Перевал 2014
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Перевал 2014
Наступного року буду орієнтуватись на осінь, спробую зловити бабине літо, так що готуйтесь А поки, щоби були гроші на організаційні витрати, не забувайте робити покупки в спонсора Перевалу, щоби до наступного року міг назбирати принаймні на бочку пива і новий натуркльозет.
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
І чим наш спонсор Перевалу торгує ?
Орест, "огласітє вєсь спісок, пожалуйста"
Орест, "огласітє вєсь спісок, пожалуйста"
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
Khimik, тебе, здається, Ромком звуть )))
P.S. Дякую, Рома
P.S. Дякую, Рома
Re: Перевал 2014
Дякую, Рома
P.S. У четвер один день буду у Льові, зможу особисто забрати бутлі та віддати казанок з Перевалу.
P.S. У четвер один день буду у Льові, зможу особисто забрати бутлі та віддати казанок з Перевалу.
Re: Перевал 2014
Тоді артикуляцію двох мостів по даній фото поміряти немає можливості, оскільки в патруля переднє праве колесо не вівішане, та і в УАЗа теж, наскільки бачу. Таким чином максимальний кут переднього моста (по відношенню до кузова чи до заднього моста) на даній фотці не визначиш. А кут заднього моста до кузова у Патруля безсумнівно більший. Залишилось перевірити кут переднього моста по відношенню до кузова і якщо він у Патруля більший, відповідно і кут між мостами патруля буде більший. Так що на наступномуу перевалі будемо мати чим зайнятисьbobikus писав: В даному випадку я говорив про артикуляцію, як важливий параметр для позашляховика і мені здається, що показав, що вона більша в УАЗа, ніж в Патруля з чим ти був не згідний. Ходи підвіски в цих машинах не міряв, про це не можу нічого сказати ні за ні проти, зрештою це інша, вже четврерта тема.
Re: Перевал 2014
Стесняюсь спросить - а вы штатные подвески меряете? Лифт кузова принимается во внимание?
Re: Перевал 2014
Наскільки памятаю у Віталіка ліфт підвіски 2" (але можу помилятись) а у Ореста стоять газельнікі сєрьги які десь на тих самих 2" більші штатних.
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
Власне, з самого початку хотів сказати про, як мінімум, дві речі, які наші Дискутанти не взяли до уваги :
1. ліфт підвіски і ліфт кузова. В мене +2" підвіски;
2. арки (крила). В мене не різані.
Але не дуже хотів флудити в цій темі
Думаю таких речей ще можна знайти багато.
Тому, друзі, переносимо цю тему в живе спілкування на стенді :
- завдання для АМ - знайти стенд;
- завдання для Бобікуса - притягнути туди саме свій УАЗ;
- завдання для мене - притягнути Патруля.
1. ліфт підвіски і ліфт кузова. В мене +2" підвіски;
2. арки (крила). В мене не різані.
Але не дуже хотів флудити в цій темі
Думаю таких речей ще можна знайти багато.
Тому, друзі, переносимо цю тему в живе спілкування на стенді :
- завдання для АМ - знайти стенд;
- завдання для Бобікуса - притягнути туди саме свій УАЗ;
- завдання для мене - притягнути Патруля.
Re: Перевал 2014
Згода!
Re: Перевал 2014
Маленька поправка, якщо заднє або переднє колесо в повітрі то значить, що досягнута максимальна артикуляція для машини. Така вже фізика, що більше навантажена вісь завжди буде стояти на колесах. На двох незакріплених точках опори нічого не може триматися, завжди знаходиться третя).AM писав:Тоді артикуляцію двох мостів по даній фото поміряти немає можливості, оскільки в патруля переднє праве колесо не вівішане, та і в УАЗа теж, наскільки бачу. Таким чином максимальний кут переднього моста (по відношенню до кузова чи до заднього моста) на даній фотці не визначиш. А кут заднього моста до кузова у Патруля безсумнівно більший. Залишилось перевірити кут переднього моста по відношенню до кузова і якщо він у Патруля більший, відповідно і кут між мостами патруля буде більший. Так що на наступномуу перевалі будемо мати чим зайнятисьbobikus писав: В даному випадку я говорив про артикуляцію, як важливий параметр для позашляховика і мені здається, що показав, що вона більша в УАЗа, ніж в Патруля з чим ти був не згідний. Ходи підвіски в цих машинах не міряв, про це не можу нічого сказати ні за ні проти, зрештою це інша, вже четврерта тема.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
Мужики, якщо бухать будете після артикуляції, я з вами.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Перевал 2014
І міряти треба до "бухать" і після, бо може бути різниця.автобат писав:Мужики, якщо бухать будете після артикуляції, я з вами.
Я в обоймі
з.і. Якшо зірки зійдуться то можем порівняти щей і з коротким патрулем.
Сонця всім!...
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
Пропоную почати бухати до артикуляції - здається, що після кількох випитих грамів (літрів) і кути Артикуляції, і Ходи підвіски суттєво збільшаться
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
Ігор, дай п'ятьUndefeated писав: І міряти треба до "бухать" і після, бо може бути різниця.
з.і. Якшо зірки зійдуться то можем порівняти щей і з коротким патрулем.