Перевал Бобікуса - 2013
Правила форуму
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Будь-яка комерційна діяльність тільки в Куплю-продам
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Всем привет!
Еще пару фото и панорама https://plus.google.com/photos/11006482 ... NG3tYa--gE
Еще пару фото и панорама https://plus.google.com/photos/11006482 ... NG3tYa--gE
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Заїзд львівського патруля на першому в країні нічному тріалі в рамках першого в країні екотрофі
"
"
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Дякую Орест, нагадав ще раз про гарно проведений час в гарній компанії, звичайно в живу цей бульдозерно-патролівський політ в світлі фар виглядав набагато ефектніше!!!
Сонця всім!...
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Накінець-то з'явилася хвилька для короткого звіту. Пишу.
Що би там не було, але "Перевал" 2013 відбувся вдало. Цей, 13 рік 21 століття для наших машин став 13-м у всіх розуміннях. Поламали багато техніки, частина не поїхала, залишившись в таборі, частина розклалася по дорозі, частина ще раніше, до виїзду. З понад 20 машин перевал Бобікуса взяли лише 2... В результаті цього гора Парашка надалі залишилась неприступною, сподіваюся, лише до 2014 року.
Тим не менше, головна мета заходу досягнена - з водоспадів і скельних масивів Карпат ми зібрали і вивезли за пішими туристами понад (!) півтонни сміття. На фото лише одна із поїздок на звалище:
А починалось все так. Зранку 22 серпня разом із Сонцем, що вийшло з туману, почали прибувати перші екіпажі. Якась вже дивна традиція склалася - хто їде з дальших місць, той приїжджає вчасніше Тому логічно, що Кримський екіпаж був першим. Далі у табір підтягнувся Чернігів а за ним і Запоріжжя. Потім поволі зібрались всі інші. Як і планувалося, перший день минув за знайомствами, розбиванням табору, подарунками зі всіх куточків країни. Дякуючи допомозі ТМ FRESHOFFROAD нам вдалося ізолювати табір від візитів місцевих діячів, у нас було достатньо дров, води і навіть свій кльозет. А ще була гарна погода і прекрасна компанія. І з цим усім ми розпочали маршрут першого дня.
Враховуючи недоліки минулого року, ми зробили маршрути менш довгими але більш насиченими. Перший день розпочався з відвідин та наведення порядку в скельному монастирі в Розгірчому. Традиційно в цих краях мости н частіше як один на 20-30 км, тому наша дорога, як завжди, пролягала через ріку.
І ось він таємничий монастир зі слідами перебування малокультурних двоногих істот.
Далі ми традиційно завітали на промислове джерело мінеральної води
Напилися, омилися і далі в дорогу
Мушу сказати, що брід цього року був дуже дитячим. Тому я вирішив його трішки ускладнити, і ось, що з того вийшло
Але згодом всіхвитягнулиі ми поїхали далі
Наступний пункт програми - улюблені Скелі Довбуша
Боротьба зі страхом висоти (під головою цього пана близько 200-метрове провалля
Ну і звісно традиційний антицилюлітний фільтр, а саме тунель,
який ставав все вужчим
і вужчим. Але пройшли практично всі.
Цього року вирішили не вертатись дорогою, якою приїхали а поїхати далі на Франківщину. І не пожаліли. Сукіль, Козаківка, Бубнище виявились селами неймовірної краси
Звідти через перевал добралися до Кам'янки, традиційно перевірили мертве озеро і водоспад.
Далі - у табір, нас чекали шашлики і приємний сон після такго маршруту.
День другий ми вирішили провести подалі від асфальту. Розпочали його з водоспаду Гуркало.
Продовжили заїздом на Карпатську ГЕС. Відвідали озеро лілій з 50-метровою глибиною, споруди недобудованої дамби
і вирушили на безім'янний водоспад і саламандрячий ліс.
Непередбаченим але не менш загадковим пунктом програми стала ялинка, на якій ростуть яблука. І скажу, що доволі смачні!
