тюнінг ЛендРовера Діскавері

ЛуАЗ, Opel, Isuzu, Suzuki, Jeep, LandRover, Mercedes, Daihatsu, ARO, SsangYong
Gucul
Повідомлень: 8
З нами з: 21 серпня 2006, 11:49
Звідки: Львів
Контактна інформація:

тюнінг ЛендРовера Діскавері

Повідомлення Gucul » 21 серпня 2006, 13:23

Шановне товариство! Що порадите стосовно легкого (для початку) покращення мого "бобика"?

Аватар користувача
RVV
Повідомлень: 123
З нами з: 04 листопада 2005, 09:47
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення RVV » 21 серпня 2006, 13:27

А что у тебя есть ? и что ты хочеш получить в перспективе ?

сначала определись для чего ты готовиш машину, основные направления это:

рыбалка/охота/просто бездорожье
спорт/трофи-рейды
монстростроение
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...

Gucul
Повідомлень: 8
З нами з: 21 серпня 2006, 11:49
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Gucul » 21 серпня 2006, 13:51

Маю Disko 98р.в. з двигуном 2,5 TDI автомат. коробкою. Стосовно напрямку ще не визначився, але більше тяжію до рибалки/полювання/ просто покататись десь на полонину- псіханути-випити пива і подивитись вниз і ох-ти

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2944
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych » 21 серпня 2006, 13:58

по-мінімуму : зубасту резину. ну і ще непогано-б гілковідбійники, якщо на полювання.
трохи більше : обвіс, тобто бампери-пороги плюс хайджек. ну і певно бажано захист агрегатів знизу.

На цьому зупинитися і мати машину "і на рибалку, і по місту".
Або, якщо йти даі
ще більше : ліфт + більші колеса
далі : лебідка, охолодження акпп, шнорхель
ще далі : блокіровки

Після цього подивитись на машину і подумати "блін, чого-ж я не взяв щось більш підходяще під такі перебудови ..."

в принципі, після стадіі "ліфт + більші колеса" вже є зміст шукати таврію чи оку, щоб по місту їздити :)

ще залежить від стилю їзди - може серйозніші амморти. а можно і не паритись.
Главная дорога та, по которой едет танк

Аватар користувача
RVV
Повідомлень: 123
З нами з: 04 листопада 2005, 09:47
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення RVV » 21 серпня 2006, 14:03

Если коробка-автомат то сразу снимать и поставить механику
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2944
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych » 21 серпня 2006, 14:18

RVV писав:Если коробка-автомат то сразу снимать и поставить механику

а если машина не УАЗ - то сразу продать и купить УАЗ :wink:
Норамльно на акпп ездить, не критично это. Свои плюсы, свои минусы.
Главная дорога та, по которой едет танк

Gucul
Повідомлень: 8
З нами з: 21 серпня 2006, 11:49
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Gucul » 21 серпня 2006, 14:50

ставити ARB- бампери, чо щось "комбінувати"? Яка вартість гуми щоб і до болота і до асфальту :?:

Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6844
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Volodymyr » 21 серпня 2006, 14:53

Gucul писав:ставити ARB- бампери, чо щось "комбінувати"? Яка вартість гуми щоб і до болота і до асфальту :?:


Вартість такої гуми в порівняні з ARB- бампером меньша полюбому :)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー

Аватар користувача
RVV
Повідомлень: 123
З нами з: 04 листопада 2005, 09:47
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення RVV » 21 серпня 2006, 15:14

Katonych писав:а если машина не УАЗ - то сразу продать и купить УАЗ :wink:


Вот только не надо всякий глупости писать, человек то серьезно спрашивает.

Katonych писав:Норамльно на акпп ездить, не критично это. Свои плюсы, свои минусы.


из минусов АКПП:
почти неуправляемый процес старта
нельзя в раскачку
незьзя починить в поле монтировкой

если машина подготовленная ( резина, лебедка, обвес+джек) то это не так критично.
если штатная - то акпп хуже механики.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2944
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych » 21 серпня 2006, 15:34

O! Я-ж говорю, что статьи никто не читает :)
http://www.offroad.lviv.ua/garage/8

По теме акпп-мкпп мы не будет разводить дискуссию, наверное.
Главная дорога та, по которой едет танк

Gucul
Повідомлень: 8
З нами з: 21 серпня 2006, 11:49
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Gucul » 21 серпня 2006, 17:59

мені здається на АКП навпаки краще стартувати- плавний відбір потужності, не зариваєшся так швидко як на МКП

Аватар користувача
K2
Повідомлень: 1439
З нами з: 22 березня 2004, 16:21
Ім'я: q
Авто: q

Повідомлення K2 » 21 серпня 2006, 18:33

а до чого кпп до тої статті? я, для прикладу, цю статтю читав і в твому перекладі і в оригіналі. при чому ЗОВСІМ НЕ ПО ОДНОМУ РАЗУ...

Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik » 21 серпня 2006, 19:16

Якщо маєш МТ гуму - можеш починати порівнювати.
В пятницю тренування - приєднуйся - зразу взнаєш що краще - АКП чи МКП.
Всі позашляховіки не погано захщені, будеш підсилювати слабкі місця після отримання пошкоджень.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие

Аватар користувача
umka
Повідомлень: 1186
З нами з: 20 липня 2005, 16:44
Ім'я: Дмитрий Карчевский
Авто: Луноход GV12.
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Повідомлення umka » 21 серпня 2006, 23:42

ИМХО, и так неплохой жип. Ставь колеса 32" позубастее, веткорезы (если кузов сверлить не жалко), и поехали кататься. В процессе будет видно, что дорабатывать. Любой тюнинг что-то улучшает, а что-то ухудшает. Соответственно нужно знать, что тебе и твоей машине нужно. А то советы давать легко, особенно учитывая, что мало кто здесь занимался тюнингом дискавери, да и видели его вблизи немногие, тем более на оффроуде.

По поводу АКПП - ругают ее только те, кто на ней никогда не ездил.
И старт управляемый, и тяга в грязи стабильнее.
И враскачку - можно.
А чинить монтировкой только УАЗы можно, я б в свою коробку лучше не лез и другим не советую.
Неважно, сколько раз ты падал, важно, сколько раз поднимался.
http://4x4.lviv.ua/

Gucul
Повідомлень: 8
З нами з: 21 серпня 2006, 11:49
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Gucul » 22 серпня 2006, 10:39

Їздив в суботу по гриби десь-в- районі Салашів. Мій бобік гребе лисаками аш поки твердо не сів на міст. Якось розгойдав та з переляку вискочив. Спина та с-ка була в милі від андреналіну. Трохи шкода що раніше так не пробував, - море задоволення отримав. Подивився на машинку і згадав вислів "Танкі грязі нє баятса". Мені здається що якби був мотор як в ТЛК-80 4,2Л то можна було б борозду в глині робити.
Востаннє редагувалось 22 серпня 2006, 16:19 користувачем Gucul, всього редагувалось 1 раз.


Повернутись до “ІНШІ”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість