Сторінка 2 з 2

Re: День джипера

Додано: 13 вересня 2015, 21:09
марік
Ура дайож всі свята святкувати )))))

Re: День джипера

Додано: 13 вересня 2015, 21:10
robosol
марік писав:Ура дайож всі свята святкувати )))))
печінки може не хватити :D

Re: День джипера

Додано: 13 вересня 2015, 21:57
марік
Візьмем пєчінь тріски ))))))

Re: День джипера

Додано: 14 вересня 2015, 09:58
Volodymyr
robosol писав:печінки може не хватити :D
Можна не бухати ;) Мар'ян пропонував святкувати :)

Re: День джипера

Додано: 14 вересня 2015, 10:19
автобат
А як то святкувати й не бухати?! Так не піде!
А яке сьогодні свято? Шо святкуватиме? :D

Re: День джипера

Додано: 14 вересня 2015, 13:04
max
З вчора на нині був церковний новий рік, а нині Початок Церковного року і преп. Симеона Стовпника.

Re: День джипера

Додано: 14 вересня 2015, 13:05
ZUB
Volodymyr писав:
robosol писав:печінки може не хватити :D
Можна не бухати ;) Мар'ян пропонував святкувати :)
А печінки вже давно не хватає !!!!

Re: День джипера

Додано: 12 вересня 2017, 21:00
DRAKKAR
Я так бачу тільки в 2015 було ціково коли можна втопити кабіну, а якщо чесно і серйозно то 12 вересня день жипера чи все таки в жовтні, чи всім всерівно і святкують день автомобіліста. І взагалі хто це може визначити коли і чий день? Може зробити 10 вересня, бо була зустріч і кабіни позаливали, особливо ТІКО

п.с. Я випадково взнав про існування дня джиперів, якщо би знав, робив би 10.09 виїзд в честь цього дня а не просто так як ми катались.

Re: День джипера

Додано: 12 вересня 2017, 21:19
Volodymyr
DRAKKAR писав:Я так бачу тільки в 2015 було ціково коли можна втопити кабіну, а якщо чесно і серйозно то 12 вересня день жипера чи все таки в жовтні, чи всім всерівно і святкують день автомобіліста. І взагалі хто це може визначити коли і чий день? Може зробити 10 вересня, бо була зустріч і кабіни позаливали, особливо ТІКО
10 вересня це чисто кацапско-совкове свято, це день коли почали випускати недогазіка 64. Який був як і всі кацапски машини сирим. ГАЗ-64 було випущено 672 шт (), а вілісів по ленд-лізу в савок поставлено 51 000. Машина вийшла крива і в 1943 замінена на ГАЗ-67Б яких до кінця війни випустии 7045 шт. Ітого 51 000 вілісів проти 7717 ефтаназіків 64/64Б за 1941 - 1945 роки. Так що не тягне тазпром на де день джипера, хіба на день кацаподжипера.

Якщо і святкувати то 23 липня (1941) запуск Willys MB. Саме тоді було підписано контракт по випуску Willys MB.

Інша справа те що відбувалось в 1913 році. Але то були не повнопривідні машини. Це як в шашки, шахами грати.

Re: День джипера

Додано: 13 вересня 2017, 00:09
pilgrim
Volodymyr писав:Якщо і святкувати то 23 липня (1941) запуск Willys MB. Саме тоді було підписано контракт по випуску Willys MB.

