Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
1. ... якшо все добре то...
2. ... до речі, для разової ліцензії достатньо медогляду, чи цивільні права також мають бути для обидвох пілотів?
3. ... якщо... то будемо влаштовувати.
4. Оце вже щось. Якщо підходить такий "колхоз" - то вже незле.
2. ... до речі, для разової ліцензії достатньо медогляду, чи цивільні права також мають бути для обидвох пілотів?
3. ... якщо... то будемо влаштовувати.
4. Оце вже щось. Якщо підходить такий "колхоз" - то вже незле.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Вообще до сих пор мне не понятно. Если есть права - значит ГАИ считает что здоровье позволяет водить машину (неважно подарили или получены как результат учёбы). Зачем еще тратит время на справки, которые дублируют справку выданную на права?
А если говорить что здоровье могло изменится, - так оно может и за 15 минут до старта изменится. Тогда логичней медосмотр именно на старте.
А если говорить что здоровье могло изменится, - так оно может и за 15 минут до старта изменится. Тогда логичней медосмотр именно на старте.
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Еще добавить можно, что справки все покупаются и остается только формальность.
На самом деле это все только для того, чтобы орги могли прикрыть свои зады, в случае если у кого-то из участников на трассе под воздействием адреналина "мотор клина поймает".
На самом деле это все только для того, чтобы орги могли прикрыть свои зады, в случае если у кого-то из участников на трассе под воздействием адреналина "мотор клина поймает".
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Ібо спілкуватися з прокуратурою за ваші мотори ніхто не має бажання. А що до довідки з ДАІ. На дорогах за вас відповідаєте ви самі, раз сіли за кермо. А за допуск до змагань (де фізичні навантаження відрізняються від навантажень їзди по асфальту) відповідальність несе організатор. Медогляд на старті звісно буде. Але він не виявить те що наприклад ви 2 тижні назад перенесли операцію чи пневмонію. А що до купування довідок. От той хто продав вам її, хай потім і пояснює прокурору що до чого. Раз вам самим ваше здоров’я і життя по барабану.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Останних 2-а тиждня замахався не спати. Був одним з ініціаторів вступу клубу до ФАУ. Тепер ніби посидів і порахував, в що виливаеться участь в 2-му етапі:
1 Членськи внески в ФАУ 100 ( в попередньому пості дані різняться - 100 грн і 200 грн, я взяв 100) - 100 грн;
2. ОСОБИСТО ДЛЯ МЕНЕ, а не для всіх. Меддовідка мін. 100 грн( за так мені точно її ніхто не дасть);
3. 4-рі кіло вогнегасника в Практикері вчора - 280 грн ( але це скажимо, потрібно);
4 Медаптечка спортивна... не рахував, але тудисюди рублів 500;
5 Стартовий внесок як члену 225 грн
5 Ліцензія штурману( якого толком нема і йому пофіг, значить важаемо, що мені) - 100 грн;
6.Заправка автомобіля на етап згрубша ( мого автомобіля) - 400 грн.
Підсумок:1705 грн,
На сьогодняшний день особисто я не готовий до таких витрат. Окрім того, якщо завередувати, це вартість пального на поїздку в Алешківськи піски, наприклад.
Вибачейте, це мое особисте. Нікого ні на що не агітую
1 Членськи внески в ФАУ 100 ( в попередньому пості дані різняться - 100 грн і 200 грн, я взяв 100) - 100 грн;
2. ОСОБИСТО ДЛЯ МЕНЕ, а не для всіх. Меддовідка мін. 100 грн( за так мені точно її ніхто не дасть);
3. 4-рі кіло вогнегасника в Практикері вчора - 280 грн ( але це скажимо, потрібно);
4 Медаптечка спортивна... не рахував, але тудисюди рублів 500;
5 Стартовий внесок як члену 225 грн
5 Ліцензія штурману( якого толком нема і йому пофіг, значить важаемо, що мені) - 100 грн;
6.Заправка автомобіля на етап згрубша ( мого автомобіля) - 400 грн.
Підсумок:1705 грн,
На сьогодняшний день особисто я не готовий до таких витрат. Окрім того, якщо завередувати, це вартість пального на поїздку в Алешківськи піски, наприклад.
