krust писав:На заміну Line-X, є раптор(u-pol raptor). Правда не таке класне як лайн, але я його закупив вже і буду за паро тижнів, красити всю машину ним)
Дякую за інфо!
Де саме будете виконувати покраску? Де купували засіб?
Наскільки я ознайомився з відгуками по Line-X, покриття складно застосовувати для захисту днища, де є рухомі механізми (їх неможна покривати). Як ця проблема вирішується у випадку з раптор(u-pol raptor)?
вирішується методом газети/плівки і малярного скотча. все що не повинно бути покрито замотується (маскується). інший метод - це познімати все що не повинно бути помальовано чи покрито чимось (хоч велкор, хоч баранек, хоч раптор, хоч х-лайн). комбінований підхід - щось знімається а щось обклеюється.
Або акуратно задути просто тай все. Є ше пістолети спеціальні зі шлангами.
Я сам буду красити, ось ще де не знаю, компрессора поки не маю, шукаю в кого взяти на паро днів. Тай то мороки ппц, зачистити все, ну то як покрашу зроблю тему вже, і опишу шо та і як. Раптор в районі 80-90 доларів за 4 літри.
А я літом дно задував(тектілом), то не важко то робиться, де ржавчина полізла(якщо ви кажете шо її мало), зачистили, затравити, і задуваєш. Все що зняв, то тілкьи колеса і болотніки. Вихлопну тільки прикрив і все.
Привіт! З сотень перелопачених сторінок на форумі по Ніссанах - можу сказати наступне..
1. Раптор є антигравійним засобом, а не антикорозійним. Наносити потрібно на ідеально підготовленну поверхню - якщо десь не пристане, то там буде корозувати, плюс мікротріщини в самому покритті будуть, куди буде потрапляти волога.
2. Всякі Тектили і Дінітроли ідеально застосовувати на нових машинах - особливо що стосується рами - на беушній машинці рама буде ржавіла зсередини - і воскова основа не буде кращим виходом - ті ж мікротріщини з часом, не всюди затече.
3. Х-лайн - крута штука, це зовсім не Раптор, покриття нагадує рельєфний пластик, який практично "прикіпає" до поверхні - роблять у Польщі - в неті є інфа. Дорого.
4. В себе на Теранчику застосовував таку схему після ремонту - в арки Упол Гравітекс, по ньому RustStop (ця канадська холера не висихає і розповзається всюди пропитуючи наявну ржу наскрізь, витісняючи вологу. На днище Тектил МЛ як основа + Тектил Бодісейв - виглядає як несохнуча густа мазюка..))) Цього літа на ще планую розпшикати РастСтоп повністю під днищем на всі вузли.. Рама - спочатку промив - всередину РастСтоп дав - вже майже рік минув, а він далі плямами через отвори рами "вилазить".. Теж повторю влітку. Ним же задув всі двері, капот, багажнік, мажу всі критичні місця.
Завтра вдень (субота) буду біля ОблРади запаркований - можу це показати на машинці все!
Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!
stas писав:Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!
Знаю де тоє. Колись також там робив, але працює до досі.
Перед поїздкою в шацьк, поліз під машину перевірити, наконечники змастити. Дивлюсь один наконечник крайній біля колеса болтається, а шплінт запханий. Витягнувши шплінт гайка докрутилась на два повних оборота. Мене мучиє питання , то так спеціально шоб знов приїхати бо шось стукає, чи конус присів на два мм і гайка легко крутилась на два оборота? Це все після заміни шарових. Не буду показувати пальцьом. Я змовчу, та так не робиться...
stas писав:Добрий вечір. Напишу про одних майстрів суперових які відремонтували мені стартер в пятницю,збрили 300грн+зч. А в суботу купив новий стартер. Супермайстри знаходятсь на зеленій навпроти заводу віконні системи. Бутьте уважні!
Знаю де тоє. Колись також там робив, але працює до досі.
Viton писав:Сервіс називається "Патрол-УАЗ Бокс". Круті хлопці з правильними руками і світлими головами !!!
Доброго дня, та мої вітання бо це перше моє повідомлення)
Купив Toyota Tundra вже ліфтовану (всі масла та ремені були замінені у Києві), треба передивитись усі моменти по ходовці, також є дрібні моменти які хочеться подивитись (що за аморти стоять, та що за проставки стоять)
То питання де знайти цей "патрол-уаз бокс", бо гугл щось мовчить)
Дякую.
Тіко не ображайтесь.
Як би ви хотіли знайти цей патролуаз, то , читаючи форум не змогли б не звернути увагу на те, що там згадується така людина, яку звуть Марік і він сам відгукується і пише, що він робив. Варта було лише спитати в нього через особисте повідомлення його телефон. Бажаю успіху.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать