Перевал 2014
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Перевал 2014
Та вже купив кренометр, тра якось зібратися з силами і приколхозити....
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Перевал 2014
Як що оригінальний там в дасі є кріплення, можу помогти!!!!Khimik писав:Та вже купив кренометр, тра якось зібратися з силами і приколхозити....
Re: Перевал 2014
хз від чого, але на панель має кріпитися якось...
по кольору ідентичний...
по кольору ідентичний...
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
потім тільки залишиться синхронізувати боялку з прибором
а то скільки в мене не їздила така приблуда (була доставна опція ще на нивці) ніколи не диився на неї. то би спаяти мега прибор який би голосом приємно жіночим говорив у динамік щось по прикладу "увага, граничний кут крену", ну як на бойових літальних апаратах, во то було б круто!
а то скільки в мене не їздила така приблуда (була доставна опція ще на нивці) ніколи не диився на неї. то би спаяти мега прибор який би голосом приємно жіночим говорив у динамік щось по прикладу "увага, граничний кут крену", ну як на бойових літальних апаратах, во то було б круто!
- krust
- Повідомлень: 548
- З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
- Ім'я: Павлік
- Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
на рахунок кренів) маю гіраполукомпас від міг29, буде час і бажання втулю кудась)
- RuslanColumbia
- Повідомлень: 309
- З нами з: 16 грудня 2008, 21:37
- Ім'я: Руслан
- Авто: Patrol Y 60
- Звідки: м. Коломия
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
Пацани, правильний кренометр - це не те що кріпиться на панелі чи під дахом.
Він виробляється з досвідом.
Він виробляється з досвідом.
Світлодіодна оптика - http://avto-led.com
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Перевал 2014
Взагалі, якщо з мафинки зняти детальку і мафинка продовжує їхати - значить деталька зайваAM писав: Стаб цезайва запчастина для патруля.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
золоті слова
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Перевал 2014
+1Руслан писав:Пацани, правильний кренометр - це не те що кріпиться на панелі чи під дахом.
Він виробляється з досвідом.
Называется "очко".
А для прикола, эксперимента или шоб был, пока не надоест, можно скачать креномер для андроид. На большинстве смартфонов работает. Заодно спидометр и компас.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Re: Перевал 2014
зуб писав: Доречі кренометр дуже помагає, перше вивчив можливості, а тепер стає страшно, глянув не кренометр, поняв що в запасі ще 10 градусів і газу...
Чтобы натренировать очко с точностью в несколько градусов, нужно не одну машину на крышу положить. Лучше исходить из накопленных статистикой данных...umka писав: Называется "очко.
- Viton
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 552
- З нами з: 22 травня 2012, 21:38
- Ім'я: Віталій
- Авто: Червений з Бандерштадту Y61
- Звідки: Лемберг, місто в Європі
Re: Перевал 2014
Щось і я собі пригадав, що маю кілька фоток :
https://picasaweb.google.com/1000915315 ... directlink
і трішки так :
https://picasaweb.google.com/1000915315 ... directlink
і трішки так :
- Вкладення
-
- IMG_7371.JPG (80.04 Кіб) Переглянуто 8370 разів
-
- IMG_7328.JPG (128.53 Кіб) Переглянуто 8370 разів
-
- IMG_7317.JPG (95 Кіб) Переглянуто 8370 разів
-
- IMG_7291.JPG (119.88 Кіб) Переглянуто 8370 разів
-
- IMG_7262.JPG (92.03 Кіб) Переглянуто 8370 разів
-
- IMG_7247.JPG (92.79 Кіб) Переглянуто 8370 разів
Re: Перевал 2014
Може не дуже в тему, але в продовження нашої розмови на перевалі про ходи підвіски УАЗа і Патруля вирішив порівняти кути моста по відношенню до кузова. Порівняння робив по фотках, які виставив Вітон. Ось що вийшло.
Результат - як не крути в патруля хід більший і в сантиметрах і в кутах кузова до моста.