Вибачейте, це мое особисте. Нікого ні на що не агітую
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
А теперь считаем, как должно бытьавтобат писав:Останних 2-а тиждня замахався не спати. Був одним з ініціаторів вступу клубу до ФАУ. Тепер ніби посидів і порахував, в що виливаеться участь в 2-му етапі:
1 Членськи внески в ФАУ 100 ( в попередньому пості дані різняться - 100 грн і 200 грн, я взяв 100) - 100 грн;
2. ОСОБИСТО ДЛЯ МЕНЕ, а не для всіх. Меддовідка мін. 100 грн( за так мені точно її ніхто не дасть);
3. 4-рі кіло вогнегасника в Практикері вчора - 280 грн ( але це скажимо, потрібно);
4 Медаптечка спортивна... не рахував, але тудисюди рублів 500;
5 Стартовий внесок як члену 225 грн
5 Ліцензія штурману( якого толком нема і йому пофіг, значить важаемо, що мені) - 100 грн;
6.Заправка автомобіля на етап згрубша ( мого автомобіля) - 400 грн.
Підсумок:1705 грн,
На сьогодняшний день особисто я не готовий до таких витрат. Окрім того, якщо завередувати, це вартість пального на поїздку в Алешківськи піски, наприклад.
Вибачейте, це мое особисте. Нікого ні на що не агітую
1 Членськи внески в ФАУ - 100 грн, можно взять на год (255/8=30)
2 ОСОБИСТО ДЛЯ МЕНЕ, а не для всіх. Меддовідка мін. 100 грн( за так мені точно її ніхто не дасть);
5 Стартовий внесок як члену 225 грн
5 Ліцензія штурману( якого толком нема і йому пофіг, значить важаемо, що мені) - 100 грн;
6.Заправка автомобіля на етап згрубша ( мого автомобіля) - 400 грн.
850 грн - а сколько вы платили в прошлом году? И разделите это на два, со вторым пилотом
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
А шо вогнегасники з новою аптечкою не тре? А второму пилоту то на не тре і не в мене одного. Я ще про шоломи не написав.
Розумію, що багато що з цього треба поновлювати тільки раз на рік, але зараз я не готовий. Повторюсь, в кожного ціфри будуть свої. Це я тільки про себе.
Розумію, що багато що з цього треба поновлювати тільки раз на рік, але зараз я не готовий. Повторюсь, в кожного ціфри будуть свої. Це я тільки про себе.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Вогнегасники треба. Але це на ваш розсуд. А от аптечка, суто ваша витрата.автобат писав:А шо вогнегасники з новою аптечкою не тре?
А тепер без лукавста. Участь в КЛ на 1 РІК стала дорожча на 400 грн. Тобто на 100 грн на етап. Про вартість мед довідок писати не треба. Я свою в терапевта отримував за 20 хв завжди і за 0 грн.
Пальне, внески і т.п. були і будуть завжди. Так що проблема в головах, а не в ФАУ
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Volodymyr писав:Вогнегасники треба. Але це на ваш розсуд. А от аптечка, суто ваша витрата.автобат писав:А шо вогнегасники з новою аптечкою не тре?
А тепер без лукавста. Участь в КЛ на 1 РІК стала дорожча на 400 грн. Тобто на 100 грн на етап. Про вартість мед довідок писати не треба. Я свою в терапевта отримував за 20 хв завжди і за 0 грн.
Пальне, внески і т.п. були і будуть завжди. Так що проблема в головах, а не в ФАУ
А як порахувати на кілько ЧАСУ стала дорожча участь? А потім можно й перерахувати в грошики, навіть по розцінках нормогодини в сервісі...
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Повторюсь. Пишу особисто про себе і нікого не агитую, кожен собі порахуе сам.
Ще я не порахував вартість ліцензії.
А ще хочу нагадати про систему штрафів, існуючу в ФАУ. Там не один неоподаткований мінімум. Тіко не треба казати, цо на КП цього не буде ніколи.
Проблем в своїй голові не бачу і прошу її не рухати, це парафія психотерапевта.
Ще я не порахував вартість ліцензії.
А ще хочу нагадати про систему штрафів, існуючу в ФАУ. Там не один неоподаткований мінімум. Тіко не треба казати, цо на КП цього не буде ніколи.
Проблем в своїй голові не бачу і прошу її не рухати, це парафія психотерапевта.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
Ну і я вставлю свої 5 копійок за наш екіпаж. Для нашого екіпажу участь в етапі подорожчала більше ніж в двіччі. Про додаткове оснащення мови нема, це суто участь. Сама перша причина та, що можна тільки 2 члени екіпажу. Тобто минулі роки ми пакували повну машину не для того, щоб мати перевагу в кількості штурманів, а щоб було дешевше. Про мене взагалі мови нема, я не маю прав водія бо не маю грошей. Та й навіщо мені вони, якщо я в їзді по оффроуду за кермом доїду до першої канави, як і більшість наших штурманів. Тобто я в повному прольоті. Так навіщо платити 500 грн з чоловіка за 5-8 годин катання(саме стільки нам виходить, щоб прийняти участь в етапі цього року) Ми краще поїдемо на 24-х годинні змагання, нехай нам навіть вийде по 800 грн, але це на ТРИ ДНІ!!! Якраз є змагання весною, два літом і можливо одне осінню без ФАУ, на які ми плануємо поїхати. Це суто наша з Маріком думка, але думаю багато нас підтримають.Volodymyr писав: А тепер без лукавста. Участь в КЛ на 1 РІК стала дорожча на 400 грн. Тобто на 100 грн на етап. Про вартість мед довідок писати не треба. Я свою в терапевта отримував за 20 хв завжди і за 0 грн.
Пальне, внески і т.п. були і будуть завжди. Так що проблема в головах, а не в ФАУ
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
+100звездочет писав: Ну і я вставлю свої 5 копійок за наш екіпаж. Для нашого екіпажу участь в етапі подорожчала більше ніж в двіччі. Про додаткове оснащення мови нема, це суто участь. Сама перша причина та, що можна тільки 2 члени екіпажу. Тобто минулі роки ми пакували повну машину не для того, щоб мати перевагу в кількості штурманів, а щоб було дешевше. Про мене взагалі мови нема, я не маю прав водія бо не маю грошей. Та й навіщо мені вони, якщо я в їзді по оффроуду за кермом доїду до першої канави, як і більшість наших штурманів. Тобто я в повному прольоті. Так навіщо платити 500 грн з чоловіка за 5-8 годин катання(саме стільки нам виходить, щоб прийняти участь в етапі цього року) Ми краще поїдемо на 24-х годинні змагання, нехай нам навіть вийде по 800 грн, але це на ТРИ ДНІ!!! Якраз є змагання весною, два літом і можливо одне осінню без ФАУ, на які ми плануємо поїхати. Це суто наша з Маріком думка, але думаю багато нас підтримають.
- Andre
- Повідомлень: 365
- З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
- Ім'я: Андрій
- Авто: 469, Соренто
- Звідки: м. Львів
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
І однозначно постане питання про наповнення групи.
А якщо група не набереться???
Газуй додому...
Цікаво получається, за вступ під кришу фау голосували, а потім почали прикидувати чим це чревато і чи це взагалі потрібно.
Пороблено...
А якщо група не набереться???
Газуй додому...
Цікаво получається, за вступ під кришу фау голосували, а потім почали прикидувати чим це чревато і чи це взагалі потрібно.
Пороблено...
- ОМЕЛЯН
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 17 січня 2011, 12:15
- Ім'я: Ігор
- Авто: 쌍용 카이런, "КВІТОЧКА" будую.....
- Звідки: Україна, м.Львів
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
І до тогож Ваша машина, як і моя, яку я думкою виношував з моменту реєстрації на форумі і готував до КЛ, без ФАУ, близько пів року, непроходить по техрегламенту. Ось такі пироги.звездочет писав:Ну і я вставлю свої 5 копійок за наш екіпаж. Для нашого екіпажу участь в етапі подорожчала більше ніж в двіччі. Про додаткове оснащення мови нема, це суто участь. Сама перша причина та, що можна тільки 2 члени екіпажу. Тобто минулі роки ми пакували повну машину не для того, щоб мати перевагу в кількості штурманів, а щоб було дешевше. Про мене взагалі мови нема, я не маю прав водія бо не маю грошей. Та й навіщо мені вони, якщо я в їзді по оффроуду за кермом доїду до першої канави, як і більшість наших штурманів. Тобто я в повному прольоті. Так навіщо платити 500 грн з чоловіка за 5-8 годин катання(саме стільки нам виходить, щоб прийняти участь в етапі цього року) Ми краще поїдемо на 24-х годинні змагання, нехай нам навіть вийде по 800 грн, але це на ТРИ ДНІ!!! Якраз є змагання весною, два літом і можливо одне осінню без ФАУ, на які ми плануємо поїхати. Це суто наша з Маріком думка, але думаю багато нас підтримають.
З.І.+ 200.
Сонця всім!...
Re: Семінар для спортсменів - 12.01.2013
"До весни 2005р. клуб був лише віртуальним, скорше неформальним об'єднанням однодумців. Але 04.04.2005 Клуб було офіційно зареєстровано." вирізав з основної сторінки! Скажіть будь ласка чому 8 років клуб був сам по собі, а тепер чомусь різко клуб вступає в ФАУ!!??? І загалом ФАУ це чисто спортивна організація, а я вважаю, що в цьому клубі восновному любителі, які змагаються не за нагороди і рейтинги, а чисто заради задоволення!! ми один раз взяли участь в КЛ і нам дуже сподобалося і хотіли надальше брати участь, але після цих новацій,чисто виходячи з фінансової сторони,не зможемо брати участь