Сторінка 1 з 2

тюнінг ЛендРовера Діскавері

Додано: 21 серпня 2006, 13:23
Gucul
Шановне товариство! Що порадите стосовно легкого (для початку) покращення мого "бобика"?

Додано: 21 серпня 2006, 13:27
RVV
А что у тебя есть ? и что ты хочеш получить в перспективе ?

сначала определись для чего ты готовиш машину, основные направления это:

рыбалка/охота/просто бездорожье
спорт/трофи-рейды
монстростроение

Додано: 21 серпня 2006, 13:51
Gucul
Маю Disko 98р.в. з двигуном 2,5 TDI автомат. коробкою. Стосовно напрямку ще не визначився, але більше тяжію до рибалки/полювання/ просто покататись десь на полонину- псіханути-випити пива і подивитись вниз і ох-ти

Додано: 21 серпня 2006, 13:58
Katonych
по-мінімуму : зубасту резину. ну і ще непогано-б гілковідбійники, якщо на полювання.
трохи більше : обвіс, тобто бампери-пороги плюс хайджек. ну і певно бажано захист агрегатів знизу.

На цьому зупинитися і мати машину "і на рибалку, і по місту".
Або, якщо йти даі
ще більше : ліфт + більші колеса
далі : лебідка, охолодження акпп, шнорхель
ще далі : блокіровки

Після цього подивитись на машину і подумати "блін, чого-ж я не взяв щось більш підходяще під такі перебудови ..."

в принципі, після стадіі "ліфт + більші колеса" вже є зміст шукати таврію чи оку, щоб по місту їздити :)

ще залежить від стилю їзди - може серйозніші амморти. а можно і не паритись.

Додано: 21 серпня 2006, 14:03
RVV
Если коробка-автомат то сразу снимать и поставить механику

Додано: 21 серпня 2006, 14:18
Katonych
RVV писав:Если коробка-автомат то сразу снимать и поставить механику
а если машина не УАЗ - то сразу продать и купить УАЗ :wink:
Норамльно на акпп ездить, не критично это. Свои плюсы, свои минусы.

Додано: 21 серпня 2006, 14:50
Gucul
ставити ARB- бампери, чо щось "комбінувати"? Яка вартість гуми щоб і до болота і до асфальту :?:

Додано: 21 серпня 2006, 14:53
Volodymyr
Gucul писав:ставити ARB- бампери, чо щось "комбінувати"? Яка вартість гуми щоб і до болота і до асфальту :?:
Вартість такої гуми в порівняні з ARB- бампером меньша полюбому :)

Додано: 21 серпня 2006, 15:14
RVV
Katonych писав: а если машина не УАЗ - то сразу продать и купить УАЗ :wink:
Вот только не надо всякий глупости писать, человек то серьезно спрашивает.
Katonych писав: Норамльно на акпп ездить, не критично это. Свои плюсы, свои минусы.
из минусов АКПП:
почти неуправляемый процес старта
нельзя в раскачку
незьзя починить в поле монтировкой

если машина подготовленная ( резина, лебедка, обвес+джек) то это не так критично.
если штатная - то акпп хуже механики.

Додано: 21 серпня 2006, 15:34
Katonych
O! Я-ж говорю, что статьи никто не читает :)
http://www.offroad.lviv.ua/garage/8

По теме акпп-мкпп мы не будет разводить дискуссию, наверное.

Додано: 21 серпня 2006, 17:59
Gucul
мені здається на АКП навпаки краще стартувати- плавний відбір потужності, не зариваєшся так швидко як на МКП

Додано: 21 серпня 2006, 18:33
K2
а до чого кпп до тої статті? я, для прикладу, цю статтю читав і в твому перекладі і в оригіналі. при чому ЗОВСІМ НЕ ПО ОДНОМУ РАЗУ...

Додано: 21 серпня 2006, 19:16
Shurik
Якщо маєш МТ гуму - можеш починати порівнювати.
В пятницю тренування - приєднуйся - зразу взнаєш що краще - АКП чи МКП.
Всі позашляховіки не погано захщені, будеш підсилювати слабкі місця після отримання пошкоджень.

Додано: 21 серпня 2006, 23:42
umka
ИМХО, и так неплохой жип. Ставь колеса 32" позубастее, веткорезы (если кузов сверлить не жалко), и поехали кататься. В процессе будет видно, что дорабатывать. Любой тюнинг что-то улучшает, а что-то ухудшает. Соответственно нужно знать, что тебе и твоей машине нужно. А то советы давать легко, особенно учитывая, что мало кто здесь занимался тюнингом дискавери, да и видели его вблизи немногие, тем более на оффроуде.

По поводу АКПП - ругают ее только те, кто на ней никогда не ездил.
И старт управляемый, и тяга в грязи стабильнее.
И враскачку - можно.
А чинить монтировкой только УАЗы можно, я б в свою коробку лучше не лез и другим не советую.

Додано: 22 серпня 2006, 10:39
Gucul
Їздив в суботу по гриби десь-в- районі Салашів. Мій бобік гребе лисаками аш поки твердо не сів на міст. Якось розгойдав та з переляку вискочив. Спина та с-ка була в милі від андреналіну. Трохи шкода що раніше так не пробував, - море задоволення отримав. Подивився на машинку і згадав вислів "Танкі грязі нє баятса". Мені здається що якби був мотор як в ТЛК-80 4,2Л то можна було б борозду в глині робити.