Якщо трохи спростити -
Є дальнє світло - тонкий пучок що світить далеко і високо, але це значить що пучок вузький і збоку видно не дуже, тільки спереду.
Ближнє світло - обмежене зверху, щоб не сліпити. Тому не так далеко світить.
Робоче світло ближнього поля - світить 180 градусів в усі сторони - дуже добре освітлює поруч із джерелом.
Робоче світло дальнього поля - пучок обмежено знизу, для уникнення засвітки капота/чогось аналогічного, тому більше світла дає далі від джерела. У правильному відбивачі світло лампи не екранується, як при застосуванні "спойлерів" (від англійського spoil - псувати), а фокусується.
До речі ціна на Везем який ти показував не така вже і приваблива, в районі 200 грн вже доступні Hella Ultra beam FF. Перед тим як купувати подивися і таку альтернативу.
Що таке головне світло - не знаю, але із задоволенням дізнаюся якщо ти уточниш.
фари
- khoma
- Повідомлень: 357
- З нами з: 19 лютого 2007, 11:48
- Ім'я: Ростислав
- Авто: Mitsubishi L200 2,5TDI "Elvira"
- Контактна інформація:
Re: фари
Ок, спробую розібратись з тими дальніми полями.
Ціна на Геллу втричі більша (з того, що я знайшов).
Головне світло, це, наскільки мені відомо, штатні фари, або їх альтернатива. От навіть на сайті Васему є розділ "головне світло".
Ціна на Геллу втричі більша (з того, що я знайшов).
Головне світло, це, наскільки мені відомо, штатні фари, або їх альтернатива. От навіть на сайті Васему є розділ "головне світло".
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: фари
Скажи які моделі по Hella цікавлять я уточню ціну, я теж думав собі докупити до люстри. Я планував Ultra Beam FF long range - 4 шт і Close range - 2 шт. От чого не можу зрозуміти так це чи можна в звичайну Hella вставити ксенон - чи збережеться формування пучка. А ксенонова Hella дійсно несамовито дорога, знести її гілкою було б якось кисло
Олексій