Возвращение Лунохода
Re: Возвращение Лунохода
шось я не дуже поняв про диски.
а нарахунок двигуна- http://jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/engines/info.htm
Magnum 318 V8. 220кобил 406нютонів. 240кг. простий як ніпель. надійний як камінь.
в тому беховському двигуні звичайно мащі побільше. 490нютонів..
НО! я їздив на 4л версії.на 300нютонів вьогото. і я пониженою взагалі не користувався. та і мотор сам не крутив більше 2000. запас потужності відчувався просто колосальний. і то притому що в мене бобік пустий 2.5тони. а ше 4ро людей+шмурдяк... тому версії на 5.2- хватить позаочі. всеодно унімоговські мости мають колосальне заниження. а швидкість більше 80-90км переварюють з труднощами.
ну, це моя думка. і свій вибір я вже зробив. залишилось ше відкласти баблос на Атлас2 і мости
а нарахунок двигуна- http://jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/engines/info.htm
Magnum 318 V8. 220кобил 406нютонів. 240кг. простий як ніпель. надійний як камінь.
в тому беховському двигуні звичайно мащі побільше. 490нютонів..
НО! я їздив на 4л версії.на 300нютонів вьогото. і я пониженою взагалі не користувався. та і мотор сам не крутив більше 2000. запас потужності відчувався просто колосальний. і то притому що в мене бобік пустий 2.5тони. а ше 4ро людей+шмурдяк... тому версії на 5.2- хватить позаочі. всеодно унімоговські мости мають колосальне заниження. а швидкість більше 80-90км переварюють з труднощами.
ну, це моя думка. і свій вибір я вже зробив. залишилось ше відкласти баблос на Атлас2 і мости
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
А смысл? Шило на мыло? Я только что снял движок на 220 сил. Маловато было. Еще 100 лошадок нужно.
А хватало тебе всего потому, что у тебя подвески нормальной не было. Раллийная подвеска на пересеченной местности позволяет скорость бОльшую, чем можно достичь двумя сотнями лошадей.
А хватало тебе всего потому, что у тебя подвески нормальной не было. Раллийная подвеска на пересеченной местности позволяет скорость бОльшую, чем можно достичь двумя сотнями лошадей.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
А якщо не думати про раллійні швидкості то і 220 сил забагато. А який діапазон передаточних чисел планується? Якщо це раллійний болід то з яких міркувань обирали АКПП?
Олексій
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Мощности много не бывает. Бывает недостаточно мастерства .Alex67 писав:А якщо не думати про раллійні швидкості то і 220 сил забагато. А який діапазон передаточних чисел планується? Якщо це раллійний болід то з яких міркувань обирали АКПП?
Например, при движении на 20-градусный подъем мотор в 220сил на отсечке тянет на 3-й пониженной. А подвеска позволяет ехать быстрее.
На автомате диапазон от 3.6 до 0.8, в раздатке 2.25 и 1. в мостах 6.66.
Болид трофийный, а не раллийный. Выбор АКПП - очень просто. При такой мощности МКПП уже не нужна, да и трудно найти такой мотор с механикой. Кстати, в Ладоге все больше и больше болидов на автоматах, а 3/4 участников в ТР3 на бензиновых моторах.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Re: Возвращение Лунохода
спорно це все. акп- це 100% вєрняк. сам в тому переконався. а от двигун...
не подобається найбільше те, що він ве12. мені чомусь здається що для трофі боліда це мяко кажучи "спорно". але дай бог щоб їхало.
от. але тепер шей думка виникла що роздатка в тебе нє жилєц. 39"на 13.5" це маса ппц. сам переконався. 490нютонів- це мля паровоз. коробка рідна все прохаває. теоретично (джіповська коробка AW4 точно витримує). мости юнімога тоже витримають. а роздатка стає самим слабким дзвєном. якщо там є ланцюг- ппц ї 100%. якщо нема то всеодно великий %. такщо атлас тобі також світить
а їхати з ралійною швидкістю на нерозрізних мостах і на трофічній трасі це також малєц спорно
о. ну і заниження в мостах звєрське. 6.66- це рахуй шо майже як геліковські мости+ понижена в роздатці. так що може і не так вони треба ті лишні 100нютонів
не подобається найбільше те, що він ве12. мені чомусь здається що для трофі боліда це мяко кажучи "спорно". але дай бог щоб їхало.