Зелена лінія це уаз, помаранчева - патруль. При цьому УАЗ на газелькіних сєрьгах, стосовна патруля - не знаю чи пружини (аморти) стандартні чи подовжені.Результат - як не крути в патруля хід більший і в сантиметрах і в кутах кузова до моста.
Re: Перевал 2014
Кто бы мог подумать, что старая советская рессора окажется не такой гибкой, как пружинная подвеска патруля...
Re: Перевал 2014
Ти не умнічай, а давай атчот по "короткій дорозі"
Re: Перевал 2014
Ух, добрався до цивілізації, фотки і звіти будуть дещо пізніше. Поки всім дякую за участь, Перевал вийшов мегадушевний:)
Ну і поки нема фоток, продовжу дискусію з АМ на перевалі, і тут. Візьму на себе сміливість поділитися спостереженням, що на диво у Патруля артикуляція мостів менша ніж в УАЗа. Спробую пояснити:
1. Робимо фотозамір на основі однієї точки проїзду маршруту, для УАЗа і Патруля. Не зважаючи на те, що в Патруля колесо в діагоналці піднімається на півметра більше, звертаємо увагу лише на артикуляцію мостів, відкидаючи поняття висоти підйому колеса, довжину бази і інше, тут недоречне. Що у нас виходить, почнемо з вихідних фотографій в одному місці і водному ракурсі. Для цього проводимо лінію по центру моста (переднього і заднього, фото дозволяє бачити обидва), показуючи точний кут його нахилу:
Патруль
УАЗ
Далі, скачуємо програму для заміру кутів на фото (в даному випадку це Vista Metrix) і все, що залишається, це прикласти її транспортир до наших ліній. Для переконливості показую скріншоти, кожен може повторити це в себе на компі, якщо не вірить:
Патруль (додаємо йому півградуса фори, цена випадок, якщо скажуть, що колесо підняли, що видно на верхній лінії):
і УАЗ (знову даємо Патрулю трішки фори, якщо придиратимуться, це теж видно на верхній лінії)
Ніяких фокусів і фотошопів і вуаля - 16,3 градуси в Патруля проти 19,2 градуси в УАЗа! Різниця в 3 (!) градуси на користь УАЗа, а це аж 18 процентів різниці!
Які ще можуть бути сумніви?
Ну і поки нема фоток, продовжу дискусію з АМ на перевалі, і тут. Візьму на себе сміливість поділитися спостереженням, що на диво у Патруля артикуляція мостів менша ніж в УАЗа. Спробую пояснити:
1. Робимо фотозамір на основі однієї точки проїзду маршруту, для УАЗа і Патруля. Не зважаючи на те, що в Патруля колесо в діагоналці піднімається на півметра більше, звертаємо увагу лише на артикуляцію мостів, відкидаючи поняття висоти підйому колеса, довжину бази і інше, тут недоречне. Що у нас виходить, почнемо з вихідних фотографій в одному місці і водному ракурсі. Для цього проводимо лінію по центру моста (переднього і заднього, фото дозволяє бачити обидва), показуючи точний кут його нахилу:
Патруль
УАЗ
Далі, скачуємо програму для заміру кутів на фото (в даному випадку це Vista Metrix) і все, що залишається, це прикласти її транспортир до наших ліній. Для переконливості показую скріншоти, кожен може повторити це в себе на компі, якщо не вірить:
Патруль (додаємо йому півградуса фори, цена випадок, якщо скажуть, що колесо підняли, що видно на верхній лінії):
і УАЗ (знову даємо Патрулю трішки фори, якщо придиратимуться, це теж видно на верхній лінії)
Ніяких фокусів і фотошопів і вуаля - 16,3 градуси в Патруля проти 19,2 градуси в УАЗа! Різниця в 3 (!) градуси на користь УАЗа, а це аж 18 процентів різниці!
Які ще можуть бути сумніви?