Далі знову брід
Апофеоз броду
І вирушаємо до древньоруської фортеці Тустань
і потім ми повернулись у табір, і як виявилось, це ще не кінець програми, на всіх чекало шоу - перший в Україні нічний тріал! Фотографій мало, так як тріал був нічним Але одне відео з події таки збереглося, це Заїзд Патруля В-Вовка зі Львова:
Користуючись моментом, хочу привітати переможців змагань, а ними виявились:
robosol (Шевроле-Нива, до того ж на АТ-шній гумі) 1 місце, приз - американський хай-ліфт від ТМ FREHOFFROAD
Student (УАЗ 31хх) 2 місце з часому - захищена фара заднього ходу Wesem
3 місце В-Вовк - захищена фара заднього ходу Wesem
Однак без призів не залишились і інші учасники, особливо Tankist та жіночий екіпаж на Ниві. Вони показали особливу мужність, за що їм вручено фірмові кепки та шакли. (Tankist, уточни чи призи доїхали до тебе, я їх залишив в таборі, наступного дня їх забрали, сподіваюся, для тебе).
Ну і кульмінація програми - день третій, штурм перевалу!
Виїхали доволі пізно, згідно традиції заїхали на Крушельницький водоспад, щоби зробити культове омивання перед штурмом. Але погода була досить прохолодною, тому мало хто омився, в результаті перевал підпустив на свій хребет тільки 2 машини.
Тим не менше не забули про свою основну місію
І поїхали далі. Частина машин відмовилась штурмувати, дехто поламався безнадійно, дехто тільки трішки. Дорогою до перевалу в ефірі одне за одним лунали повідомлення про поломки, зупинки і проблеми.
Ось декілька фото з дороги до перевалу:
Звичайно не без слідів свіжих вирубок на кожному кроці
На останню перемичку до перевалу добралися лише 3 машини - два підготовлених УАЗи на сімексах і... одна штатна шнива на АТ-шках, таку машину гори в цьому місці побачили вперше.
Ну і фото переможців, тих, хто зміг покорити перевал Бобікуса у 2013 році. Ними виявились хлопці зі Старого Самбора, вітаємо, знаю, що це було не просто, за цим виїздом заховані роки роботи над машинами.
Враховуючи, що більшість машин залишились до перевалу і лише 2 на горі, мною було прийняте рішення повертатись у табір.
Ми змогли лише побачити краєвид з перевалу Бобікуса
Та уявну гору Парашку, яка заховалась від нас у хмарі
Зворотньою дорогою ми часто зупинялись на пікніки
а згодом вирішили таки відвідати форельник, щоправда заїхати туди асфальтом.
Хочу похвалити наших жінок, які запропонували не готувати форель в ресторані а привезти у табір і там засмажити. Вона була неперевершена!
Загалом цьогорічний перевал був дуже душевним, я давно не мав такої відпустки, хочу подякувати всім за участь і компанію. Ми зробили дуже важливу справу, яку можемо робити лише ми.
До зустрічі на Перевалі 2014!
Що би там не було, але "Перевал" 2013 відбувся вдало. Цей, 13 рік 21 століття для наших машин став 13-м у всіх розуміннях. Поламали багато техніки, частина не поїхала, залишившись в таборі, частина розклалася по дорозі, частина ще раніше, до виїзду. З понад 20 машин перевал Бобікуса взяли лише 2... В результаті цього гора Парашка надалі залишилась неприступною, сподіваюся, лише до 2014 року.
Тим не менше, головна мета заходу досягнена - з водоспадів і скельних масивів Карпат ми зібрали і вивезли за пішими туристами понад (!) півтонни сміття. На фото лише одна із поїздок на звалище:
А починалось все так. Зранку 22 серпня разом із Сонцем, що вийшло з туману, почали прибувати перші екіпажі. Якась вже дивна традиція склалася - хто їде з дальших місць, той приїжджає вчасніше Тому логічно, що Кримський екіпаж був першим. Далі у табір підтягнувся Чернігів а за ним і Запоріжжя. Потім поволі зібрались всі інші. Як і планувалося, перший день минув за знайомствами, розбиванням табору, подарунками зі всіх куточків країни. Дякуючи допомозі ТМ FRESHOFFROAD нам вдалося ізолювати табір від візитів місцевих діячів, у нас було достатньо дров, води і навіть свій кльозет. А ще була гарна погода і прекрасна компанія. І з цим усім ми розпочали маршрут першого дня.
