myshketer писав:Предлагаю не мерять линейкой колеса, а верить надписям производителя на шине
Це вже бардак повний почнеться. Те що хтось чогось не знав, не означає що потрібно це все тепер узаконювати. У вигляді винятку для конкретного випадку - так, але як система то тоді навіщо взагалі ТВ? По діаметру коліс (в кого що написано) і погнали.
Володя а чого в нас не передбачено як у ФАУ:
2.8.5. При вимірюванні допускається відхилення максимальних розмірів у межах трьох відсотків. Тобто, якщо відхилення розміру колеса, як завширшки, так і у диаметрі в більшу сторону складає не більше, ніж три відсотки, автомобіль вважається таким, що відповідає вимогам категорії.
3.9.3. При вимірюванні допускається відхилення максимальних розмірів у межах трьох відсотків. Тобто, якщо відхилення розміру колеса, як завширшки, так і у диаметрі в більшу сторону складає не більше, ніж три відсотки, автомобіль вважається таким, що відповідає вимогам категорії.
4.8.3. При вимірюванні допускається відхилення максимальних розмірів у межах трьох відсотків. Тобто, якщо відхилення розміру колеса, як завширшки, так і у диаметрі в більшу сторону складає не більше, ніж три відсотки, автомобіль вважається таким, що відповідає вимогам категорії.
для всіх категорій автомобілів я думаю що це теж можна обговорити.
Oleg писав:Володя а чого в нас не передбачено як у ФАУ:
Чому це не передбачено? В нас ТВ від ФАУ з своїми допусками. Просто ж їх ніхто не читає, а одразу пробує просунути свої 0.5". Мова то була про "не міряти лінійкою", а не що робити.
Oleg писав:Володя а чого в нас не передбачено як у ФАУ:
Чому це не передбачено? В нас ТВ від ФАУ з своїми допусками. Просто ж їх ніхто не читає, а одразу пробує просунути свої 0.5". Мова то була про "не міряти лінійкою", а не що робити.
Интересно, как можно трактовать свои же слова.
1. Якщо маєте ще якісь пропозиції прохання висловлюватись.
2. одразу пробує просунути свої 0.5
Katonych писав:На зборах я не можу бути присутній, якшо можно - то додайте до голосування мою думку:
[*] Боділіфт TR1 - проти
А можна обгрунтувати.
То звісно не обовязково, просто самому цікаво
Просто щоби нарід глобально не ламанувся в тр1, залишивши тр2 пустим. Бодік вже давно є однією з суттєвих відмінностей тр1 й тр2, так-би мовити грунтовною - добре це чи ні не суттєво, просто так є. І якщо в тр1 кл пустити бодік то ці машини встануть поперек загального регламенту фау.
Відбулись голосування. В цілому відмінності в тех-вимог виглядають так:
7.4.
Використання газобалонного обладнання на ТЗ дозволяється якщо транспортний засіб зареєстровано з видом альтернативного палива.
7.5.
У заліковій групі TR1 дозволяється змінювати відстань між кузовом і рамою автомобіля (ліфт кузова), не більше ніж на 50 мм. Дозволяється встановлення підніжок чи заміна штатних. Дозволяється заміна головної пари на встановлені виробником на одну з модифікацій цієї моделі автомобіля.
7.6.
У заліковій групі TR2 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки, заміна двигуна, КПП та роздаточної коробки. Модифікація підвіски без обмежень.
7.7.
В заліковій групі TR3 дозволяється участь автомобілів не обладнаних каркасами безпеки. Дозволяється використання тракторних коліс.