Возвращение Лунохода
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Скомпонована передняя подвеска.
Испытание ходов подвески началось.
Поднимаем за одно колесо... 85см
Испытание ходов подвески началось.
Поднимаем за одно колесо... 85см
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
А теперь второе... всего 1.37м, но тяга Панара упирается в раму. Когда устраним (нужно перенести кронштейн на 20мм, будет 1.45 - 1.50м
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Возвращение Лунохода
Бомба
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
1.47-1.50
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Передні і задні колеса в різні сторони направлені. Сорі, просто дуже кидається.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Возвращение Лунохода
Колеса фігня .
Прікольно получилось!
Прікольно получилось!
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Машина еще будет разбиратся.Volodymyr писав:Передні і задні колеса в різні сторони направлені. Сорі, просто дуже кидається.
Кстати, амеры многие так ставят колеса. Я над ними раньше прикалывался, а теперь сам задумываюсь - может, попробовать?
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Главное кулька передом назад не оставить, тогда 21 грудня ты смело на нем на Луну жить смахаешься и будешь там писать новый календарь индейцев Умка
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Аиршоки отрегулированы и накачаны:
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Измерение бокового крена.
37 градусов по колесам, 50 по кузову.
"На глазок" еще 10 градусов запас, но боялся, что опорные колеса "подкосит", а перед возможными переворотами каркас еще нужно проварить и усилить.
37 градусов по колесам, 50 по кузову.
"На глазок" еще 10 градусов запас, но боялся, что опорные колеса "подкосит", а перед возможными переворотами каркас еще нужно проварить и усилить.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Re: Возвращение Лунохода
Ну напевно нашим оргам пора задумуватись над класом ПроТо......А то з такими зхрещуванями і потугою мотра тре шось рішати.....А нє тоді все буде зрозуміло на рахунок результатів першого місця ТР3 приблизно на 2013-2015р.А нє ну хі_ба Дощ........))
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Пафос. В ТР3 ЧУ і не тільки по Україні таки апарати вже третій рік їздять. На то воно і ТР3. А те що в нас в кубку в ТР3, це навіть не ТР2. Деталі тут - http://offroad.net.ua/tech
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: Возвращение Лунохода
Про ТР2.
3.2.1. Якщо в тому чи іншому пункті технічних вимог подається перелік дозволених переробок, замін і доповнень, то всі технічні зміни, не зазначені в цьому переліку, безумовно, ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ.
Я правильно понимаю, что использовние комплектов и отдельных элементов подвески (аммортизаторов, пружин и т.д.) специализирующихся производителей (IronMan, например) - "ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ"?3.7.3. Дозволяється використання любих елементів підвіски (ресори, ричаги, пружини, торсіони та ін.), що випускаються та/або встановлюються виробником даної марки автомобіля на одну зі своїх моделей»
Уазик на вояках с 35/16 сильверами попадает в ТР2Дозволяється застосування тільки автомобільних пневматичних шин, зовнішній діаметр яких при вимірюванні не перевищує 914 мм/36". Для автомобілів з бортовими редукторами 864мм/34".
- звездочет
- Повідомлень: 529
- З нами з: 03 серпня 2010, 14:23
- Ім'я: Дубиняк Ігор
- Авто: Штурман
- Звідки: Львів, Брюховичі
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Дочитай до кінця:myshketer писав: Я правильно понимаю, что использовние комплектов и отдельных элементов подвески (аммортизаторов, пружин и т.д.) специализирующихся производителей (IronMan, например) - "ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ"?
3.7.5.1. Дозволяється встановлювати не більш ніж по два амортизатори на одне колесо. Дозволяється замінювати амортизатори на інші без обмежень. Дозволяється переносити штатні точки кріплення амортизаторів. При встановленні додаткових амортизаторів або зміні точок кріплення штатних амортизаторів дозволяється мінімально змінювати, у тому числі й вирізати отвір у внутрішніх панелях кузова.
Ти ж був, проїздом, на Горганах минулого року. Там на машинах класу ТР3 менше 39 богера чи айрока майже не було. Куда тобі з ними тягатись.myshketer писав:Уазик на вояках с 35/16 сильверами попадает в ТР2
Re: Возвращение Лунохода
Ок, аммортизаторы можно менять... но все другое - пружины, рессоры - запрещено.
И я про тр2 говорил - туда можно на сильверах 85см и порталах ))
И я про тр2 говорил - туда можно на сильверах 85см и порталах ))