Кукушонок троха змучився
Кукушонок троха змучився
І я прогрів лебідку лебідку перед сезоном
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
Ромчик, я не догнав, це кукушку блоком в гараж? Серйозний підхід . Покликав би мене, я б її пінком як м'ячик загнав )))
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
там коробка вклинила (робот), відповідно передні колеса заблочені.
пхати руками в нас шось не виходило ніяк
пхати руками в нас шось не виходило ніяк
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
Khimik писав:там коробка вклинила (робот), відповідно передні колеса заблочені.
пхати руками в нас шось не виходило ніяк
Та.... Свіже попадало
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
А казалисти, жі кукушка сі не ломить...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
перший раз за 40 тис
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
всього то...Khimik писав:перший раз за 40 тис
в мене колись був девятос з европанелю, наїздив майже 100к, ніразу не вставав колом. з поломок було декілька дрібних, на швидкість не впливаючих. так і продав його. він ще в часи революції слугував опорним пунктом на євромайдані, потім перекочував своїм ходом в треті руки і слід загубився.
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
ну ти порівняв, в девятосі з елетроніки було певно одна лампочка в салоні і датчик заднього ходу, а тут всьо на ілєхтриці.
про імовірність поломки далі розказувати?
про імовірність поломки далі розказувати?
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
ну не скажи. навіть "пікалка ключи в замку" була і рівень тосола крім того такий самий Електронний Блок Керування двигуном. так шо по електриці там було багато проводів і блоків включно з імобілайзерами і блоками центральних замків навіть була функція індикації згорівшої лампочки.Khimik писав:ну ти порівняв, в девятосі з елетроніки було певно одна лампочка в салоні і датчик заднього ходу, а тут всьо на ілєхтриці.
про імовірність поломки далі розказувати?
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
Ну через функцію індикації згорівшої лямпочки разом з рівнем тосолу ясно, що авто колом не стане, ну але то таке.
Ідем далі:
знєв робота, тобто ту фігню, що переключає передачі на звичній механіці:
коробка без него виглядає отак:
тобто повертаючи той вал за прапорець можна переключати передачі.
В роботі ту роботу робе отакий штовхач:
система подає з одного чи іншого боку на нього тиск, і він собі ходе туди-сюди.
Але сталася отака біда - той вал в своїй напрявляючій обмежений двома люмінієвими заглушками (див вище), які тримають дві втулки чорні, і які, очевидно, розпирають манжети. А заглушки в тій трубі тримають стопорні кільця. В мене було лиш одно. Замість другого -
Відповідно заглушка не допирала втулку, і сама трималася на чеснім слові, насос херачив, масло валило через заглушку надвір і, судячи з усього, також і через манжету в бік вала вибору передач. Компресії не було, штовхач не міг прокрутити вал вибору передач, мозги офігівали від того всього, далі збивалися з тої затії, викидали помилку та й по всім...
Ну то всьо лише мої здогадки, звісно ))))
Завтра дую на базар підбирати стопорні кільця, може і манжети би махнув на всяк випадок, та й дасться чути...
Ідем далі:
знєв робота, тобто ту фігню, що переключає передачі на звичній механіці:
коробка без него виглядає отак:
тобто повертаючи той вал за прапорець можна переключати передачі.
В роботі ту роботу робе отакий штовхач:
система подає з одного чи іншого боку на нього тиск, і він собі ходе туди-сюди.
Але сталася отака біда - той вал в своїй напрявляючій обмежений двома люмінієвими заглушками (див вище), які тримають дві втулки чорні, і які, очевидно, розпирають манжети. А заглушки в тій трубі тримають стопорні кільця. В мене було лиш одно. Замість другого -
Відповідно заглушка не допирала втулку, і сама трималася на чеснім слові, насос херачив, масло валило через заглушку надвір і, судячи з усього, також і через манжету в бік вала вибору передач. Компресії не було, штовхач не міг прокрутити вал вибору передач, мозги офігівали від того всього, далі збивалися з тої затії, викидали помилку та й по всім...
Ну то всьо лише мої здогадки, звісно ))))
Завтра дую на базар підбирати стопорні кільця, може і манжети би махнув на всяк випадок, та й дасться чути...
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
на вул Смаль-Стоцького є магазинчик з різними кріпильними штуками, там бачив кільця різного діаметру, думаю що і ціна там буде адекватніша. то так провсяк випадок
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
Дякую за наводку.
Дійсно, стопорні там є.
Дійсно, стопорні там є.
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
А токара найшов???
Тише едеш, дальше будеш, от того места, куда едеш!!!
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
Та, на Садовій.
Re: Що ще можна робити лебідкою і блоком? :)
не все так просто, як виявилося...
та заглушечка зразу була трошки деформована, але думаю - фігня, натфільом поправив, зажме кільцем, думаю.
На другий день зраня ішо раз рішив глянути на неї, вже тверезим оком і.... ай-ай-яяяй....
трєщіна пашоль...
Ясно, нащо маслу мордуватися і пхати поршень, як воно собі через тріщину легонько може втікти і всередину механізму, і надвір витекти...
Пришлося шукати спеціалістів і точити замінник, оскільки ті макаронники з магнеті мареллі чи як їх там не поставляють запчастини на вторинний ринок...
пс. може хтось з модерів перенесе отуво розповідь десь інше з теми про лебідки...
якийсь загальнотехнічний розділ, чи де.
та заглушечка зразу була трошки деформована, але думаю - фігня, натфільом поправив, зажме кільцем, думаю.
На другий день зраня ішо раз рішив глянути на неї, вже тверезим оком і.... ай-ай-яяяй....
трєщіна пашоль...
Ясно, нащо маслу мордуватися і пхати поршень, як воно собі через тріщину легонько може втікти і всередину механізму, і надвір витекти...
Пришлося шукати спеціалістів і точити замінник, оскільки ті макаронники з магнеті мареллі чи як їх там не поставляють запчастини на вторинний ринок...
пс. може хтось з модерів перенесе отуво розповідь десь інше з теми про лебідки...
якийсь загальнотехнічний розділ, чи де.