Возвращение Лунохода
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Угол опрокидывания - поищи в старых журналах ОРД, как они тестировали.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Або так: Кут перевертання це кут між вектором центра тяжіння і напрямком від центра тяжіння до крайньої точки опори.
2Katonych - реально вирахувати центр тяжіння а/м?
2Katonych - реально вирахувати центр тяжіння а/м?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Volodymyr писав:Або так: Кут перевертання це кут між вектором центра тяжіння і напрямком від центра тяжіння до крайньої точки опори.
2Katonych - реально вирахувати центр тяжіння а/м?
В статиці - ну.... можливо, скажім так. Чи реально - це питання десяте.
В динаміці (а машини в нас перевертаютья у більшості випадків власне під час руху) - ще складніше.
На лендкрузері тиждень тому тема була, власне про "посчитать угол опрокидывания". Якщо цікаво - можу пошукати.
Главная дорога та, по которой едет танк
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Все померим, когда соберем. Думаю, должен держать не меньше 45 градусов, как любой порядочный куб ( геометрическая фигура ).
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Re: Возвращение Лунохода
Думаю, что выйдет больше - у вашего куба центр масс смещен к низу...
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
У пристойного куба нема гумових коліс, що підламуються при критичних навантаженнях. Особливо коли підспущені до 0.5 атм. А додати ще зміщення мостів при артикуляції... Звичайно це все можна оцінювати, а от порахувати - дуже важко. Значно простіше і дешевше виміряти експериментально. Чи варто це робити - теж питання. Все одно при куті понад 25-30 треба поводитися дуууже акуратно, і не так важливо чи кут перекидання буде 47 чи 42 - відчути на ходу різницю ДО того як процес стане незворотним буде неможливо.
Олексій
Re: Возвращение Лунохода
Тут фішка така - вічути жопою цей кут.
Хайжеком сцикотно, бо тре нормально якось машину до землі прикувати та і кут виміряти як? транспорттири маленькі і точно не получиться, а які ще інструменти - хз.
Хайжеком сцикотно, бо тре нормально якось машину до землі прикувати та і кут виміряти як? транспорттири маленькі і точно не получиться, а які ще інструменти - хз.
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Возвращение Лунохода
В Бережанах нас жопний інстинкт підкачав....машину перевернули на бік....тепер думаю як переробити задню підвіску....бо через неї і перевернулися...ходу вивішування моста бракнуло....був би хід-булаб і машина ціла!!!
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Тобі треба хайджек і рулетку. Відстань між колесами ти собі поміряєш, також поміряєш рулеткою на яку відстань від землі відірвалось колесо. Маючи 3 сторони і 1 кут (С = 90 градусів) можеш порахувати кут за теоремою косинусів: [a(у квадраті) = b(у квадраті) + c(у квадраті) − 2*b*c*cos A] a, b, c це сторони трикутника, А - кут між a і b якій ми шукаємо. Але це в теорії. На жаль така точність тобі не дає врахувати похибку на проминання колеса і на то як зиграє підвіска.
Суть експеременту показала що як правильно підмітив Алекс знаючи емпіричний кут перевертання можна не доходячи до нього перекинутись тому що колеса, нерівності і підвіска дають +/- до 5-7 градусів без проблем. Так що сміливо віднімаємо 10 градусів на кринометрі від того що зафіксувалось і тупо їдемо по приборам. Або ж по нормальному це все треба відчувати фізично. Тобто що б там не показали формули чи стендові перевертання, треба відчувати коли машина починає лягати. Але навіть це не врятує якщо кудись влетіти.
Таке захоплення цієї тематикою було викликане 2 подіями. 1 на моїх очах перекинувся Сашко на Свидовці, друге я разом із Умкою перекинувся на танкодромі власне на тій машині що стала прототипом для тля поточної ітерації Лунохода.
P.S. А транспартир можна верх ногами закріпити на бампері + по центру повішати отвес. Це буде кут точніший ніж при обчисленні.
