пунктів (далі КП), топографічна карта з їх нанесеними КП.
5.3.6. Мета змагань - зібрати максимальну кількість балів шляхом відвідування КП.
5.3.7. КП знаходяться на нерухомих об’єктах (дерево, камінь, пень, стовп, опори мосту) у вигляді цифр від 10 до 40 нанесених синьою фарбою.
5.3.8. Зарахування КП відбувається шляхом фотографування. На фото повинні бути видно КП (його номер), бортовий номер автомобіля і одного з членів екіпажу який однією рукою тримається за невідокремлювану частину ATV/UTV/Мото а другою за КП (фарбу, а другою, ATV/UTV/Мото так щоб обов’язково було видно його стартовий номер.
5.3.10. Щоб уникнути його руйнування КП забороняється використовувати його в якості точки кріплення тросу лебідки. За порушення цього правила екіпаж буде знято з змагань.
5.3.11. За знищення КП, екіпаж буде знято зі змагань.
5.3.12. Переможцем вважається той, хто набрав найбільшу кількість КП за відведений час.
5.3.13 У випадку набора однакової кількості КП різними екіпажами переможцем вважається той хто приїхав до фінішу першим.
5.3.14. Допускається евакуація автомобілів учасників іншими учасниками.
5.3.15. Евакуація автомобілів учасників організаторами можлива тільки після завершення змагань.

6. Екологія. Безпека

6.1. Застосування корозахисної стропи є обов’язковим! Не допускається фіксація коро захисної стропи на дереві на висоті більше 30 см від поверхні землі. Крім того, корозахисна стропа не може бути зафіксована «на удавку» чи перекручена при фіксації на дереві.
6.2. Учасники зобов’язані працювати з стальним тросом лебідки тільки в шкіряних рукавицях.
6.3. Заборонено торкатися стального тросу лебідки під навантаженням.
6.4. Заборонено перетинати стальний трос лебідки під навантаженням.
6.5. Заборонено використовувати лебідку з стальним тросом без правильно встановленого гасителя тросу.
6.6. Заборонений злив на землю чи в воду технологічних рідин (масла, пального тощо), викидання, спалювання чи закопування будь-якого сміття.

7. Реклама

7.1. На автомобілях Учасників під час проведення експедиції повинна бути присутня обов’язкова реклама, якщо вона запропонована Організатором.
7.2. Організатор резервує собі безкоштовно на кожному транспортному засобі по 0,8 – 1,2 м². на капоті, бокових поверхнях і дверях автомобіля. Ці площі повинні бути повністю вільні для розміщення обов’язкової реклами і стартових номерів.

8. Зміни в даному регламенті

8.1. Організатор залишає за собою право вносити зміни в Регламент змагань.

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2942
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: DOUBLE RED Trophy Ukraine-2016

Повідомлення Katonych » 26 квітня 2016, 10:34

Вау. 24 години.
Круто-круто.
Главная дорога та, по которой едет танк

ВОЖАК
Повідомлень: 1
З нами з: 17 травня 2016, 20:06
Ім'я: Едуард
Авто: TLC 80 4.5VX a/t
Звідки: Київ,Свалява

Re: DOUBLE RED Trophy Ukraine-2016

Повідомлення ВОЖАК » 17 травня 2016, 21:52

Змагання DOUBLE RED TROPHY UKRAINE 2016 відбулися. Дякуємо всім учасникам та гостям міроприємства.
Результати змагань опубліковані тут:
http://www.karpatyvo...ed-trophy/z2t67


Повернутись до “Акції інших клубів”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей