Перевал 2014

Посилання, описи та регламенти на позашляхові заходи інших клубів
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Перевал 2014

Повідомлення AM »

Орест, перед відповіддю на артикулцію передного моста стосовно заднього, хочу просити дати відповідь на мій попередній пост. Чи згідний ти, що артикуляція заднього моста патруля по відношенню до кузова більша чим у уаза ;)
Аватар користувача
ZUB
Повідомлень: 1175
З нами з: 29 березня 2011, 23:07
Ім'я: Ярослав
Авто: Нісан Патрол
Звідки: Великий Любінь

Re: Перевал 2014

Повідомлення ZUB »

AM писав:Орест, перед відповіддю на артикулцію передного моста стосовно заднього, хочу просити дати відповідь на мій попередній пост. Чи згідний ти, що артикуляція заднього моста патруля по відношенню до кузова більша чим у уаза ;)
100 процентыв,
Зображення
Аватар користувача
іллі4
Повідомлень: 867
З нами з: 02 лютого 2009, 10:00
Ім'я: Іллі4
Авто: Fiat diablo 1,9 mjtd maxi
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення іллі4 »

і я насєрю
Вкладення
z_6b94731f.jpg
active-style.com.ua
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Перевал 2014

Повідомлення bobikus »

AM писав:Орест, перед відповіддю на артикулцію передного моста стосовно заднього, хочу просити дати відповідь на мій попередній пост. Чи згідний ти, що артикуляція заднього моста патруля по відношенню до кузова більша чим у уаза ;)
Ні, тому що артикуляція заднього моста відносно кузова це змінний параметр, він залежить від перерозподілу центру ваги вздовж кузова. Для прикладу, якщо б у мене сиділи пасажири спереду, передній міст мав би більший нахил відносно площини днища і навпаки - якщо би були повні баки, взяв запаску і шмурдяк в багажник, задній міст був би паралельніше до днища, натомість більше вигнувся би передній. Та і яка, зрештою різниця, як стоїть кузов, якщо артикуляція мостів це показник їх схрещування між собою, без привязки до кузова, двигуна ітп.

P.S. Як видно з кута "сєрьги" в УАЗі, міст може йти вниз ще, якщо УАЗ навантажити більше, ресорна підвіска не має жорстких обмежень, єдиний обмежувач це хід амортизатора, якщо не помиляюся, на фото він ще не в повністю розтягненому положенні. Але це вже так, між іншим.

P.P.S. Якби була воля модератора, я б просив роз'єднати цю тему на 3 - "жопомір або креномір" Артикуляція мостів УАЗ vs Patrol та власне Перевал. Бо в читачів може закипіти мозок).
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Перевал 2014

Повідомлення AM »

Давай все ж визначимось із термінами. Я вважаю що хід підвіски (він же артикуляція) це переміщення колеса відносно кузова автомобіля. Те саме говорять тут http://howcarworks.ru/%D0%B2%D0%BE%D0%B ... 0%BA%D0%B8 і тут http://www.off-road-drive.ru/archive/81 ... d_podveski. Хід підвіски має 2 складових - хід стиснення і хід відбою.
Відповідно хід підвіски не характеризується переміщенням переднього колеса стосовно заднього, тому що переднє колесо має свій хід (який може бути малий), а заднє свій (який може бути в кілька раз більшим від переднього).

Якщо вважаєш що хід підвіски це хід одного моста стосовно іншого - приведи визначення.
Та і яка, зрештою різниця, як стоїть кузов, якщо артикуляція мостів це показник їх схрещування між собою, без привязки до кузова, двигуна ітп.
пс. Головне щоб тема не набула вигляду срачу і холівару ;)
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Перевал 2014

Повідомлення bobikus »

AM писав:Давай все ж визначимось із термінами. Я вважаю що хід підвіски (він же артикуляція) це переміщення колеса відносно кузова автомобіля.
Давай. Я вважаю по-іншому, зокрема, що хід підвіски і артикуляція - це різні терміни.

Хід підвіски - відстань між верхнім та нижнім положенням колеса. Цей параметр застосовується для оцінки здатності автомобіля амортизувати нерівності. Хід підвіски не має відношення до типу підвіски, а є лише параметром висоти вертикального переміщення колеса, відтак актуальний для незалежних підвісок і навіть дво- та одноколісних ТЗ. Деталізація поняття також є за наведеними тобою вище лінками.
Артикуляція - кут максимально можливого зміщення (схрещування) мостів один відносно іншого. Параметр актуальний лише для залежних підвісок (з мостами). Застосовується для визначення максимально можливого виїзду на нерівність без діагонального вивішення (тобто "діагоналки"). Чим цей показник більший, тим ефективніша прохідність ТЗ адже більша артикуляція дозволяє проїжджати більші нерівності з контактом усіх 4-х коліс до поверхні, умовно зі збереженням формули 4х4. Деталіацію цього поняття можна знайти тут http://offroadpro.ru/info/artikulyatsiy ... restyatsya тут http://www.off-road-drive.ru/wiki/Artikulyaciya чи тут http://www.drive2.ru/l/1302629/

Ці два поняття є різними не лише тому, що залежать від типів підвіски а і тому, що артикуляція може бути великою, але з малими ходами підвіски (наприклад на вузьких мостах) і навпаки, великі ходи підвіски можуть існувати з нульовою артикуляцією (для прикладу на машині з обидвома мостами, обладнаними міцними стабілізаторами, в такому випадку мости можуть ходити вгору-вниз на великі відстані але лише горизонтальному положенні, тобто не перекошуватись, тобто з нульовою артикуляцією).

В даному випадку я говорив про артикуляцію, як важливий параметр для позашляховика і мені здається, що показав, що вона більша в УАЗа, ніж в Патруля з чим ти був не згідний. Ходи підвіски в цих машинах не міряв, про це не можу нічого сказати ні за ні проти, зрештою це інша, вже четврерта :) тема.
Аватар користувача
TANKist
Повідомлень: 459
З нами з: 13 травня 2013, 22:23
Ім'я: Андрій
Авто: L200

Re: Перевал 2014

Повідомлення TANKist »

Дуже цікаво і пізнавально
І ше напишіть тут про космічні кораблі які бороздили цей перевал з правильною артикуляціею :D півіски
Аватар користувача
krust
Повідомлень: 548
З нами з: 24 жовтня 2013, 21:13
Ім'я: Павлік
Авто: Deep 4WD , SUBARU Legacy
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення krust »

Перевал Артикуляція 2014!
Аватар користувача
ОМЕЛЯН
Повідомлень: 1075
З нами з: 17 січня 2011, 12:15
Ім'я: Ігор
Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
Звідки: Україна, м.Львів

Re: Перевал 2014

Повідомлення ОМЕЛЯН »

Краще створити нову тему, а ще краще щоб Ви поспілкувалися в телефонному режимі, не для цього цей форум ;)
Сонця всім!...
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Перевал 2014

Повідомлення bobikus »

Сорі, але я вже просив модератора розділити на теми, поки безрезультатно. Що я можу ще зробити? Ага, можу заплатити, готовий обговорювати :).
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Перевал 2014

Повідомлення myshketer »

Да зачем вам три темы... Давай, Орест - жги про артикуляцию
Аватар користувача
Khimik
Повідомлень: 1285
З нами з: 26 лютого 2011, 16:27
Ім'я: Роман
Авто: Y60
Звідки: Львів

Re: Перевал 2014

Повідомлення Khimik »

Я в принципі проти розділення.
Це продовження розмови ПІД ЧАС акції, отже є її частиною, тобто нормально дивиться в темі.
Хто не в курсі, про що мова - той сам собі винен :mrgreen:
Аватар користувача
bobikus
Повідомлень: 272
З нами з: 17 квітня 2011, 11:08
Ім'я: Орест
Авто: 469
Звідки: Київ

Re: Перевал 2014

Повідомлення bobikus »

Ну і як ведеться, короткий звіт про цьогорічний Перевал Бобікуса.

Ми не планували робити нічого гучного, просто день-два поспілкуватись біля вогню, за можливості кількома машинами віддати данину горам, прибравши водоспади. Але якось вже так вийшло, що захід зайняв всі 4 дні, і, мушу сказати, не дарма. Коротко про деталі.

Почалося все з гарної погоди, ми вибрали будній день для взяття перевалу, це б забезпечило нам виїзд на Парашку за відсутності піших туристів. На штурм перевалу погодилось небагато машин, виступили тільки 3 найбойовіші екіпажі. Це теж давало шанс зекономити час і прорватись через Перевал ще за сонця. Цікаво, що цього року серед бойових машин була й Елька Танкіста, щоправда на Малатесті, рідкісне поєднання, але ці колеса зробили з неї танка, ніхто і не вірив що вона там пройде.

Зображення

Розпочали з доброї справи.

Зображення

Зображення

Зображення

Далі перетнули межу Національного Парку, де за найменшу шкоду природі, наприклад, за розпалювання вогню, світить кримінальна відповідальність. І що ми там побачили? Правильно, як завжди, паких поціновувачів реліктових хвойних лісів:

Зображення

Хоча з іншого боку вони робили і добру справу - трасу для тріалу. Правда вона чомусь не сподобалась двом останнім екіпажам і вони вирішили її зіпсувати на ніц

Зображення

Далі почався вже відомий всім поціновувачам перевалу автобанчик, що цікаво лісоруби в один голос казали "ви там не проїдете" (кажу чесно - я їм за це не платив).

Зображення

Зображення

Ну і вуаля - Перевал Бобікуса взято!

Зображення

Але найбільший сюрприз виявився попереду - через дощове літо спуск виявився розмитим і навіть важчим за підйом! Скільки радості було в очах дітей)

Зображення

Зображення

Зображення

Дивна справа - за мною постійно йшли якісь збирачі каменів і постійно (рівняли) псували дорогу :evil:

Зображення

Зображення

Зображення

Потім нас чекали ще і полоси штучних перешкод

Зображення

І це у нас забирало шанс виїхати на Парашку до заходу Сонця. Врешті ми таки виїхали на хребет в момент заходу,

Зображення

Але на саму вершину потрапили вже в сутінки

Зображення

Останнє світло ловили вже на спуску

Зображення

у лісі вже було темно

Зображення

Але це не заваджало нам збирати гриби з вікна машини. Завдяки світлу люстри було видно екземпляри, не видимі вдень. Наприклад ці, фотка з вікна бобіка

Зображення

Наш успішний день закінчився подякую гірських духів за прибирання гір:

Зображення


Наступного ранку учасників дєйствія-бєзобразія чекала лайт-програма.

Зображення

Відвідали глибинне озеро та декілька водоспадів

Зображення

Зображення

Що прикро - не стало однієї з принад класичного маршруту Перевалу - труби з найдовшим в країні відлунням - її просто викопали на металобрухт. Така тепер там сумна картина:

Зображення

Зворотною дорогою місцеві попросили буксир.

Зображення

Вони не знали з ким матимуть справу

Зображення


Але врешті все закінчилось без пригод і ми прибули в табір на черговий шашлик.

Зображення


Третій день був днем роз'їзду. Традиційно випав дощ, але для джипера це було свято і всі почали вимагати нових маршрутів. Хочете - маєте! І ми поїхали на Скелі Довбуша.

Зображення

Вибрались майже швидко, на здивування місцевих, з іншого боку ніж усі машини)

Зображення

Зображення

Швиденько пройшли антицилюлітну програму

Зображення

І вйо по конях далі. Але цього виявилося замало і ми вирішили поїхати ще одним незвіданим маршрутом - з Тишівниці на Кам'янку. Маршрут, як виявилося, був не так давно розчищений, хтось зробив туди широку дорогу. Але пейзажі компенсували цей недолік і ми часто зупиниялися на місцевих виставках. Спочатку була виставка грибів, потім виставка мохів

Зображення

Потім виставка краєвидів

Зображення

Потім виставка закамуфльованих Патріотів

Зображення

Виставка досягення місцевого сінного господарства

Зображення

Виставка коней

Зображення

Закінчилась поїздка виставкою народних умільців витягування скрипучих камінців з-поміж суппорта та колодок за допомогою течії води

Зображення

Загалом це був особливий Перевал. Особливий не лише тим, що ми перевиконали програму а і душевністю учасників, погодою та і усім решту. Дякую всім за візит!
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення автобат »

Матка Бозька!!! Якый клас!!!!! Чудово!!!!!! Шкода, що не вдалося побувати.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Перевал 2014

Повідомлення robosol »

Гарно було. Шкода що цього року не вийшло приєднатися до дійства, надіюсь наступного року зберемося знову.
Відповісти