В практиці зробили ми колись дуже просто. По-перше нас не стільки цікавив реальний кут, скільки те що б поставити позначку на кринометрі машини (таки величини не збіглися десь на 5-6 градусів). Так от, машину заперли до бардюру (насправді це був навіть не бардюр) правим колесом так що він опинився там де я намалював кут А. Тобто при перекиданні машина би не ковзанула під себе. Хоча як мене переконували до і після таке на твердому покриті не можливо через силу тертя, десь воно так і є. Але закріпили і все. Далі. До підніжки (кріпити за багажник вважаю не розумною ідеєю, хоч там і плече в пару раз більше) закріпили трос лебідки (через корозащітку) від іншої машини, яка власне і страхувала. За ту ж саму підніжку почали піднімати хайджеком, по трохи послаблюючи трос. Зловили кут при якому машина почала плавати, тобто відриватись від хайджека. Сфоткали кринометр (бажаючих залізти в машину і відмалювати не найшлось) і все. Спосіб запозичений з якогось опису про те як нахилити в польових умовах машину для ремонту. Тільки там одразу ставились чурки замість хайджека.Суть експеременту показала що як правильно підмітив Алекс знаючи емпіричний кут перевертання можна не доходячи до нього перекинутись тому що колеса, нерівності і підвіска дають +/- до 5-7 градусів без проблем. Так що сміливо віднімаємо 10 градусів на кринометрі від того що зафіксувалось і тупо їдемо по приборам. Або ж по нормальному це все треба відчувати фізично. Тобто що б там не показали формули чи стендові перевертання, треба відчувати коли машина починає лягати. Але навіть це не врятує якщо кудись влетіти.
Таке захоплення цієї тематикою було викликане 2 подіями. 1 на моїх очах перекинувся Сашко на Свидовці, друге я разом із Умкою перекинувся на танкодромі власне на тій машині що стала прототипом для тля поточної ітерації Лунохода.
P.S. А транспартир можна верх ногами закріпити на бампері + по центру повішати отвес. Це буде кут точніший ніж при обчисленні.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Так. в стаимці поміряеш. На нахиленому асфальті якось теж. А вот з якою швидкістю тре налітати на муравьїну кочку на схільчику, жиби не перекинутись. Хто проражуе? Покемон не зміг, Умка вже багато разів прораховувався. Андрейка Мушкетер пробував. В Сашка є практичний досить не поганий досвід. Матеметика тут не допоможе. Тіко ну жопа.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Возвращение Лунохода
Звєрь!Volodymyr писав:Тобі треба хайджек і рулетку...
Думаю так і зроблю із перевернутим транспортиром (бо поки дочитав формулу, в мене чуть не трапився понос ) Порогів немає, але думаю що можна вчіпити за раму якось.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
На формулу забий. Там треба ще А вивести, а це теж треба напрягтись. Купи транспорти і причепи по центру грузік на ниточці, по аналогії з кранами.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Возвращение Лунохода
чим відрізняються 413 від 404?
як на них стає 15" диск?
потужність це звичайно дуже добре. але ве12... не заскладний моторчик для трофі получиться?
чому задня підвіска на двух ричагах а не наприклад на чотирьох? (на двух він жеж буде провертатись?)
ну і якщо вже такий комплексний підхід- чому передня підвіска "в стандарті"?
пневмостойки рейс ранер? по чому?
як на них стає 15" диск?
потужність це звичайно дуже добре. але ве12... не заскладний моторчик для трофі получиться?
чому задня підвіска на двух ричагах а не наприклад на чотирьох? (на двух він жеж буде провертатись?)
ну і якщо вже такий комплексний підхід- чому передня підвіска "в стандарті"?
пневмостойки рейс ранер? по чому?
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Привет строителям маньячным!
Новее, компактнее хвост и редуктора.K2 писав:чим відрізняються 413 від 404?
С большим расширением колеи. Придется перейти на 20-йK2 писав:як на них стає 15" диск?
Прогресс не остановить. Ты знаешь что-то попроще на 326 сил и 160 кг весом?K2 писав:потужність це звичайно дуже добре. але ве12... не заскладний моторчик для трофі получиться?
Я же фотки выложил. Оцени.K2 писав:чому задня підвіска на двух ричагах а не наприклад на чотирьох? (на двух він жеж буде провертатись?)
До передка еще не дошел. Возможно будет такая же, как задняя. Если поместится.K2 писав:ну і якщо вже такий комплексний підхід- чому передня підвіска "в стандарті"?
Да. Такие стойки в Украине стоят примерно по $600 штучка.K2 писав:пневмостойки рейс ранер? по чому?
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/