Враховуючи недоліки минулого року, ми зробили маршрути менш довгими але більш насиченими. Перший день розпочався з відвідин та наведення порядку в скельному монастирі в Розгірчому. Традиційно в цих краях мости н частіше як один на 20-30 км, тому наша дорога, як завжди, пролягала через ріку.
І ось він таємничий монастир зі слідами перебування малокультурних двоногих істот.
Далі ми традиційно завітали на промислове джерело мінеральної води
Напилися, омилися і далі в дорогу
Мушу сказати, що брід цього року був дуже дитячим. Тому я вирішив його трішки ускладнити, і ось, що з того вийшло
Але згодом всіхвитягнулиі ми поїхали далі
Наступний пункт програми - улюблені Скелі Довбуша
Боротьба зі страхом висоти (під головою цього пана близько 200-метрове провалля
Ну і звісно традиційний антицилюлітний фільтр, а саме тунель,
який ставав все вужчим
і вужчим. Але пройшли практично всі.
Цього року вирішили не вертатись дорогою, якою приїхали а поїхати далі на Франківщину. І не пожаліли. Сукіль, Козаківка, Бубнище виявились селами неймовірної краси
Звідти через перевал добралися до Кам'янки, традиційно перевірили мертве озеро і водоспад.
Далі - у табір, нас чекали шашлики і приємний сон після такго маршруту.
День другий ми вирішили провести подалі від асфальту. Розпочали його з водоспаду Гуркало.
Продовжили заїздом на Карпатську ГЕС. Відвідали озеро лілій з 50-метровою глибиною, споруди недобудованої дамби
і вирушили на безім'янний водоспад і саламандрячий ліс.
Непередбаченим але не менш загадковим пунктом програми стала ялинка, на якій ростуть яблука. І скажу, що доволі смачні!
Далі знову брід
Апофеоз броду
І вирушаємо до древньоруської фортеці Тустань
і потім ми повернулись у табір, і як виявилось, це ще не кінець програми, на всіх чекало шоу - перший в Україні нічний тріал! Фотографій мало, так як тріал був нічним Але одне відео з події таки збереглося, це Заїзд Патруля В-Вовка зі Львова:
Користуючись моментом, хочу привітати переможців змагань, а ними виявились:
robosol (Шевроле-Нива, до того ж на АТ-шній гумі) 1 місце, приз - американський хай-ліфт від ТМ FREHOFFROAD
Student (УАЗ 31хх) 2 місце з часому - захищена фара заднього ходу Wesem
3 місце В-Вовк - захищена фара заднього ходу Wesem
Однак без призів не залишились і інші учасники, особливо Tankist та жіночий екіпаж на Ниві. Вони показали особливу мужність, за що їм вручено фірмові кепки та шакли. (Tankist, уточни чи призи доїхали до тебе, я їх залишив в таборі, наступного дня їх забрали, сподіваюся, для тебе).
Ну і кульмінація програми - день третій, штурм перевалу!
Виїхали доволі пізно, згідно традиції заїхали на Крушельницький водоспад, щоби зробити культове омивання перед штурмом. Але погода була досить прохолодною, тому мало хто омився, в результаті перевал підпустив на свій хребет тільки 2 машини.
Тим не менше не забули про свою основну місію
І поїхали далі. Частина машин відмовилась штурмувати, дехто поламався безнадійно, дехто тільки трішки. Дорогою до перевалу в ефірі одне за одним лунали повідомлення про поломки, зупинки і проблеми.
Ось декілька фото з дороги до перевалу:
Звичайно не без слідів свіжих вирубок на кожному кроці
На останню перемичку до перевалу добралися лише 3 машини - два підготовлених УАЗи на сімексах і... одна штатна шнива на АТ-шках, таку машину гори в цьому місці побачили вперше.
Ну і фото переможців, тих, хто зміг покорити перевал Бобікуса у 2013 році. Ними виявились хлопці зі Старого Самбора, вітаємо, знаю, що це було не просто, за цим виїздом заховані роки роботи над машинами.
Враховуючи, що більшість машин залишились до перевалу і лише 2 на горі, мною було прийняте рішення повертатись у табір.
Ми змогли лише побачити краєвид з перевалу Бобікуса
Та уявну гору Парашку, яка заховалась від нас у хмарі
Зворотньою дорогою ми часто зупинялись на пікніки
а згодом вирішили таки відвідати форельник, щоправда заїхати туди асфальтом.
Хочу похвалити наших жінок, які запропонували не готувати форель в ресторані а привезти у табір і там засмажити. Вона була неперевершена!
Загалом цьогорічний перевал був дуже душевним, я давно не мав такої відпустки, хочу подякувати всім за участь і компанію. Ми зробили дуже важливу справу, яку можемо робити лише ми.
До зустрічі на Перевалі 2014!
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Однак без призів не залишились і інші учасники, особливо Tankist та жіночий екіпаж на Ниві. Вони показали особливу мужність, за що їм вручено фірмові кепки та шакли. (Tankist, уточни чи призи доїхали до тебе, я їх залишив в таборі, наступного дня їх забрали, сподіваюся, для тебе).
Так все передали дякую
Так все передали дякую
Re: Перевал Бобікуса - 2013
може варто на наступний раз тріал проводити після взяття перевалу?bobikus писав: Поламали багато техніки, З понад 20 машин перевал Бобікуса взяли лише 2...
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Тоді буде мало машин на тріалі Ну якщо без жартів, то тріал любительський, він особливої погоди для техніки не робить.Khimik писав:може варто на наступний раз тріал проводити після взяття перевалу?bobikus писав: Поламали багато техніки, З понад 20 машин перевал Бобікуса взяли лише 2...
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Про цьогорічний "Перевал" днями написали в газетах. Ось декілька лінків на публікації:
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do ... Id=1293189
http://www.gazeta.lviv.ua/photo/2013/09/10/15347
http://portal.lviv.ua/news/2013/09/10/135100.html
Також інші фото, відео і обговорення можна знайти на форумах інших клубів і соцмережах, зокрема:
http://forum.uaz-club.org.ua/viewtopic. ... &start=195
http://www.4x4.cn.ua/showthread.php?t=1672
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001620932430
http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic. ... 2&start=45
До зустрічі на Перевалі - 2014!
http://zaxid.net/home/showSingleNews.do ... Id=1293189
http://www.gazeta.lviv.ua/photo/2013/09/10/15347
http://portal.lviv.ua/news/2013/09/10/135100.html
Також інші фото, відео і обговорення можна знайти на форумах інших клубів і соцмережах, зокрема:
http://forum.uaz-club.org.ua/viewtopic. ... &start=195
http://www.4x4.cn.ua/showthread.php?t=1672
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001620932430
http://www.krym4x4.com/forum/viewtopic. ... 2&start=45
До зустрічі на Перевалі - 2014!
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Робота не ваша?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Шось цего року якась пошесть на УАЗіки...
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Наша В перший день "перевалу" хлопаки на гриби так собі катнулися. Богу дякувати, все минулося, залізо поправиться.автобат писав:Робота не ваша?
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Хотів би подякувати за проведену екоакцію. Але є одне але, нажаль зазвичай смітять біля відомих місць не пішохідні туристи, а власне ті туристи, які приїхали на екскурсію на автобусах (але й серед пішоходів бувають уроди) Ось трохи наших акцій http://trekerua.blogspot.com/2013/10/06102013_6.html http://sxublenuy.livejournal.com/78422.html (тут і джиперів вистачало і навіть був Ромко)
Ваш пішохідний друг)
Ваш пішохідний друг)
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Про организацию подобных акций стоит сообщать заранее, у нас на форуме в отдельной теме. Я уверен, что найдутся люди, которые всегда буду рады помочь. Я буду среди них.
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Дякую і Вам. Приємно бачити, що ми не одні. Думаю, якось побачимось. Не в містах так в горах.RB писав:Хотів би подякувати за проведену екоакцію. Але є одне але, нажаль зазвичай смітять біля відомих місць не пішохідні туристи, а власне ті туристи, які приїхали на екскурсію на автобусах (але й серед пішоходів бувають уроди) Ось трохи наших акцій http://trekerua.blogspot.com/2013/10/06102013_6.html http://sxublenuy.livejournal.com/78422.html (тут і джиперів вистачало і навіть був Ромко)
Ваш пішохідний друг)
Re: Перевал Бобікуса - 2013
Орест, а цього року плануєшь цей захід? А то деякі товариші вже манатки збирають)))))