тюнінг ЛендРовера Діскавері
тюнінг ЛендРовера Діскавері
Шановне товариство! Що порадите стосовно легкого (для початку) покращення мого "бобика"?
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
по-мінімуму : зубасту резину. ну і ще непогано-б гілковідбійники, якщо на полювання.
трохи більше : обвіс, тобто бампери-пороги плюс хайджек. ну і певно бажано захист агрегатів знизу.
На цьому зупинитися і мати машину "і на рибалку, і по місту".
Або, якщо йти даі
ще більше : ліфт + більші колеса
далі : лебідка, охолодження акпп, шнорхель
ще далі : блокіровки
Після цього подивитись на машину і подумати "блін, чого-ж я не взяв щось більш підходяще під такі перебудови ..."
в принципі, після стадіі "ліфт + більші колеса" вже є зміст шукати таврію чи оку, щоб по місту їздити
ще залежить від стилю їзди - може серйозніші амморти. а можно і не паритись.
трохи більше : обвіс, тобто бампери-пороги плюс хайджек. ну і певно бажано захист агрегатів знизу.
На цьому зупинитися і мати машину "і на рибалку, і по місту".
Або, якщо йти даі
ще більше : ліфт + більші колеса
далі : лебідка, охолодження акпп, шнорхель
ще далі : блокіровки
Після цього подивитись на машину і подумати "блін, чого-ж я не взяв щось більш підходяще під такі перебудови ..."
в принципі, після стадіі "ліфт + більші колеса" вже є зміст шукати таврію чи оку, щоб по місту їздити
ще залежить від стилю їзди - може серйозніші амморти. а можно і не паритись.
Главная дорога та, по которой едет танк
- RVV
- Повідомлень: 123
- З нами з: 04 листопада 2005, 09:47
- Ім'я: Vitaliy
- Авто: Daihatsu Feroza
- Звідки: Lviv
Вот только не надо всякий глупости писать, человек то серьезно спрашивает.Katonych писав: а если машина не УАЗ - то сразу продать и купить УАЗ
из минусов АКПП:Katonych писав: Норамльно на акпп ездить, не критично это. Свои плюсы, свои минусы.
почти неуправляемый процес старта
нельзя в раскачку
незьзя починить в поле монтировкой
если машина подготовленная ( резина, лебедка, обвес+джек) то это не так критично.
если штатная - то акпп хуже механики.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
O! Я-ж говорю, что статьи никто не читает
http://www.offroad.lviv.ua/garage/8
По теме акпп-мкпп мы не будет разводить дискуссию, наверное.
http://www.offroad.lviv.ua/garage/8
По теме акпп-мкпп мы не будет разводить дискуссию, наверное.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Shurik
- Повідомлень: 977
- З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
- Ім'я: Олександр
- Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Якщо маєш МТ гуму - можеш починати порівнювати.
В пятницю тренування - приєднуйся - зразу взнаєш що краще - АКП чи МКП.
Всі позашляховіки не погано захщені, будеш підсилювати слабкі місця після отримання пошкоджень.
В пятницю тренування - приєднуйся - зразу взнаєш що краще - АКП чи МКП.
Всі позашляховіки не погано захщені, будеш підсилювати слабкі місця після отримання пошкоджень.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
© Аркадий и Борис Стругацкие
- umka
- Повідомлень: 1186
- З нами з: 20 липня 2005, 16:44
- Ім'я: Дмитрий Карчевский
- Авто: Луноход GV12.
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
ИМХО, и так неплохой жип. Ставь колеса 32" позубастее, веткорезы (если кузов сверлить не жалко), и поехали кататься. В процессе будет видно, что дорабатывать. Любой тюнинг что-то улучшает, а что-то ухудшает. Соответственно нужно знать, что тебе и твоей машине нужно. А то советы давать легко, особенно учитывая, что мало кто здесь занимался тюнингом дискавери, да и видели его вблизи немногие, тем более на оффроуде.
По поводу АКПП - ругают ее только те, кто на ней никогда не ездил.
И старт управляемый, и тяга в грязи стабильнее.
И враскачку - можно.
А чинить монтировкой только УАЗы можно, я б в свою коробку лучше не лез и другим не советую.
По поводу АКПП - ругают ее только те, кто на ней никогда не ездил.
И старт управляемый, и тяга в грязи стабильнее.
И враскачку - можно.
А чинить монтировкой только УАЗы можно, я б в свою коробку лучше не лез и другим не советую.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/
http://4x4.lviv.ua/
Їздив в суботу по гриби десь-в- районі Салашів. Мій бобік гребе лисаками аш поки твердо не сів на міст. Якось розгойдав та з переляку вискочив. Спина та с-ка була в милі від андреналіну. Трохи шкода що раніше так не пробував, - море задоволення отримав. Подивився на машинку і згадав вислів "Танкі грязі нє баятса". Мені здається що якби був мотор як в ТЛК-80 4,2Л то можна було б борозду в глині робити.
Востаннє редагувалось 22 серпня 2006, 16:19 користувачем Gucul, всього редагувалось 1 раз.