Інша справа те що відбувалось в 1913 році. Але то були не повнопривідні машини. Це як в шашки, шахами грати.
а вот тут пишут про 1898ой :)
http://www.4wdonline.com/A/History.html

1898: Latil (France) making front wheel drive units and then 4x4.
1898: Tatra starts manufacturing.
1900: Ferdinand Porsche's La Toujours Contente is battery-powered with 4 electric motors, one per wheel. He later patents the Mixte transmission: a petrol engine drives a dynamo and electric motors drive the wheels (too expensive for the day).
1902: Spyker (Dutch) full-time four wheel drive car built. Exhibited at the Paris Motor Show in December 1903 [Sco61].
1907: Felix and Norman Caldwell of South Australia apply for a patent for four wheel drive plus four wheel steering; they go on to buildCaldwell Vale 4x4 trucks with Henry Vale.
1911: FWD sells its first 4x4 [Bal87].
1913: Jeffrey Quad 4X4 truck goes into production.
1915: Big Lizzie road train (Au).
1917: First Oshkosh four wheel drive truck [Bal88].
1922, December 17: Citroen half-tracks leave from Touggourt in Algeria to cross the Sahara Desert.
1924, December 28: Citroen half-tracks leave to traverse Africa.
1929: AEC start to build AWD trucks in conjunction with FWD (UK).
1931-1932: Citroen-Haardt expedition, usingCitroen half-tracks, follows part of Marco-Polo's route from Beirut to Beijing.
1932: Miller 4x4 racing cars at Indianapolis.
1934: AECroad train (one of three built) brought to Australia. It consisted of an 8x8 prime-mover and two 8-wheel self-tracking trailers.
1934:Dodge start building 4WD trucks (- George Miles).
1934: Prototype PX-33 four wheel drive car built for the Japanese government; the car did not go into production (Mitsubishi).Thanks to Balazs Toth.
1938: GAZ 61 - Russian 4x4.
1940: Jeep specification issued.
1940-1941: Bantam build 2700 light 4x4s, early "Jeeps".
1941-1945: Ford and Willys-Overland build 700,000 General Purpose vehicles for WWII (GP becomes Jeep).
1946, October 10: Unimog introduced(- H. J. Feil).
1948: Series-1 Land-Rover released.
1948: Ford release first of the F-Series vehicles.
1950: Ford GPA, or amphibious Jeep`Half Safe' crosses the Atlantic ocean (I am not making this up).
1951: First Toyota Landcruiser built, as the `BJ Jeep', the LandCruiser name came in 1954.
1951 - NAPCO (Northwestern Auto Parts Company) starts to produce 4x4 conversion units. The earliest documentable truck to be converted by NAPCO was a 1951 Chevy 3/4 ton owned by Butch Gehrig of Odell, Oregon.
1954-1956: Amphibious Jeep `La Tortuga' "drives" from Alaska to Tierra del Fuego.
1955-1956: London to Singapore overland (except for Channel!) 2 x Land-Rovers.
1958: First ToyotaLandCruisers imported into Australia.
1959: Haflinger by Steyr-Daimler-Puch.
1960: A Jeep and a Land-Rover traverse theDarien Gap.
1961: Stirling Moss driving aFerguson Project 99 (P99) with the Ferguson 4WD system wins the Oulton Park Gold-Cup race.
1964, 17 July: Bluebird (4WD) raises the land speed record to 403 mph.
1966: Jensen FF all wheel drive road car is put into production (until 1971), using aFerguson Formula 4WD system with centre diff' and viscous coupling ?? --> (the FF also had ABS brakes) - John Wild.
1970: Range Rover released - luxury full-time 4WD.
1971: Ford Falcon XY ute 4WD (Australia)
1971: Four wheel drive onthe Moon
...

Re: День джипера

Додано: 13 вересня 2017, 00:40
Volodymyr
pilgrim писав:а вот тут пишут про 1898ой :)
Те що в 1898 було зроблено 4х4 жодним чином не доводить що в 1913 і росії на тих змагання було 4х4.
Целый ряд автомобилей с задними колесами, перевитыми канатами и цепями; на подножках доски, вдоль кузовов длинные бревна. Внутри автомобилей — словно склады строительных материалов. Получилась картина, что следует какой-то строительный автомобильный обоз».
Це і по фото видно. Моноприводи. Економічного обґрунтування ще не спрацьовувало для 4х4, а автомобілі сам по собі були і так досить дороги. І це тільки з заднім приводом.