Перевал 2014

Посилання, описи та регламенти на позашляхові заходи інших клубів
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Перевал 2014

Повідомлення Khimik »

Та вже купив кренометр, тра якось зібратися з силами і приколхозити....
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Перевал 2014

Повідомлення ZUB »

Khimik писав:Та вже купив кренометр, тра якось зібратися з силами і приколхозити....
Як що оригінальний там в дасі є кріплення, можу помогти!!!!
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Перевал 2014

Повідомлення Khimik »

хз від чого, але на панель має кріпитися якось...
по кольору ідентичний...
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення robosol »

потім тільки залишиться синхронізувати боялку з прибором :)
а то скільки в мене не їздила така приблуда (була доставна опція ще на нивці) ніколи не диився на неї. то би спаяти мега прибор який би голосом приємно жіночим говорив у динамік щось по прикладу "увага, граничний кут крену", ну як на бойових літальних апаратах, во то було б круто!
Аватар користувача
krust
Повідомлень: 548
З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
Ім'я: Павлік
Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення krust »

на рахунок кренів) маю гіраполукомпас від міг29, буде час і бажання втулю кудась)
Аватар користувача
RuslanColumbia
Повідомлень: 309
З нами з: 16 грудня 2008, 21:37
Ім'я: Руслан
Авто: Patrol Y 60
Звідки: м. Коломия
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення RuslanColumbia »

Пацани, правильний кренометр - це не те що кріпиться на панелі чи під дахом. :D
Він виробляється з досвідом.
Світлодіодна оптика - http://avto-led.com
Kompas
Повідомлень: 191
З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
Авто: Недопривідні ТЗ
Звідки: Тернопільський штурман

Re: Перевал 2014

Повідомлення Kompas »

AM писав: Стаб цезайва запчастина для патруля. ;)
Взагалі, якщо з мафинки зняти детальку і мафинка продовжує їхати - значить деталька зайва :D
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення robosol »

золоті слова :)
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення umka »

Руслан писав:Пацани, правильний кренометр - це не те що кріпиться на панелі чи під дахом. :D
Він виробляється з досвідом.
+1
Называется "очко".
А для прикола, эксперимента или шоб был, пока не надоест, можно скачать креномер для андроид. На большинстве смартфонов работает. Заодно спидометр и компас.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Перевал 2014

Повідомлення myshketer »

зуб писав: Доречі кренометр дуже помагає, перше вивчив можливості, а тепер стає страшно, глянув не кренометр, поняв що в запасі ще 10 градусів і газу...
umka писав: Называется "очко.
Чтобы натренировать очко с точностью в несколько градусов, нужно не одну машину на крышу положить. Лучше исходить из накопленных статистикой данных...
Аватар користувача
Viton
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 552
З нами з: 22 травня 2012, 21:38
Ім'я: Віталій
Авто: Червений з Бандерштадту Y61
Звідки: Лемберг, місто в Європі

Re: Перевал 2014

Повідомлення Viton »

Щось і я собі пригадав, що маю кілька фоток :

https://picasaweb.google.com/1000915315 ... directlink


і трішки так :
Вкладення
IMG_7371.JPG
IMG_7371.JPG (80.04 Кіб) Переглянуто 8339 разів
IMG_7328.JPG
IMG_7328.JPG (128.53 Кіб) Переглянуто 8339 разів
IMG_7317.JPG
IMG_7317.JPG (95 Кіб) Переглянуто 8339 разів
IMG_7291.JPG
IMG_7291.JPG (119.88 Кіб) Переглянуто 8339 разів
IMG_7262.JPG
IMG_7262.JPG (92.03 Кіб) Переглянуто 8339 разів
IMG_7247.JPG
IMG_7247.JPG (92.79 Кіб) Переглянуто 8339 разів
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Перевал 2014

Повідомлення AM »

Може не дуже в тему, але в продовження нашої розмови на перевалі про ходи підвіски УАЗа і Патруля вирішив порівняти кути моста по відношенню до кузова. Порівняння робив по фотках, які виставив Вітон. Ось що вийшло.
Патруль_УАЗ.jpg
Зелена лінія це уаз, помаранчева - патруль. При цьому УАЗ на газелькіних сєрьгах, стосовна патруля - не знаю чи пружини (аморти) стандартні чи подовжені.
Результат - як не крути в патруля хід більший і в сантиметрах і в кутах кузова до моста.
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Перевал 2014

Повідомлення myshketer »

Кто бы мог подумать, что старая советская рессора окажется не такой гибкой, как пружинная подвеска патруля...
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Перевал 2014

Повідомлення Khimik »

Ти не умнічай, а давай атчот по "короткій дорозі" :)
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Перевал 2014

Повідомлення bobikus »

Ух, добрався до цивілізації, фотки і звіти будуть дещо пізніше. Поки всім дякую за участь, Перевал вийшов мегадушевний:)

Ну і поки нема фоток, продовжу дискусію з АМ на перевалі, і тут. Візьму на себе сміливість поділитися спостереженням, що на диво у Патруля артикуляція мостів менша ніж в УАЗа. Спробую пояснити:

1. Робимо фотозамір на основі однієї точки проїзду маршруту, для УАЗа і Патруля. Не зважаючи на те, що в Патруля колесо в діагоналці піднімається на півметра більше, звертаємо увагу лише на артикуляцію мостів, відкидаючи поняття висоти підйому колеса, довжину бази і інше, тут недоречне. Що у нас виходить, почнемо з вихідних фотографій в одному місці і водному ракурсі. Для цього проводимо лінію по центру моста (переднього і заднього, фото дозволяє бачити обидва), показуючи точний кут його нахилу:

Патруль

Зображення

УАЗ

Зображення

Далі, скачуємо програму для заміру кутів на фото (в даному випадку це Vista Metrix) і все, що залишається, це прикласти її транспортир до наших ліній. Для переконливості показую скріншоти, кожен може повторити це в себе на компі, якщо не вірить:

Патруль (додаємо йому півградуса фори, цена випадок, якщо скажуть, що колесо підняли, що видно на верхній лінії):

Зображення

і УАЗ (знову даємо Патрулю трішки фори, якщо придиратимуться, це теж видно на верхній лінії)

Зображення

Ніяких фокусів і фотошопів і вуаля - 16,3 градуси в Патруля проти 19,2 градуси в УАЗа! Різниця в 3 (!) градуси на користь УАЗа, а це аж 18 процентів різниці!

Які ще можуть бути сумніви?
Відповісти