от. але тепер шей думка виникла що роздатка в тебе нє жилєц. 39"на 13.5" це маса ппц. сам переконався. 490нютонів- це мля паровоз. коробка рідна все прохаває. теоретично (джіповська коробка AW4 точно витримує). мости юнімога тоже витримають. а роздатка стає самим слабким дзвєном. якщо там є ланцюг- ппц ї 100%. якщо нема то всеодно великий %. такщо атлас тобі також світить
а їхати з ралійною швидкістю на нерозрізних мостах і на трофічній трасі це також малєц спорно
о. ну і заниження в мостах звєрське. 6.66- це рахуй шо майже як геліковські мости+ понижена в роздатці. так що може і не так вони треба ті лишні 100нютонів
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Не претендуючи на високий рівень майстерності водіння я переконаний що є прямий зв'язок із витратою палива. Яку крейсерську швидкість отримаємо при такому передаточному числі в мостах? Може я помиляюся, але 180 км/год ніяк не виходить. А 100 км/год і мій Деф із своїм 120 сильним мотором тримає. А який пробіг на одній заправці плануєш? Не думаю що зможу щось порадити корисне, просто цікаво - якщо є звичайно час поділитися думками.umka писав:Мощности много не бывает. Бывает недостаточно мастерства .Alex67 писав:А якщо не думати про раллійні швидкості то і 220 сил забагато. А який діапазон передаточних чисел планується? Якщо це раллійний болід то з яких міркувань обирали АКПП?
.
Олексій
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Возвращение Лунохода
Молодчина. Получается, красиво. Может, где то и есть просчеты, но эксплуатация это выявит. Потому побыстрей спустить со стапеля.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Возвращение Лунохода
тут плюс в тому що він до 80км/ розженеться за 6сек, а твій деф за 12. що тут такого доброго? наприклад їдеш ти по лісу. заїзджуєш в болото. виїзджаєш з нього. сухого 2метра. далі злосна засада яку тільки ходом можна взяти. так от при його мащі він розжене машину і проскочить. а уазік на 35" тапках ледве ледеве закотиться в ту засаду. це для прикладу. але плюс цей доволі сумнівний при невисокій надійності. якщо надійність на висоті- тоді справді "Мощности много не бывает".
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Кстати, ради интереса - а в чём подвеску считали?
Главная дорога та, по которой едет танк
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Возвращение Лунохода
А в мене навпаки буває очко грає, коли відчуваю, що несусь на першій - пониженій. Хоча, при таких передавальних числах можно не переживати.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Возвращение Лунохода
На чем несешься? На люське или на изе?
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Возвращение Лунохода
А смысл там считать, геометрия получилась конструктивно, а по панару и на глаз видно, что стойкости там с избытком. Другое дело, что панар весьма интересная вещь при больших ходах и малой базе, но зато просто, а значит надежно. Пусть поедет тогда скажет.Katonych писав:Кстати, ради интереса - а в чём подвеску считали?
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Возвращение Лунохода
4-link analyzer на дворичажній підвісці не працює. аналогів вроді нема. значить рахували на паперіKatonych писав:Кстати, ради интереса - а в чём подвеску считали?
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Возвращение Лунохода
Да хоть на уазке, все равно очень быстро.myshketer писав:На чем несешься? На люське или на изе?
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Возвращение Лунохода
Ну я потому и спросил собсно. Я не верю, что с таким двиглом и порталами - подвеску строили на глаз.K2 писав:4-link analyzer на дворичажній підвісці не працює. аналогів вроді нема. значить рахували на паперіKatonych писав:Кстати, ради интереса - а в чём подвеску считали?
Главная дорога та, по которой едет танк