Возвращение Лунохода

Описи, особливості, будівництво. Конструктори. Баґґі.
Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 27 березня 2012, 21:45

Скомпонована передняя подвеска.
Испытание ходов подвески началось.
Поднимаем за одно колесо... 85см

Фото865.jpg


Фото867.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 27 березня 2012, 21:46

А теперь второе... всего 1.37м, но тяга Панара упирается в раму. Когда устраним (нужно перенести кронштейн на 20мм, будет 1.45 - 1.50м

Фото868.jpg


Фото869.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення tad100 » 27 березня 2012, 22:20

Бомба
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 28 березня 2012, 23:41

1.47-1.50

IMG_0090.jpg


IMG_0096.jpg


IMG_0100.jpg


IMG_0106.jpg


IMG_0117.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення Volodymyr » 29 березня 2012, 01:01

Передні і задні колеса в різні сторони направлені. Сорі, просто дуже кидається.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення AM » 29 березня 2012, 01:07

Колеса фігня .
Прікольно получилось!

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 29 березня 2012, 01:23

Volodymyr писав:Передні і задні колеса в різні сторони направлені. Сорі, просто дуже кидається.

Машина еще будет разбиратся.
Кстати, амеры многие так ставят колеса. Я над ними раньше прикалывался, а теперь сам задумываюсь - может, попробовать?
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення автобат » 29 березня 2012, 07:08

Главное кулька передом назад не оставить, тогда 21 грудня ты смело на нем на Луну жить смахаешься и будешь там писать новый календарь индейцев Умка :D
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 02 квітня 2012, 21:31

Аиршоки отрегулированы и накачаны:

IMG_3438.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення umka » 02 квітня 2012, 21:35

Измерение бокового крена.
37 градусов по колесам, 50 по кузову.
"На глазок" еще 10 градусов запас, но боялся, что опорные колеса "подкосит", а перед возможными переворотами каркас еще нужно проварить и усилить.

IMG_3446.jpg


IMG_3447.jpg


IMG_3452a.jpg
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Олег_13_
Повідомлень: 30
З нами з: 06 березня 2012, 00:28
Ім'я: Олег
Авто: Штурман

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення Олег_13_ » 02 травня 2012, 21:38

Ну напевно нашим оргам пора задумуватись над класом ПроТо......А то з такими зхрещуванями і потугою мотра тре шось рішати.....А нє тоді все буде зрозуміло на рахунок результатів першого місця ТР3 приблизно на 2013-2015р.А нє ну хі_ба Дощ........))

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6912
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення Volodymyr » 02 травня 2012, 22:07

Пафос. В ТР3 ЧУ і не тільки по Україні таки апарати вже третій рік їздять. На то воно і ТР3. А те що в нас в кубку в ТР3, це навіть не ТР2. Деталі тут - http://offroad.net.ua/tech
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення myshketer » 03 травня 2012, 10:50

Про ТР2.
3.2.1. Якщо в тому чи іншому пункті технічних вимог подається перелік дозволених переробок, замін і доповнень, то всі технічні зміни, не зазначені в цьому переліку, безумовно, ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ.

3.7.3. Дозволяється використання любих елементів підвіски (ресори, ричаги, пружини, торсіони та ін.), що випускаються та/або встановлюються виробником даної марки автомобіля на одну зі своїх моделей»


Я правильно понимаю, что использовние комплектов и отдельных элементов подвески (аммортизаторов, пружин и т.д.) специализирующихся производителей (IronMan, например) - "ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ"?

Дозволяється застосування тільки автомобільних пневматичних шин, зовнішній діаметр яких при вимірюванні не перевищує 914 мм/36". Для автомобілів з бортовими редукторами 864мм/34".

Уазик на вояках с 35/16 сильверами попадает в ТР2 :)

Аватар користувача
звездочет
Повідомлень: 529
З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
Ім'я: Дубиняк Ігор
Авто: Штурман
Звідки: Львів, Брюховичі
Контактна інформація:

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення звездочет » 03 травня 2012, 23:13

myshketer писав:Я правильно понимаю, что использовние комплектов и отдельных элементов подвески (аммортизаторов, пружин и т.д.) специализирующихся производителей (IronMan, например) - "ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ"?

Дочитай до кінця:
3.7.5.1. Дозволяється встановлювати не більш ніж по два амортизатори на одне колесо. Дозволяється замінювати амортизатори на інші без обмежень. Дозволяється переносити штатні точки кріплення амортизаторів. При встановленні додаткових амортизаторів або зміні точок кріплення штатних амортизаторів дозволяється мінімально змінювати, у тому числі й вирізати отвір у внутрішніх панелях кузова.

myshketer писав:Уазик на вояках с 35/16 сильверами попадает в ТР2 :)

Ти ж був, проїздом, на Горганах минулого року. Там на машинах класу ТР3 менше 39 богера чи айрока майже не було. Куда тобі з ними тягатись. :D

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Возвращение Лунохода

Повідомлення myshketer » 04 травня 2012, 00:00

Ок, аммортизаторы можно менять... но все другое - пружины, рессоры - запрещено.
И я про тр2 говорил - туда можно на сильверах 85см и порталах ))


Повернутись до “Переробки та прототипи”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей